Vad man kan göra med Flickvännen

ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
7 augusti 2006 · 3 585 Inlägg

paintball var ett bra förslag. hmm undrar när paintboll banan är öppen.. hmm hmm.. lite udda.. som jag å bruden är smile.. hmm sist försöker ja få upp henne på vattenskidor.. gick sådär.. sen fick jag styla lite själv på wakeboard.. men paintball nästa smile.. fler förslag?

gokart-.. nje gillar inte de.. (sist ja körde kom jag lite för fort i en kurva.. snurrade.. åkte baklänges över några stenar. smälde blocket men märkte det inte.. körde tills det skar) smile

Senast redigerat av ToTTeN (7 augusti 2006)

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Lada Tuning Lada-missbrukare
7 augusti 2006 · 566 Inlägg

MilleN skrev:
ta en lång promenad på stranden i det glänsande månskenet.. håll hennes hand på ett lent sätt och se trånande in i hennes djupblå ögon, viska några ömma ord i hennes öra samtidigt som du ger henne en kärleksfull kram och faller ner på knä och tillber marken hon står på..

äääh fuck it, sätt dig och kolla på en p-rulle med henne, det är kul wink

använd din fantasi bara, ta med henne och åk gokart eller kör paintball eller nåt annat ballt. Hon får väl göra nåt du tycker är kul också wink

(nämnde jag att jag är singel?) big_smilebig_smilebig_smile

OBS mitt inlägg är smått ironiskt smile

Vid en närmare eftertanke så tror jag inte du behöver nämna att du e singel.. big_smile hehehhh... de märks... muhahha... *skämt åsido*

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
Lada 1200 Turbo Intercooler "The Vladimir-Driftern" (1985)
Feffy
7 augusti 2006 · 231 Inlägg

MilleN skrev:
använd din fantasi bara, ta med henne och åk gokart eller kör paintball eller nåt annat ballt. Hon får väl göra nåt du tycker är kul också wink

Mitt bilintresse kom med sambon men jag hade inte tackat nej till gokart eller annat innan det wink Sådant är kul. Däremot hade kanske inte en bilutställning varit så roande eller lockande. Inte för att de alla gånger är det nu heller.

Ta en fika är trevligt. Kan bli problematiskt om man tänker på vikten men det finns ju sallader och så. Gå på ett träningspass med någoon udda sport där ni får öva tillsammans. Eller ta en danskurs (Skulle jag tycka var kul i alla fall) Gå på bio.. Och ännu lite mer museum. Finns en hel del intressanta här i sthlm i alla fall. Åk iväg på spa, kräver visserligen att man har pengar annars kan man ju göra en budgetvariant hemma. Det som krävs är orken, tiden och fantasi.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Founder
7 augusti 2006 · 1 414 Inlägg

SKRUVA BIL!!! big_smile

Näe seriöst, vi brukar mest kolla film o va tråkiga, ibland spelar vi badminton, badar, solar, spelar gamecube (mariokart) m.m.

Men bara att man tex städar ihop, bäddar sängen ihop på morgonen och gör diverse hemma sysslor ihop är faktiskt ganska trevligt oxå smile

Senast redigerat av Founder (7 augusti 2006)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
onej84
7 augusti 2006 · 1 854 Inlägg

Kryssning kanske

ryttersson
7 augusti 2006 · 454 Inlägg

Founder skrev:
Men bara att man tex städar ihop, bäddar sängen ihop på morgonen och gör diverse hemma sysslor ihop är faktiskt ganska trevligt oxå smile

Då blir mamma arg när man snor hennes sysslor

Thommie
8 augusti 2006 · 192 Inlägg

ToTTeN skrev:
Ja. Några förslag om vad ni brukar göra med era pojk/flick vänner

har allmänt dålig fantasi just nu smile..

alla svar godtages (lite iafal)

Vitt vin o räkor vettu.. sen äre kört big_smile

Volkswagen Passat "4Motion" (2007)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
8 augusti 2006 · 3 585 Inlägg

ingen av oss dricker vin.. och kan inte direkt gå till systemet å köpa.. å mor å far köper inte ut.. å när man får nån polare å köpa e det renat som gäller smile. men räkor e gott

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
BMW E46 320D Touring "Dragbil" (2000)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

hmm ni är väl redan ihop? då behövs det ju inte smöras nått mer big_smile bara umgås ha galen sex och så vidare.. om man är ihop vad gör man de är ju som att va med en vanlig polare.. hmm bara umgås ..


Bmw osv..
Necrodamus
8 augusti 2006 · 220 Inlägg

Vafan era jävla kåtbockar! (Med MILLEN i spetsen)smile

Här vill gossen ha hjälp med tösen osså kommer ni med såna hemska förslag hehehe..

BMW 540ia "Wee Eight" (1994)
Volvo V40 (2003)
Opel Vectra B "Irmscher I500" (1998)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

Necrodamus skrev:
Vafan era jävla kåtbockar! (Med MILLEN i spetsen)smile

Här vill gossen ha hjälp med tösen osså kommer ni med såna hemska förslag hehehe..

vad är hemskt med att ha sex ? det är väl ganska naturligt om man är ett par.? ^^ uhs tänk ett förhållande utan sex.. rena rama mardrömmen ju


Bmw osv..
THEBADGUY Gorgilus addictus
8 augusti 2006 · 4 737 Inlägg

MilleN skrev:
ta en lång promenad på stranden i det glänsande månskenet.. håll hennes hand på ett lent sätt och se trånande in i hennes djupblå ögon, viska några ömma ord i hennes öra samtidigt som du ger henne en kärleksfull kram och faller ner på knä och tillber marken hon står på..

äääh fuck it, sätt dig och kolla på en p-rulle med henne, det är kul wink

använd din fantasi bara, ta med henne och åk gokart eller kör paintball eller nåt annat ballt. Hon får väl göra nåt du tycker är kul också wink

(nämnde jag att jag är singel?) big_smilebig_smilebig_smile

OBS mitt inlägg är smått ironiskt smile

ja men de förslaget lät riktigt braXD

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Necrodamus
8 augusti 2006 · 220 Inlägg

Nu e det ju kanske som så att jag var lite ironisk och millen känner jag till eftersom vi båda är långvariga medlemmar på osc..

UseDubbelTurbo skrev:

Necrodamus skrev:
Vafan era jävla kåtbockar! (Med MILLEN i spetsen)smile

Här vill gossen ha hjälp med tösen osså kommer ni med såna hemska förslag hehehe..

vad är hemskt med att ha sex ? det är väl ganska naturligt om man är ett par.? ^^ uhs tänk ett förhållande utan sex.. rena rama mardrömmen ju

BMW 540ia "Wee Eight" (1994)
Volvo V40 (2003)
Opel Vectra B "Irmscher I500" (1998)
Janken Driver
8 augusti 2006 · 2 111 Inlägg

kryssning, campa?...lite drygt dedär med ingen lapp men men.allt går med lite vilja...jag o bruden har varit iväg på det tidigare nämnda hittills..får se vad det blir mer...sen har du ju alltid som tidigare nämnts resturang,bio, fika...osv. finns hur mycket som helst. underlättar iofs när man bor ihop men ni får göra det bästa av det! smile lycka till!!!.

nu ska vi se på tv smile,efter att vi gått u o flyttat bilen till andra sidan...(datumparkering)...

Senast redigerat av Janken (8 augusti 2006)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Dockan
8 augusti 2006 · 733 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

Necrodamus skrev:
Nu e det ju kanske som så att jag var lite ironisk och millen känner jag till eftersom vi båda är långvariga medlemmar på osc..

UseDubbelTurbo skrev:

vad är hemskt med att ha sex ? det är väl ganska naturligt om man är ett par.? ^^ uhs tänk ett förhållande utan sex.. rena rama mardrömmen ju

aha förlåt smile

sånt sak du ju inte säga förlåt för!! wink

ingen som kommit me förslag om isbitar än?! yikes va e de för folk här egentligen?!

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Hee-Maan
9 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

flickvännen är alltid bra att ha.. alla behöver någon som man verkligen älskar. (då menar jag bortsätt från bilen)

Semper Fi
ToXtreme
9 augusti 2006 · 3 627 Inlägg

Det perfekta, som man självklart testat å som garanterat går hem e ju att packa ner en filt, lite saft å nån kaka å så åka ner till en sjö, där man olyckligtvis råkar vara själva:P

D e ett väldigt lyckat concept som oftast slutar i d en man fantiserar om^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Lada Tuning Lada-missbrukare
9 augusti 2006 · 566 Inlägg

Ta mee henne i garaget när du mekar.. lär henne en del om bilar.. jätteskoj..!! Har prövat det på sistone, å hon har fått upp ögonen för bilar sen dess..!!! wink innan vi träffades brydde hon sej inte ett dugg om bilar, men nu VILL hon vara mee mejj i garaget när ja mekar.. Bättre flickvän hittar man inte!!! :,) (glädjetårar) big_smile

Senast redigerat av Lada Tuning (9 augusti 2006)

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
Lada 1200 Turbo Intercooler "The Vladimir-Driftern" (1985)
_kimpan_ elektriker
9 augusti 2006 · 591 Inlägg

ta en sväng till turkiet med na så blir hon nog glad vilket jag ska med min imorrn;)

---------------> Kimpan
BMW 330 (2003)
Dockan
9 augusti 2006 · 733 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Lada Tuning skrev:
Ta mee henne i garaget när du mekar.. lär henne en del om bilar.. jätteskoj..!! Har prövat det på sistone, å hon har fått upp ögonen för bilar sen dess..!!! wink innan vi träffades brydde hon sej inte ett dugg om bilar, men nu VILL hon vara mee mejj i garaget när ja mekar.. Bättre flickvän hittar man inte!!! :,) (glädjetårar) big_smile

....lucky....de är en sån man vill ha...som gillar bilar...hade varit NAJS;P

du letar väl på fel ställe tongue du får väl börja söka här ;D haha tongue

Senast redigerat av whiper (9 augusti 2006)

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang