Release: Garaget 10.4

DJ-SAAB
28 februari 2013 · 274 Inlägg

De man tycker lite konstigt att ni har inte fixat så man kan "Citera fler" och en "Gilla" knapp i forumen. Kanske dags att fixa det.

I'm with you till the end of the line
Neuro Administratör
28 februari 2013 · 139 Inlägg

Marcus017 skrev:
De man tycker lite konstigt att ni har inte fixat så man kan "Citera fler" och en "Gilla" knapp i forumen. Kanske dags att fixa det.

Citera fler är på gång. En Gilla-knapp är inte aktuellt för tillfället men är väl inget vi har uteslutit helt.

Neuro Administratör
28 februari 2013 · 139 Inlägg

Lopphunden skrev:
För den som letar efter en projekttråd eller tråd som man prenumererar på kan man gå in på Min Sida --> Kontoinställningar --> Prenumerationsöversikt

En sån funktion som ni nämner verkar vettigt, då detta är bökigt..

Prenumerationsöversikten ska göras om så att den blir både smidigare att använda och enklare att hitta. Tanken är då att den faktiskt ska gå att använda för att få en överblick över projekttrådar man prenumerar på såväl som andra saker man prenumererar på.

Stackarn
28 februari 2013 · 1 200 Inlägg

Ja en gillaknapp tycker jag inte borde finnas, för de kommer spåra ut lika mycket som facebook har gjort. Men multicitat är högst välkommet!

DJ-SAAB
28 februari 2013 · 274 Inlägg

Neuro skrev:

Marcus017 skrev:
De man tycker lite konstigt att ni har inte fixat så man kan "Citera fler" och en "Gilla" knapp i forumen. Kanske dags att fixa det.

Citera fler är på gång. En Gilla-knapp är inte aktuellt för tillfället men är väl inget vi har uteslutit helt.

Okej

http://24.media.tumblr.com/5e2fbde05a4c14391620c96cee4a2b9f/tumblr_mixuz1iAt91rj5eyvo1_400.png

Kommer de bli ungefär så här då? förutom gilla knappen då.

I'm with you till the end of the line
Neuro Administratör
28 februari 2013 · 139 Inlägg

Marcus017 skrev:
Kommer de bli ungefär så här då? förutom gilla knappen då.

Ja, ungefär. Så som jag har gjort det nu så kommer att finnas en knapp bredvid "Citera" som heter "Multicitat". Klickar man på den så markeras inlägget. När när man sedan klickar på Citera på något av inläggen i tråden så följer alla inlägg som man markerat med "Multicitat"-knappen med i svaret.

Det verkar fungera bra men ska testas lite till innan vi släpper in funktionen.

steelseries
28 februari 2013 · 327 Inlägg

Nån som kan förklara vad http://motr.com/ är för nått? smile

SportPilot Ubåtsingenjör
28 februari 2013 · 7 232 Inlägg

har inte läst igenom tråden, men när kommer det en del för motorcyklar och andra motordrivna fordon ?

Sen hade en chatt varit kul att ha smile

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
TimF mår bäst bakom ratten
3 mars 2013 · 89 Inlägg

CHEEVA skrev:
har inte läst igenom tråden, men när kommer det en del för motorcyklar och andra motordrivna fordon ?

Sen hade en chatt varit kul att ha smile

ja en chatt hade varit schysst, bra idé smile

.
BMW 325i "Pickels" (1991)
Nightmare89
3 mars 2013 · 939 Inlägg

TimF skrev:

CHEEVA skrev:
har inte läst igenom tråden, men när kommer det en del för motorcyklar och andra motordrivna fordon ?

Sen hade en chatt varit kul att ha smile

ja en chatt hade varit schysst, bra idé smile

+1 Jag vill med ha en chatt:D

Lina-
9 mars 2013 · 1 213 Inlägg

Lopphunden skrev:
För den som letar efter en projekttråd eller tråd som man prenumererar på kan man gå in på Min Sida --> Kontoinställningar --> Prenumerationsöversikt

En sån funktion som ni nämner verkar vettigt, då detta är bökigt..

Bökig att använda den, inte sett förut. Såg även att Neuro skrev att de ska göras om framöver.

Har man skrivit i en tråd då finns ett annat sett att se på sin sida (går även se på andras sidor med), klicka i vänster spalt på Foruminlägg: under avatarbilden.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
amoreex
16 mars 2013 · 2 712 Inlägg

Asså jag måste säga.. Jag tycker verkligen det borde finnas en app...

Iaf för iPhone som är så pass vanligt..

Har nu försökt vänja mig att surfa vanligt via mobilen... Jobbigt att man ska behöva zooma för att kunna trycka på en liten knapp och även för att läsa text!

Riktigt jobbigt faktiskt..
Problemet är väl att man ej kan klara sej utan garaget...

Plötsliga stoppet är det som dödar..
Saab 9-3 SC "Biopower" (2008)
Stackarn
17 mars 2013 · 1 200 Inlägg

amoreex skrev:
Iaf för iPhone som är så pass vanligt..

Android är väl ändå vanligare?

Nu har de iofs sagt att det inte kommer en app, och en mobilsida behöver du inte zooma något för att trycka då den är anpassad för små skärmar, så det är bara att vänta på att mobilsidan ska lanseras.

Eurobandit DET VAR BÄTTRE FÖRR!
5 april 2013 · 314 Inlägg

Såg nyss att nya sidan MOTR är online.. Grattis Chrizz..

Ett förslag dock.. Jag såg att när man registrerar sig på MOTR så kan man välja var man bor, dock finns det flera länder att välja mellan och inte bara SWE, NO, DK, eller FI.. Tycker denna sida ska också ha samma alternativ eftersom alla medlemar här bor ju inte bara i norden wink

Youtube.com/Theeurobandit
DJ-SAAB
5 april 2013 · 274 Inlägg

Grattis till nya sidan Chrizz

I'm with you till the end of the line
SportPilot Ubåtsingenjör
6 april 2013 · 7 232 Inlägg

hur blir det med en chatt ? något som kanske kommer ?

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
FLindgren
11 juli 2013 · 5 089 Inlägg

FLindgren skrev:
Bara jag som har problem med att all reklam kommer under varandra? Eller ska reklamfältet utökas? ;P
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3750_n.jpg

Bumpar detta gamla inlägget. Samma fel har kommit tillbaka igen. Varit så hela dagen för mig.

Mvh Fredrik

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
DJ-SAAB
11 juli 2013 · 274 Inlägg

FLindgren skrev:

FLindgren skrev:
Bara jag som har problem med att all reklam kommer under varandra? Eller ska reklamfältet utökas? ;P
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3750_n.jpg

Bumpar detta gamla inlägget. Samma fel har kommit tillbaka igen. Varit så hela dagen för mig.

Mvh Fredrik

De har inte jag märkt något av, men de kan också bli så när man ha större skärm. En normal skärm till sidor ligger drygt 15,6".

I'm with you till the end of the line
Lillalilja
11 juli 2013 · 529 Inlägg

Jag har problem med att man i projekttrådar kryssar i att endast se uppdatering från trådstartare men sidan glömmer bort det till nästa gång. Använder samma dator och autoinloggning kommer ihåg en så vet inte vart felet ligger.

Jeremy Clarkson "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Putteliten
29 december 2014 · 9 079 Inlägg

En fundering angående motr.com Verkar inte hända mycket där längre. Inga nya medlemmar på länge, inga nya bilar, inga bilar som rekommenderas och forumet är helt stendött. Läggs det någon energi för att nå ut till nya medlemmar? Görs det någon reklam för sidan?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang