Hej jag har lite planer på att ljuddämpa RS:n och har hittat en matta som verkar vettig. Jag har redan köpt den men vill ändå veta om någon testat och få veta vad den tycker
Ja självklart är det så! Men det borde väl vara iaf lite bättre än vanlig asfalt/bitumen? Jag förväntar mig inte att det är något i stil med dynamat men jag undrar lite iaf!
Mestadels för priset, SC är inte dyrt men polaric är billigare och de två produkterna känns väldigt lika.
Kan nu säga att jag har dämpat en dörr på focusen med polaric. Det kändes jättebra att jobba med! och jag märkte en klar skillnad på hur högtalaren lät samt hur det dämpar ljudet när man kör Så nu är jag väldigt förväntansfull över hur den totala förbättringen kommer bli när jag är färdig!
Om ni vill se så finns det bilder i mitt fotoalbum!
Nu har jag ljuddämpat båda dörrarna och bakskärmarna med nummerplåtar och kan säga att jag, som glad amatör, är mycket nöjd blev en helt klart skillnad i basen från mina högtalare och riktigt stor skillnad i hur det tar bort yttre oljud! Det gick åt 21 plattor av 30 så jag har inte direkt snålat. Koffert och hjulhus har jag isolerat med andra typer av skivor.