Hjälp till att hålla garaget städat!

LilleSKUTT
2 juli 2008 · 512 Inlägg

var lite ot det där ...

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
EpsiloN Trägnagare
2 juli 2008 · 185 Inlägg

Vill ni ta bort min bil? =/ Tycker själv jag har bra info om den och den är ju inte helt original men jag gillar den som fan som den är just nu.. ev modda fronten efter sommar tongue

All show and no go!
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
12 juli 2008 · 560 Inlägg

Trodde garaget var till för de med bilintresse! Inte bara för de som har stylade och trimmade bilar. Verkar som att jag har fått för mig fel? Jag blev iaf medlem här för att jag har ett intresse. Kommer lägga upp min Golf sen när den är hemma, men det kanske jag inte får då eftersom den inte kommer vara i utställningsskick?

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Jeepjensa
25 juli 2008 · 15 Inlägg

Tja det finns många som inte har varit online på år är det inte bättre att städa dom som inte är med ?

Gör det parsonligt bygg själv.
PushedRay Sir Real
25 juli 2008 · 390 Inlägg

Jeepjensa skrev:
Tja det finns många som inte har varit online på år är det inte bättre att städa dom som inte är med ?

Städa bort alla meningslösa trådar som inte har med motorfordon att göra istället.

breesladd SKÅNING
25 juli 2008 · 1 215 Inlägg

Phaetoon skrev:

norpan skrev:
Tjena Chrizz! Jag tycker att det är en suverän sida, men! det är alldeles för många "standard-raggare"!! typ V70 med "sportpaket" jag menar det är ju jävligt tufft??? såna bilar är fina, har själv en nyare focus som jag inte velat lägga upp än innan jag fixat det sista på den. så jag tycker att det skulle vara hårdare på den fronten, för lån det kan vem som helst ta och köpa en ny bil med lite tuffa fabrikstillbehör. fan dom kan väl försöka göra lite själva!

Det är sådana bilar som får 3:a i betyg eller lägre...
Det är ju det som betygen är till för. Att belöna dom med fina bilar och "bestraffa" dom med lite sämre bilar.

tråkigt bara att folk röstar märket och inte på bilen helhet jag gillar inte bmw eller mercedes men jag röstar inte lågt för det, ser bilen bra ut och är i ordning så får den ju ett bra betyg ändå, tycker det är dåligt att folk inte kan använda röst funktionen som den ska.
mina bilar är inte alltid i bra skick men oftast men får dåliga betyg oftast bara för att det råkar vara en volvo inte för att man bekymrar sig förmycke över det jag menar världen rasar inte bara för att jag får lågt betyg.

Det jag däremot tycker borde ändras är att man själv måste ha minst en bil online för att kunna rösta på andras, tror att en del av "skit" rösterna försvinner då.

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
te_wik Forummoderator
25 juli 2008 · 12 813 Inlägg

Detta är rätt OT, men många undrar varför man inte "vågar" kommentera när man röstat en 1a, 2a eller så.
Jag menar, så svårt kan det väl inte vara att fixa till det så att när man lägger ett omdöme, alltså en röst mellan 1-5 så är det tvunget att kommentera, lite kort om inte annat varför man anser bilen vara värd den rösten.
Givetvis skulle det skapa nya problem som, om jag nu röstar en etta, ger en motovering osv så skulle den personen (inte alla, inte de flesta, men några) hämnas och rösta en etta tillbaka.
Så tycker man borde göra som står ovan, men att man ska kunna välja om man vill vara anonym eller inte,
men ändå vara tvungen att kommentera, om man väljer att rösta, och vice versa.

Tycker det är en bra idè. Tror vi hade fått bort en stor del av alla "avundsjuks röster".

Vad tror ni Moderatorer?

Kanske blev lite konstigt formulerat.

Nåja, åter till topic. Detta är ju ett forum för bilintresserade, även MC/bilstereo intresserade om man kollar in forum och videoklipp.
SÅ, jag tycker alla bilar oavsett original eller stylad/trimmad ska få finnas med.
Sedan att de kommer in någon rosthink som ingen vill se, det kan man ta bort med gott samvete.

Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (25 juli 2008)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
-Akerfeldt-
25 juli 2008 · 2 638 Inlägg

PushedRay skrev:

Jeepjensa skrev:
Tja det finns många som inte har varit online på år är det inte bättre att städa dom som inte är med ?

Städa bort alla meningslösa trådar som inte har med motorfordon att göra istället.

Det är ju det off topic är till för, allt som inte har med bilar att göra hmm Sen att folk startar trådar om en massa onödigt hela tiden är en annan sak...

te_wik Forummoderator
25 juli 2008 · 12 813 Inlägg

alexm- skrev:
Det jag däremot tycker borde ändras är att man själv måste ha minst en bil online för att kunna rösta på andras, tror att en del av "skit" rösterna försvinner då.

Håller med till 100%

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang