Eran mobiltelefon

Fallan Illustratör
2 februari 2008 · 826 Inlägg

Samsung SGH-U600..
Har ganska nyligt skaffat den o redan haft den på lagning.. Batteriet dog mer o mer för varje dag tills den svartnade helt.. Har fått tillbaka den o batteriet kanske håller 2-3dagar med normalt användande.. Tycker det är lite med tanke på att min 3år gamla z530i fortfarande håller iaf 4-5dagar när man laddar den. tongue

I övrigt en dyngskön telefon.

Tänker...
Jolle87
2 februari 2008 · 1 585 Inlägg

Sony Ericsson W810i duger bra till mig.

tecman
2 februari 2008 · 1 741 Inlägg

Bara sveddan, freddan, burken och jag som har riktiga telefoner? smile

HTC Tytn

Men burken blev man lite avis på som har 2:an är den märkbart bättre tro?

Senast redigerat av tecman (2 februari 2008)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
tsdi Egenföretagare
2 februari 2008 · 2 496 Inlägg

Appels Iphone 8gb smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tecman
2 februari 2008 · 1 741 Inlägg

tsdi skrev:
Appels Iphone 8gb smile

Har inte riktigt förstått varför man vill ha en sån?
Ja visst mycket utrymme men... mer då? Enda häftiga jag hittat på den är att då man vrider den så ändras vyn och att det är multitouch så man kan typ zooma med fingrarna genom att dra med 2 fingrar men mer då? Varför all hysteri?

Tror folk att det är nåt nytt med touchscreen och w-lan osv?

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
1Snake
2 februari 2008 · 286 Inlägg

En neonode N2 den bästa mobilen jag någonsin har haft och den håller för mer änn vad jag trodde den skulle hålla för.( lamnad i vatten/lera tappad väldigt mkt m.m. )

Senast redigerat av 1Snake (2 februari 2008)

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
Opelmadness German cars, quality and beyond
2 februari 2008 · 8 197 Inlägg

Samsung Z500V.. Tyvärr Vodafonemenyer i den och den drar hemskt mycket batteri.
Ännu mer i 3G-läge...
Annars är jag kanonnöjd.
Köpte den ett år gammal av brorsan får några hundra. Kunde ha varit bättre ljud när man får för sig att spela musik, men det är ju för fan en T E L E F O N! big_smile
Hade mest nytta av musiken när jag låg på sjukan sist. lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
bazooka_
2 februari 2008 · 406 Inlägg

Har haft:

1,Motorola microtac 7200
2,Ericsson GA628
3,Ericsson S868
3,Ericsson A1018s
4,Ericsson T18
5,Ericsson T10
6,Siemens C30
7,Nokia 6210
8,Motorola vings
9,Ericsson R320
10,Ericsson R380
11,Nokia 8810
12,Ericsson R600
13,Sony Ericsson T300
14,Sony Ericsson T610
15,Sony Ericsson W810i (nuvarande)

Har säkert missat några,

Vet inte vad man ska köpa för ny mobil, är ganska nöjd med den jag har fast den är gammal nu,

:DPlattan i mattan:D
tsdi Egenföretagare
2 februari 2008 · 2 496 Inlägg

tecman skrev:

tsdi skrev:
Appels Iphone 8gb smile

Har inte riktigt förstått varför man vill ha en sån?
Ja visst mycket utrymme men... mer då? Enda häftiga jag hittat på den är att då man vrider den så ändras vyn och att det är multitouch så man kan typ zooma med fingrarna genom att dra med 2 fingrar men mer då? Varför all hysteri?

Tror folk att det är nåt nytt med touchscreen och w-lan osv?

För att den känns minst 10gånger så kvalitativ som en sonyeriksson eller leksaks nokia smile

Sen fungerar w-lanet riktigt riktigt bra i den, och youtube är riktigt bra att ha, sedan dockar du in den i vardagsrummet så sitter den ihop med stereon, den laddas, och kan visa filmer på tv'n
Sen att skärmen är 3gånger så stor som en "vanlig" mobil är rättså najs, PLUS att jag gav 2800 för den i usa, slå det om du kan wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tecman
2 februari 2008 · 1 741 Inlägg

hur bra kvalla på filmerna klarar den att visa upp? youtube har jag åxå på min tele tongue men iosf så är den ju bra mycket dyrare än vad du fick köpa din för. men funkade den i sverige utan problem? behöver dom inte hackas eller dyl? är inte 3g på dom va?

min display är nog 3ggr så stor som en vanlig åxå och har ett helt tgntbord och känns mycket mer seriös än en SE som alltis jävlas eller måste lämnas in på service. Även synkningen är tokfin om man kör win så synkar den ju allt man vill. mail, kalender, filer, osv osv... Men med det priset var ju din oslagbar.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
tsdi Egenföretagare
2 februari 2008 · 2 496 Inlägg

tecman skrev:
hur bra kvalla på filmerna klarar den att visa upp? youtube har jag åxå på min tele tongue men iosf så är den ju bra mycket dyrare än vad du fick köpa din för. men funkade den i sverige utan problem? behöver dom inte hackas eller dyl? är inte 3g på dom va?

min display är nog 3ggr så stor som en vanlig åxå och har ett helt tgntbord och känns mycket mer seriös än en SE som alltis jävlas eller måste lämnas in på service. Även synkningen är tokfin om man kör win så synkar den ju allt man vill. mail, kalender, filer, osv osv... Men med det priset var ju din oslagbar.

Ingen aning faktiskt, men det finns filmer med riktigt bra kvalle som är typ 1,4gb (provade tanka en sån, och det såg riktigt bra ut på tv'n) Nja låsa upp den på typ 10min, inte längre tid en endel får läsa instruktionsboken för att få in sitt batteri wink (den var låst till at&m eller vad det heter)

Nej justdet 3g finns ej, vet inte vad du kör med, och din är säkert kalas, men ta på en iphone om du inte gjort det, jag tror fan inte det många som slår den, iofs har vertu en telefon med diamanter på för nästan 1mille, men det är inte gämförbart wink

Men så som tidningarna skriver att det är mirakel telefonen ? NJA smile men tex toutchen funkar så mkt bättre än på min förra LG prada telefon och ljudet är riktigt bra i den med rätt hörlurar !

Har kört många av dom dyrare modellerna hos SE, Nokia, Qtek, Motorola, Panasonic, Samsung, Lg osv, men aldrig varit så nöjd smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
2 februari 2008 · 2 456 Inlägg

smile

Sony Ericsson W960i liten besvikelse med standby bateri tid endast 2 1/2 dag e nu på garanti rep.
Nokia 5310 Expres your Music nice bateri tid å grymt behändig liten å smidig.

//S

Senast redigerat av lonewolf-holm (2 februari 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
pompom88
2 februari 2008 · 422 Inlägg

sony ericsson w810i

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...
Volvo S70R "Smurfen" (1998)
tecman
2 februari 2008 · 1 741 Inlägg

tsdi skrev:
Ingen aning faktiskt, men det finns filmer med riktigt bra kvalle som är typ 1,4gb (provade tanka en sån, och det såg riktigt bra ut på tv'n) Nja låsa upp den på typ 10min, inte längre tid en endel får läsa instruktionsboken för att få in sitt batteri wink (den var låst till at&m eller vad det heter)

Nej justdet 3g finns ej, vet inte vad du kör med, och din är säkert kalas, men ta på en iphone om du inte gjort det, jag tror fan inte det många som slår den, iofs har vertu en telefon med diamanter på för nästan 1mille, men det är inte gämförbart wink

Men så som tidningarna skriver att det är mirakel telefonen ? NJA smile men tex toutchen funkar så mkt bättre än på min förra LG prada telefon och ljudet är riktigt bra i den med rätt hörlurar !

Har kört många av dom dyrare modellerna hos SE, Nokia, Qtek, Motorola, Panasonic, Samsung, Lg osv, men aldrig varit så nöjd smile

Jo får nog leta upp nån igen och granska den bättre...
Jag har en HTC Tytn och bästa telen jag testat än så länge. Ruggigt nöjd att jag väntade tills den kom ut (var nära att köpa Qtek 9100 eller vad den hette)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Andreas_o_r
2 februari 2008 · 229 Inlägg

K810i.... helnöjd. Grym kamera bra batterie tid(när man stänger av 3g nätet, som är helt onödigt)
Tja jag tycker den har de mesta. Rekomenderas

--Some people wine about their best, I go home and f-ck the prome queen--
Kia Picanto "Special Edition II" (2015)
Volvo V70 2,5 FT "Polestar" (2009)
MilleN
3 februari 2008 · 9 108 Inlägg

Nokia N95, har allt och lite till. Det som inte finns laddar man hem. Sitter och kikar garaget.org och youtube-filmer (med ett program som heter EmTube) över 3G-nätet på jobbet utan problem.

Inbyggd gps är klockrent och den är även rörelsekänslig så om man vill kan man ha t.ex. stegräknare och vattenpass i den wink Skärmen kan roteras när man vänder den, har ställt in så den går över automatiskt till ljudlös kl 23 och tillbaks till ljud kl 9 osv osv osv.

Nintendo 8-bits spel och Gameboy Advance funkar även klockrent smile 5mp-kameran är också riktigt grym.

Iphone är snygg och så men skulle inte vilja ha en själv. Apple har fuckat den för mycket och bundit den till sina egna programvaror, 2mp-kamera och ingen möjlighet att skicka mms är lite tråkigt också.

tsdi Egenföretagare
3 februari 2008 · 2 496 Inlägg

MilleN skrev:
Nokia N95, har allt och lite till. Det som inte finns laddar man hem. Sitter och kikar garaget.org och youtube-filmer (med ett program som heter EmTube) över 3G-nätet på jobbet utan problem.

Inbyggd gps är klockrent och den är även rörelsekänslig så om man vill kan man ha t.ex. stegräknare och vattenpass i den wink Skärmen kan roteras när man vänder den, har ställt in så den går över automatiskt till ljudlös kl 23 och tillbaks till ljud kl 9 osv osv osv.

Nintendo 8-bits spel och Gameboy Advance funkar även klockrent smile 5mp-kameran är också riktigt grym.

Iphone är snygg och så men skulle inte vilja ha en själv. Apple har fuckat den för mycket och bundit den till sina egna programvaror, 2mp-kamera och ingen möjlighet att skicka mms är lite tråkigt också.

Jo de är sant att dom låser å håller på, sen när den kommer till europa är ju dessutom ljudet låst så det inte går att ha sepciellt högt (pga eu) kameran slår faktiskt se 3,2mpx, men det är egentligen skitsamma ska man fotta så kommer ALDRIG en mobilkamera duga, om dom nu inte bygger mobiler stora som systemkameror men det kommer nog aldrig hända smile

Mms funkar om man bara istallerar nått grejs, det enda som saknas är egentligen gps då, (och lite bättre kamera, dock vet jag inte om det hade fått plats ?

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
decib3L Körv
3 februari 2008 · 3 535 Inlägg

En sketen S500i (SE) som privat telefon.. Och jobb-telefonen en Nokia 6630..


Bryr mig inte så mycket om "häftiga" telefoner.. Har redan jobbat med skiten.

Truckdriving Man
Forza_740 Hardstyle forever <3
13 mars 2008 · 522 Inlägg

Jag har en nokia 5300 nokia 5310i dom är nokia mobiltelefonerna äger jag tycker att dom är bäst, samsung 640 och en LG u8110

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
FireTraXX DFFL
13 mars 2008 · 9 020 Inlägg

Forza_740 skrev:
Jag har en nokia 5300 nokia 5310i dom är nokia mobiltelefonerna äger jag tycker att dom är bäst, samsung 640 och en LG u8110

Du försökte iallafall.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang