Ang: Wörthersee träffen 2011

ToXtreme
5 oktober 2010 · 3 627 Inlägg

Haha nä tyvärr.. lite för gammal bil för mig tongue Som det ser ut så ligger Golf IV/Bora/Passat närmast till hand ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Geiros Low is a lifestyle
5 oktober 2010 · 956 Inlägg

men en vento -94a då? haha..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
KaptenL
6 oktober 2010 · 116 Inlägg

Eller min polo big_smile Den är bara i vägen.

[GBG Crawlers]
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
7 oktober 2010 · 200 Inlägg

Helt klart sugen på att åka med! smile

Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
Fidde_A4 Pro Painter
7 oktober 2010 · 449 Inlägg

AcroN skrev:
Helt klart sugen på att åka med! smile

Tycker jag absolut du ska göra!

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
7 oktober 2010 · 200 Inlägg

Fidde_A4 skrev:

AcroN skrev:
Helt klart sugen på att åka med! smile

Tycker jag absolut du ska göra!

Mvh
Fidde

Beror på resten av Gbg-Crawler gänget, vet ej om jag vågar åka mk2 -84 hela vägen dit ner tongue
Vore helt klart kul dock, på något sätt ska man väll ta sig dit så anta mig som intresserad! smile

Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
ToXtreme
7 oktober 2010 · 3 627 Inlägg

AcroN skrev:

Fidde_A4 skrev:

AcroN skrev:
Helt klart sugen på att åka med! smile

Tycker jag absolut du ska göra!

Mvh
Fidde

Beror på resten av Gbg-Crawler gänget, vet ej om jag vågar åka mk2 -84 hela vägen dit ner tongue
Vore helt klart kul dock, på något sätt ska man väll ta sig dit så anta mig som intresserad! smile

Annars får du la åka med mig om jag köpt mig en tysk tills dess men det lutar väldans mkt åt de ;P

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
7 oktober 2010 · 200 Inlägg

ToXtreme skrev:
Annars får du la åka med mig om jag köpt mig en tysk tills dess men det lutar väldans mkt åt de ;P

Jaa så lät de senast också...tongue Vi får se hur det blir, har en plats bokad i Anders bil redan.
Men hoppas du köper en tysk nu så du kommer igång med tyskstuket, är banne mig på tiden!!

Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
ToXtreme
7 oktober 2010 · 3 627 Inlägg

Ja jag vet att de lät så innan också .. Anders har redan legat på mig som en igel lol Och folk här har försökt kränga av sig sina bilar till mig tongue

Men nu seriös sparar jag faktiskt för bilbyte så nu i vinter har jag tänkt se till att få tummen ur och faktiskt köpa mig en tysk smile Sen om det blir tyskstuk eller ej det återstår och se ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
KaptenL
7 oktober 2010 · 116 Inlägg

Jag är gött sugen. Boendet kostar ju rimligt till slut det med och om vi som det sägs kan parkera skyddat så är jag gött nöjd med det smile
Blir en trevlig resa. Ska sätta mig och gå igenom kostnader nån dag smile

Men det är stränga regler i min bil wink Vitt tyg är typ jobbigt att tvätta.

Senast redigerat av zlin (7 oktober 2010)

[GBG Crawlers]
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
7 oktober 2010 · 200 Inlägg

zlin skrev:
Jag är gött sugen. Boendet kostar ju rimligt till slut det med och om vi som det sägs kan parkera skyddat så är jag gött nöjd med det smile
Blir en trevlig resa. Ska sätta mig och gå igenom kostnader nån dag smile

Men det är stränga regler i min bil wink Vitt tyg är typ jobbigt att tvätta.

Håller med!! Kan bilarna stå skyddat så är det absolut lugna puckar, om jag nu har nån bil jag vågar köra själv dit ner med. Ser framemot att åka med, som Zlin säger, vart rimliga priser trots allt smile

Btw Anders, tror du jag åker i sotarkläder bara för att jag ska åka i din bil ev.!? yikes

Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
ToXtreme
7 oktober 2010 · 3 627 Inlägg

Oj Anders.. då är det mycket kläder som är borträknat .. blåa jeans till exempel färgar av sig tongue Du får helt enkelt komma i en vit kostym Eric wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
KaptenL
7 oktober 2010 · 116 Inlägg

AcroN skrev:
Håller med!! Kan bilarna stå skyddat så är det absolut lugna puckar, om jag nu har nån bil jag vågar köra själv dit ner med. Ser framemot att åka med, som Zlin säger, vart rimliga priser trots allt smile

Btw Anders, tror du jag åker i sotarkläder bara för att jag ska åka i din bil ev.!? yikes

Går bra, bara de är nya wink Du kan få läsa mina ordningsregler från 06 om du vill.

[GBG Crawlers]
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
7 oktober 2010 · 200 Inlägg

zlin skrev:
Går bra, bara de är nya wink Du kan få läsa mina ordningsregler från 06 om du vill.

Jaja jag fattar, inget käk osv i bilen bla bla bla wink

Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
KaptenL
7 oktober 2010 · 116 Inlägg

ToXtreme skrev:
Oj Anders.. då är det mycket kläder som är borträknat .. blåa jeans till exempel färgar av sig tongue Du får helt enkelt komma i en vit kostym Eric wink

Nja, sålänge Eric inte kissar ner sig så ska nog färgen stanna i brallorna. Men vem vet vad som händer på de slingriga vägarna big_smile

Senast redigerat av zlin (7 oktober 2010)

[GBG Crawlers]
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
7 oktober 2010 · 200 Inlägg

zlin skrev:

ToXtreme skrev:
Oj Anders.. då är det mycket kläder som är borträknat .. blåa jeans till exempel färgar av sig tongue Du får helt enkelt komma i en vit kostym Eric wink

Nja, sålänge Eric inte kissar ner sig så ska nog färgen stanna i brallorna. Men vem vet vad som händer på de slingriga vägarna big_smile

Jimmy: Vi skippar kläder och kör näck istället, då slipper vi Anders sen för han hoppar väll av redan vid färjan då wink

Anders: Den är ju original så den risken är väll rätt liten, lite klen på påfarten senast tyckte jag wink

Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
ToXtreme
7 oktober 2010 · 3 627 Inlägg

Tror faktiskt inte han vill ha sådana där fräsiga fartränder på sätet faktiskt lol

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
KaptenL
7 oktober 2010 · 116 Inlägg

AcroN skrev:

zlin skrev:

ToXtreme skrev:
Oj Anders.. då är det mycket kläder som är borträknat .. blåa jeans till exempel färgar av sig tongue Du får helt enkelt komma i en vit kostym Eric wink

Nja, sålänge Eric inte kissar ner sig så ska nog färgen stanna i brallorna. Men vem vet vad som händer på de slingriga vägarna big_smile

Jimmy: Vi skippar kläder och kör näck istället, då slipper vi Anders sen för han hoppar väll av redan vid färjan då wink

Anders: Den är ju original så den risken är väll rätt liten, lite klen på påfarten senast tyckte jag wink

Näck? Skrämma mig? Jag och jimmy tog ju ett Naked Run på campingen 07 sedan stormade vi tobbes tält.

Hehe, ja det är ju ingen rymdraket.

[GBG Crawlers]
AcroN Lever för det cleana, breda & Låga
7 oktober 2010 · 200 Inlägg

ToXtreme skrev:
Tror faktiskt inte han vill ha sådana där fräsiga fartränder på sätet faktiskt lol

Han har sagt att min bruna inredning till mk2:an är skit fet!! Tror han hade uppskattat liknande stil i sin också smile

Volkswagen Lupo 1,4 16v "Stanced" (2001)
Volkswagen Bubbla Typ 1 "Back To The Old School" (1964)
ToXtreme
7 oktober 2010 · 3 627 Inlägg

Nu känns det som om vi fått denna tråd att balla ur.. Hålla oss till ämnet kanske? big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang