Inför: Fredagsträffen Jakobsbergs P-hus fr.om 3/5 FREDAGAR 20.00

wadde Tryck och pys-åka
30 maj 2013 · 884 Inlägg

Ja förfan, kom du mr R.
Hur trevligt som helst. Blandat folk med blandade bilar.
Inte bara som nått mitt i natten mackhäng inte.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
_R_
30 maj 2013 · 132 Inlägg

wadde skrev:
Ja förfan, kom du mr R.
Hur trevligt som helst. Blandat folk med blandade bilar.
Inte bara som nått mitt i natten mackhäng inte.

Låter strålande Wadde:) tack för infon, bara hoppas på bra väder imorgon då så kan man dra ihop ett par bilar och hälsa på staden:).

Zorz Touch by U
30 maj 2013 · 910 Inlägg

Dyker upp en snabbis innan det blir att göra allt klart för Time Attack på lördag smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Toddemannen
31 maj 2013 · 664 Inlägg

Kommer nog förbi om vädret blir bättre o även om jag inte har nån rolig bil att glo på... wink

love_evo
31 maj 2013 · 38 Inlägg

Hade vart kul och komma om man hade nån att åka meed dit

Sebbe_n
31 maj 2013 · 23 Inlägg

kommer nog idag och tittar förbi.. nu har bilen funkat i en hel vecka  smile

Toyota Supra "Superduper" (1995)
HampeB dab-master
31 maj 2013 · 166 Inlägg

Kommer och hälsar på er smile

Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun
Nissan 200SX S13 "THEBATMISSILE" (1992)
Lexus LS400 "RIP Harambe" (1991)
Nightmare89
31 maj 2013 · 939 Inlägg

Kom igen nu folket RIKTIGT dåligt med bilar idag *_* riktigt synd...

Bagarn
31 maj 2013 · 689 Inlägg

Nightmare89 skrev:
Kom igen nu folket RIKTIGT dåligt med bilar idag *_* riktigt synd...

De flesta putsar inför Arlanda-träffen imorrn på dagen och Västerås-träffen på kvällen smile

Twest
7 juni 2013 · 6 Inlägg

Fredag igen
någon uppslutning?

wadde Tryck och pys-åka
7 juni 2013 · 884 Inlägg

Jafan. Med såhär fint väder smile

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Eddy Galen, inte dum.
7 juni 2013 · 1 324 Inlägg

Vafan. Äre 20... Är redan här jag...

Får ligga o sola på huven då...

Senast redigerat av Eddy (7 juni 2013)

Kewneth
7 juni 2013 · 19 Inlägg

Ligg o grilla på big_smile en kaffe på macken funkar oxå innan big_smile,, kommer dit själv om en stund tongue

Volvo Amazon 220 "DoC" (1966)
Chevrolet Aveo "Chevalitoo" (2012)
Uttelito Kung
10 juni 2013 · 603 Inlägg

Ni kanske kan hjälpa mig.

i fredags (7/6) runt 22:30 tiden kom jag åkandes mot barkarby, hade haft en grön golf eller liknande småbil i röven ett bra tag (hade inga framlysen på bara fula gröna dioder...), bilen var som jag uppfattade grön med någon slags mönster, svart huv, svart tak, svart bak, svarta fälgar. såg inte bilen helt ordentligt.

I vilket fall som helst så kom detta värdelösa stolpskott på tanken att köra om mig på en raka precis innan en kulle, då det kommer en bil i motsatta riktning som får väja in i bussfilen och en bit utanför vägen för att inte krocka med detta pundhuvud..

Någon som vet vem som har denna bil? ser jag den kommer jag garanterat skada den då det satt en barnfamilj i bilen i motsatta riktning, stannade för att kolla om det gick bra och då han den andra bilen sticka.

Var någon form av racing på motorvägen den dagen vid barkarby handelsplats.

Tacksam för svar, och ägaren kan gärna höra av sig också..

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Toddemannen
10 juni 2013 · 664 Inlägg

Uttelito skrev:
Ni kanske kan hjälpa mig.

i fredags (7/6) runt 22:30 tiden kom jag åkandes mot barkarby, hade haft en grön golf eller liknande småbil i röven ett bra tag (hade inga framlysen på bara fula gröna dioder...), bilen var som jag uppfattade grön med någon slags mönster, svart huv, svart tak, svart bak, svarta fälgar. såg inte bilen helt ordentligt.

I vilket fall som helst så kom detta värdelösa stolpskott på tanken att köra om mig på en raka precis innan en kulle, då det kommer en bil i motsatta riktning som får väja in i bussfilen och en bit utanför vägen för att inte krocka med detta pundhuvud..

Någon som vet vem som har denna bil? ser jag den kommer jag garanterat skada den då det satt en barnfamilj i bilen i motsatta riktning, stannade för att kolla om det gick bra och då han den andra bilen sticka.

Var någon form av racing på motorvägen den dagen vid barkarby handelsplats.

Tacksam för svar, och ägaren kan gärna höra av sig också..

Nu kanske det inte hjälper dig men för fan ta det lugnt i garaget då det är halt som fan,  blev nästan påkörd när jag var påväg upp i "snurren" för att nån jävel leker där med nån skitbil.

Uttelito Kung
10 juni 2013 · 603 Inlägg

Vill bara påpeka att jag inte försöker leka surgubbe, folk får leka hur mycket dom vill på vägarna, gör ju själv det då och då, men riskera fan inte andras liv..

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
wadde Tryck och pys-åka
11 juni 2013 · 884 Inlägg

Uttelito.
Själv känner jag mig som surgubbe också när man påpekar folk helt galna körstil när det råkar vara gatrace, så skäms inte över det.

Det råkade ju vara Battle Royalle samma kväll som vi var ute. Själv så gav jag upp tidigt på att försöka kika på, eftersom det var för många publikbilar. Och en sak är säker med publikbilarna, dom glömmer ALLT om trafikregler.
Inte bara en gång jag mött sånna i motsatt riktning (!) i rondeller här hemma i haninge när det vart kungen av nynäsvägen.

Så, lägg bilen på minnet och skäll ut han efter noter om du stöter på honnom/henna senare.
För det är fan dags för lite mera förstånd på vägarna när det nalkas race.
Olyckorna står garanterat inte själva racebilarna för. Och jag är förvånad att det inte är flera olyckor också.

Lite av detdär beteendet kan man ju hitta på vanliga träffar också. Som incidenten med mig och en pickup som burnade och hade sig i jakan-garaget. Det slutade med att jag och några andra följde efter honnom hela vägen till Bålsta. Men det är en annan historia.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Uttelito Kung
11 juni 2013 · 603 Inlägg

Wadde, tänker ta nyckeln och repa hans bil om jag ser den..

Finns för många av dessa idioter ute på vägarna.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
wadde Tryck och pys-åka
12 juni 2013 · 884 Inlägg

Jo man tänker ju gärna så.

Ta bromsvätska istället å häll på när den är parkad nånstans.
Nejmen nu ska jag inte sitta här och uppmana till brott.

Ta tag i några bekanta om han står nånstans, tex dyker upp i jakangaraget.
Så går man fram och konfronterar föraren och frågar hur i han kör egentligen.
Slåss å banka sönder varandras bilar är så onödigt.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
jliskyline Team Midnight Racing
21 juni 2013 · 137 Inlägg

Händer det något ikväll i jakan garaget?undrar om det är värt att åka förbi senare.

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang