Vid 15 års ålder köpte jag denna som min förstabil, detta var i mitten på maj 2011. Jag är rätt säker på att den hade stått på skroten om inte jag hade köpt den för där var väldigt mycket som behövdes göras. Så renoveringen påbörjades och jag lyckades få den "klar" till den dag jag fick mitt körkort (1okt 2013). Jag ångrar inte en enda sekund att jag köpte den då körkänslan är helt fantastisk och den ska bara bli bättre. Jag strävar efter att få den så nära nyskick som bara möjligt, men där är alltid saker som ska göras så jag får prioritera. Så tar gärna en titt och läs igenom tråden!
SylvesterStallone skrev: brukar kolla tråden då och då!, men nu är det HÖG TID att byta dem där äckliga jävla fälgarna inget illa menat !
Kul och höra, hahah ja det är klart jag vill ha bytt fälgarna Jag har dem ute på blocket med på grund av att jag blev tvungen att köpa ny generator så är det lite ont om pengar. Men så fort plånboken tillåter så kommer dem bytas
Nu i veckan såg jag en uppsättning 18" M3 CSL fälgar jag var intresserad av på blocket och mailade säljaren direkt. Som tur var jag först för efter mig hade 15st mailat om just dem fälgarna jag ville köpa. Så igår körde jag uppåt landet och hämtade dem. Och vilken skillnad det blev!
Och nu har bilen gått över 100 problemfria mil sen jag bytte generator förra helgen. För många är det inget märkvärdigt men det har varit en del problem med bilen som har resulterat i att den har blivit ståendes i väntan på delar. Så jag får hoppas den håller ett tag nu i alla fall
Kommer fler bilder!
Senast redigerat av -BMW-Motorsport- (13 april 2014)
-BMW-Motorsport- skrev: Nu i veckan såg jag en uppsättning 18" M3 CSL fälgar jag var intresserad av på blocket och mailade säljaren direkt. Som tur var jag först för efter mig hade 15st mailat om just dem fälgarna jag ville köpa. Så igår körde jag uppåt landet och hämtade dem. Och vilken skillnad det blev!
Och nu har bilen gått över 100 problemfria mil sen jag bytte generator förra helgen. För många är det inget märkvärdigt men det har varit en del problem med bilen som har resulterat i att den har blivit ståendes i väntan på delar. Så jag får hoppas den håller ett tag nu i alla fall
-BMW-Motorsport- skrev: Nu i veckan såg jag en uppsättning 18" M3 CSL fälgar jag var intresserad av på blocket och mailade säljaren direkt. Som tur var jag först för efter mig hade 15st mailat om just dem fälgarna jag ville köpa. Så igår körde jag uppåt landet och hämtade dem. Och vilken skillnad det blev!
Och nu har bilen gått över 100 problemfria mil sen jag bytte generator förra helgen. För många är det inget märkvärdigt men det har varit en del problem med bilen som har resulterat i att den har blivit ståendes i väntan på delar. Så jag får hoppas den håller ett tag nu i alla fall
Detta är vad som står på listan: * Tona rutorna (typ 20% film så inget jättemörkt i så fall) * Gråa njurar * M3-diffuser * Byta framruta * Byta stålkastarna * Låta ColorGlo fräscha upp min M-ratt och laga hålet i förarstolen * Belyst M-växelspaksknopp
Så jag får ta det efterhand som jag har pengar och priotera det viktigaste först ^^ Sen blir det att köra ut på så många träffar som bara möjligt så bensin kommer där gå åt en hel del
Detta är vad som står på listan: * Tona rutorna (typ 20% film så inget jättemörkt i så fall) * Gråa njurar * M3-diffuser * Byta framruta * Byta stålkastarna * Låta ColorGlo fräscha upp min M-ratt och laga hålet i förarstolen * Belyst M-växelspaksknopp
Så jag får ta det efterhand som jag har pengar och priotera det viktigaste först ^^ Sen blir det att köra ut på så många träffar som bara möjligt så bensin kommer där gå åt en hel del
All right, Palme Bakrutorna får man tona hur mycket man vill Det är fram som det är aja baja men det kanske du visste
Detta är vad som står på listan: * Tona rutorna (typ 20% film så inget jättemörkt i så fall) * Gråa njurar * M3-diffuser * Byta framruta * Byta stålkastarna * Låta ColorGlo fräscha upp min M-ratt och laga hålet i förarstolen * Belyst M-växelspaksknopp
Så jag får ta det efterhand som jag har pengar och priotera det viktigaste först ^^ Sen blir det att köra ut på så många träffar som bara möjligt så bensin kommer där gå åt en hel del
All right, Palme Bakrutorna får man tona hur mycket man vill Det är fram som det är aja baja men det kanske du visste
Haha ja precis, det blir endast bakrutorna som ska tonas i så fall Men bra du sa det ifall att
Detta är vad som står på listan: * Tona rutorna (typ 20% film så inget jättemörkt i så fall) * Gråa njurar * M3-diffuser * Byta framruta * Byta stålkastarna * Låta ColorGlo fräscha upp min M-ratt och laga hålet i förarstolen * Belyst M-växelspaksknopp
Så jag får ta det efterhand som jag har pengar och priotera det viktigaste först ^^ Sen blir det att köra ut på så många träffar som bara möjligt så bensin kommer där gå åt en hel del
All right, Palme Bakrutorna får man tona hur mycket man vill Det är fram som det är aja baja men det kanske du visste
Haha ja precis, det blir endast bakrutorna som ska tonas i så fall Men bra du sa det ifall att