Stäng ner mig!

oscar600 Avstängd
16 februari 2014 · 114 Inlägg

jag tänker inte spendera ett enda minut till på den här äckliga sidan ni kallar "sveriges största motorsite"

jag kräver att ni stänger ner mitt konto permanent från detta skit.

annars så tänker jag trolla er och förolämpa varenda liten jävel här så mycket så att jag BLIR då nedstängd permanent.

bromsar? vem fan behöver dem?
OpelP1
16 februari 2014 · 1 412 Inlägg

Om du inte vill skriva något mer på forumet så finns det en fantastisk knapp som heter "Logga ut".

Senast redigerat av OpelP1 (16 februari 2014)

Zed91
16 februari 2014 · 58 Inlägg

Go Gubbe! #Yolo

Putteliten
16 februari 2014 · 9 086 Inlägg

OpelP1 skrev:
Om du inte vill skriva något mer på forumet så finns det en fantastisk knapp som heter "Logga ut".

Ja svårare än så är det faktiskt inte!

oscar600 Avstängd
16 februari 2014 · 114 Inlägg

jag vägrar låta mitt konto hänga kvar här som en offline user, jag vill att hela kontot ska tas bort helt, bort från registret, tänker inte lämna nåt jävla spår kvar.

bromsar? vem fan behöver dem?
xXSammy
16 februari 2014 · 6 586 Inlägg

Eller så mailar du bara en admin, klart.

De/Dem
PlumCrazy
16 februari 2014 · 881 Inlägg

Beté dig som folk och skicka meddelande till Admin?

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Mew
16 februari 2014 · 2 176 Inlägg

oscar600 skrev:
jag vägrar låta mitt konto hänga kvar här som en offline user, jag vill att hela kontot ska tas bort helt, bort från registret, tänker inte lämna nåt jävla spår kvar.

Spår efter vad? Tvivlar på att folk kommer försöka leta upp dig...

gamlingen
16 februari 2014 · 5 198 Inlägg

Putteliten skrev:

OpelP1 skrev:
Om du inte vill skriva något mer på forumet så finns det en fantastisk knapp som heter "Logga ut".

Ja svårare än så är det faktiskt inte!

Fast vissa kanske inte är så smarta och har upptäckt det,,,, å ta bort sidan från fav går också,,

oscar600 Avstängd
16 februari 2014 · 114 Inlägg

PlumCrazy skrev:
Beté dig som folk och skicka meddelande till Admin?

beté mig som folk?

hur betér ni er då?

sitter framför TV:n hela dagarna, pruttar framåt med en svensson bil och jobba på OKQ8, är det sådär verkligheten är för er?

då tycker jag fan synd om er.

jag ska då fan aldrig bli som ni

bromsar? vem fan behöver dem?
Zed91
16 februari 2014 · 58 Inlägg

Kung trollarn bättre kan du mannen ;D

gamlingen
16 februari 2014 · 5 198 Inlägg

oscar600 skrev:

PlumCrazy skrev:
Beté dig som folk och skicka meddelande till Admin?

beté mig som folk?

hur betér ni er då?

sitter framför TV:n hela dagarna, pruttar framåt med en svensson bil och jobba på OKQ8, är det sådär verkligheten är för er?

då tycker jag fan synd om er.

jag ska då fan aldrig bli som ni

tv ? näääe
svensson bil,,, tja....

jobabr på ok/q8 ? näe fy fan... men det är nog din dröm ändå,,, eller nuuu vet jag,,, din mamma natta dej inte i går kväll,,

oscar600 Avstängd
16 februari 2014 · 114 Inlägg

bara säg mig vars jag kan nå adminjävlarna så slipper ni mig!

förresten har pratat med en snut, han sa själv att han har en kompis som tävlar i pite dragway med sin Ford Mustang, 1100HK, ändå har han lyckats regga den som laglig.

att detta kommer från en polis, en snut, en potatisgris som brukar tjäna pengar genom att ta fast folk som bryter mot lagar. det kan ni inte bevisa bort er från!

bromsar? vem fan behöver dem?
oscar600 Avstängd
16 februari 2014 · 114 Inlägg

berätta nu vars adminjävlarna är!

bromsar? vem fan behöver dem?
FLindgren
16 februari 2014 · 5 089 Inlägg

Kanske bättre och lätta på ditt illa hjärta och berätta vad bekymret är så kanske vi kan reda ut det tillsammans och gå ut och ta en fika efteråt?smile

Annars ska det bli roligt å se hur du ska trolla och förolämpa smile

Du behöver nog komma ut från råttboet och träffa lite folk:)

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
gamlingen
16 februari 2014 · 5 198 Inlägg

oscar600 skrev:
bara säg mig vars jag kan nå adminjävlarna så slipper ni mig!

förresten har pratat med en snut, han sa själv att han har en kompis som tävlar i pite dragway med sin Ford Mustang, 1100HK, ändå har han lyckats regga den som laglig.

att detta kommer från en polis, en snut, en potatisgris som brukar tjäna pengar genom att ta fast folk som bryter mot lagar. det kan ni inte bevisa bort er från!

cool upptäckt,,,,eller inte,, vem bryr sej

SportPilot Ubåtsingenjör
16 februari 2014 · 7 243 Inlägg

haha du va ju rolig tongue

går att regga allt om man fuskar, kan ju blya upp bilen vid in reg tillexempel

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
TeXasWestern221
16 februari 2014 · 62 Inlägg

Flytta hemifrån så du ju greja med motorsport så blir du kanske inte blir så butter, träffa mer folk enslingen, KBT är bra om man har kort stubin...

FLindgren
16 februari 2014 · 5 089 Inlägg

oscar600 skrev:
bara säg mig vars jag kan nå adminjävlarna så slipper ni mig!

förresten har pratat med en snut, han sa själv att han har en kompis som tävlar i pite dragway med sin Ford Mustang, 1100HK, ändå har han lyckats regga den som laglig.

att detta kommer från en polis, en snut, en potatisgris som brukar tjäna pengar genom att ta fast folk som bryter mot lagar. det kan ni inte bevisa bort er från!

Förfärligt.

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
oscar600 Avstängd
16 februari 2014 · 114 Inlägg

FLindgren skrev:
Kanske bättre och lätta på ditt illa hjärta och berätta vad bekymret är så kanske vi kan reda ut det tillsammans och gå ut och ta en fika efteråt?smile

Annars ska det bli roligt å se hur du ska trolla och förolämpa smile

Du behöver nog komma ut från råttboet och träffa lite folk:)

ok... du vill att jag lättar mitt hjärta över vad bekymret är.

då gör jag det.

på grund av ni! jag har sett över hela sverige hur folk kör omkring med fullt reggade custom byggen över 500HK, ändå försöker ni dra ner mig och tro att det inte går alls.

erkänn fakta för helvete! vad för bevis har ni att ge om jag just berättat att en snutjävel sa till mig, i mitt gymnasium, ansikte mot ansikte, att hans kompis har en laglig mustang med 1100hk, till och med visade en videoklipp då han backade ut den ur en garage och körde med den på gatan.

jag ska ju förfan inte bli en president, eller gud, det enda jag vill då det går att ordna med blod, svett och tårar.

bromsar? vem fan behöver dem?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang