Sätt aldrig en wunderbaum framför en fläkt helt ny...

Lindgren_
5 augusti 2006 · 2 644 Inlägg

Shaaoo..

Ja köpte en wunderbaum härom dan tänkte sätta i bilen men fan sket i de satt den framför en fläkt öppna den helt direkt o satt framför en bordsfläkt i huset... oo fyyy ******* gör aldrig om de när ja vakna på morronen han hur ont i huvet som helst hade sovit me stängd dörr o så.. trodde ja skulle slå ihop va tvungen o vädra hela huset direkt när ja vakna..

kanske inte va de smartaste ja gjort men ja varnar er tongue Lykta new car i hela huset big_smile

Johan Lindgren
Martin 9-3 Fisketokig
5 augusti 2006 · 2 997 Inlägg

haha. så kan det gå.

Inte bra att kombinera en toa-fräschare på sprayburk + torktumlare + dörrlist heller.

Med en grym otur vibrarar den över kanten och kilar fast sig mellan tumlaren och dörrlisten.

Effektivt  om man vill ha hela huset som luktar skog eller tallbarr eller vad det kallades.

big_smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
s.svensson Elektriker
5 augusti 2006 · 31 Inlägg

hahaha

jag vet hur de är. jag var med kompis och hans familj i österrike. vi åkte bil dit.
så när vi stannade i tyskland så fick min kompis pappa se en hel vägg med wunderbaums.
så han köpte en. pina colada. han satte upp den i bilen och rev av all plast.

de var först i vintras när jag var i österrike för andra gången som jag fick känna hur deras goda soppor smakade.
för första gången jag var där smakade den pina colada.

Race until death or die behind.
Say Yes to bananas and No to orangus
Masaru hater
5 augusti 2006 · 656 Inlägg

Hahaha smart drag!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
ironhead volvoraggare
5 augusti 2006 · 4 776 Inlägg

hmm vore smart ju för att få e fräsh lukt i hela lägenheten när man har legat och vädrat sig p¨å natten

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
vettvilling STI TypeR Driver
6 augusti 2006 · 191 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
haha. så kan det gå.

Inte bra att kombinera en toa-fräschare på sprayburk + torktumlare + dörrlist heller.

Med en grym otur vibrarar den över kanten och kilar fast sig mellan tumlaren och dörrlisten.

Effektivt  om man vill ha hela huset som luktar skog eller tallbarr eller vad det kallades.

big_smile

Jag hoppas du inte gick å köpte en lott den dagen big_smile

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
6 augusti 2006 · 1 781 Inlägg

mitt garage luktar finish line wunderbaum:D

Team Insane Racing
Mäki Långsam Perfektionist
6 augusti 2006 · 4 800 Inlägg

tror ja ska jävlas med lillebrorsa när han somnat^^
ny wunderbaum + kupevärmare i ett rum med stängd dörr moahaha tongue ska göras nästa vecka!!!!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Fernicus Kejsare
7 augusti 2006 · 547 Inlägg

Det finns en anledning till att man ska ha påsen på i 7 veckor vetni tongue. Men jag är inte oskyldig, senast förra veckan kunde jag inte hålla mig (hade sprungit in på Statoil och köpt en Stars n Stripes, vilken förövrigt påminner om Piña Coladan i lukten), och smälla upp den. Lukten kom som en knytnäve, och jag fick springa ikapp påsen och sätta på den igen ^^

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
söderort_racing stolt sosse!
7 augusti 2006 · 61 Inlägg

I vintras när polarn lånade en saab. Det första vi gjorde var att dra till shell och köpa 15 wunderbaums av olika lukter. Drog av påsen på allihop på en gång. Det luktade satan i hela bilen + att värmen var på tongue Och vi kunde inte vädra heller, det var typ 20 minus ute big_smile

jävla moderat sida!
kanelbull2
7 augusti 2006 · 149 Inlägg

hihi  big_smile

FugitivE BMW Power
7 augusti 2006 · 2 362 Inlägg

söderort_racing skrev:
I vintras när polarn lånade en saab. Det första vi gjorde var att dra till shell och köpa 15 wunderbaums av olika lukter. Drog av påsen på allihop på en gång. Det luktade satan i hela bilen + att värmen var på tongue Och vi kunde inte vädra heller, det var typ 20 minus ute big_smile

Haha, smart drag wink

BMW, bogsering med wire :/
ironhead volvoraggare
7 augusti 2006 · 4 776 Inlägg

minns själv hur det lukta när man hade granar under spegeln när man sket i platset det lukta som satan asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
laynus
7 augusti 2006 · 256 Inlägg

Mäki skrev:
tror ja ska jävlas med lillebrorsa när han somnat^^
ny wunderbaum + kupevärmare i ett rum med stängd dörr moahaha tongue ska göras nästa vecka!!!!

var snäll nu! big_smile big_smile

precision
7 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

laynus skrev:

Mäki skrev:
tror ja ska jävlas med lillebrorsa när han somnat^^
ny wunderbaum + kupevärmare i ett rum med stängd dörr moahaha tongue ska göras nästa vecka!!!!

var snäll nu! big_smile big_smile

hehe de där låter kul big_smile

Mäki Långsam Perfektionist
7 augusti 2006 · 4 800 Inlägg

bmw_z skrev:

laynus skrev:

Mäki skrev:
tror ja ska jävlas med lillebrorsa när han somnat^^
ny wunderbaum + kupevärmare i ett rum med stängd dörr moahaha tongue ska göras nästa vecka!!!!

var snäll nu! big_smile big_smile

hehe de där låter kul big_smile

har dåliga nyheter sad vi bor i husvagn nu, känns inte så smart å göra de då han ligger i sängen brevid ^^

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Ronnie.L
7 augusti 2006 · 914 Inlägg

hehe nja det är det nog inte..
Är rätt kul att hänga dit nåt dussin granar i en cabbe ställa den i ett litet garage där man i princip bara får plats att parkera låta den stå över natten och sen öppna porten jag häll på att ramla baklänges smile

Edman Busdriver
7 augusti 2006 · 389 Inlägg

Att använda wunderbaum överhuvudtaget borde vara straffbart. finns inget som sabbar en bil så kapitalt som wunderbaum...

Phaetoon
7 augusti 2006 · 8 156 Inlägg

Jag undrar hur tusan dom kan lukta så mycket? Det kan inte vara nyttigt egentligen...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Spelis
7 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

haha big_smile

Mäki skrev:
tror ja ska jävlas med lillebrorsa när han somnat^^
ny wunderbaum + kupevärmare i ett rum med stängd dörr moahaha tongue ska göras nästa vecka!!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang