Era underliga meriter:)

Brink88 President över Brinkland
20 maj 2007 · 465 Inlägg

Hmm jag har vaktat svullos väskor på stationen i ljusdal en gång efter ett fotbollsjippo.

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
MarcusL #2573
20 maj 2007 · 1 489 Inlägg

Jag har kört Anna Book i en 745 i 5mil. Hämtade henne på flyget och körde henne till en spelning wink

Tycker jag är en underlig merit wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
ToXtreme
20 maj 2007 · 3 627 Inlägg

Jag har vart med om att mitt huvud somnat! Sådär som benet kan göra, ni vet det sticker i hela benet, så har mitt huvud somnat wink

Det ni tongue Försök slå det ^^

Senast redigerat av ToXtreme (20 maj 2007)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
MrTurbo Better than God \o/
20 maj 2007 · 1 882 Inlägg

Pratat med både Kungen och Madde under min högvakt på Drottningsholms slott. Helt oformellt också, mot alla regler men va fan. Hon va lika söt då som nu... :p

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Sushikocken Sleeper
20 maj 2007 · 3 084 Inlägg

käkade lunch med peter "foppa" forsberg för 3 dagar sen wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
FireTraXX DFFL
20 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Wicca skrev:
Schyssta historier alla har big_smile...

själv är det första jag kommer på när jag och 2 polare atombombhotade vita huset i 8an(under skoltid alltså). dan efter spårade FBI det till skolan och ringde säpo som tog kontakt med skolan. vilket liv det blev... big_smile

Dummaste jag hört.
Visa upp en artikel så tror jag och 50 000 till på dig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
20 maj 2007 · 1 098 Inlägg

fan va tråkigt liv man isner att man ahr när man läser detta...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
20 maj 2007 · 741 Inlägg

gjort en fireburnout med en stiga park(sittgräsklippare som toppar ca 18 km/t för de som inte vet)

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
twin_cam Smålänning
20 maj 2007 · 7 877 Inlägg

Cyklat omkull i 40 km/h på rak väg...
Gjort börnis med en vält (som man plattar till makadam och asfalt med.)

Kommer inte på med roligt som jag gjort... för sent på kvällen.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
steehl
20 maj 2007 · 86 Inlägg

Har sommarstuga granne med Peter tongue
sen har jag fått armen nerklottrad av sångaren i the Haunted, det skulle föreställa hans autograf. Kan tillläggas att han var rätt dragen

- Chuck Norris does not sleep. He waits. -
940R
20 maj 2007 · 1 567 Inlägg

Har en autograf av "BOSSE" bildoktorn där han målat en bil och sitt namn.... wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
pompa
20 maj 2007 · 48 Inlägg

själv så har jag stått i en husvagnsgarderob (modell trång) tillsammans med 2 kompisar i 2 timmar en sommarnatt

loudness
20 maj 2007 · 4 554 Inlägg

har satt upp ett element till harald treutiger och gjort en övervåning åt viveca lärn haha vilka meriter:D

ToXtreme
20 maj 2007 · 3 627 Inlägg

Jag har cyklat/gått omkring i bara kallingar på Läsö smile Danskarna och tyskarna vinkade jättemkt när man kom farandes tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
21 maj 2007 · 991 Inlägg

pompa skrev:
själv så har jag stått i en husvagnsgarderob (modell trång) tillsammans med 2 kompisar i 2 timmar en sommarnatt

Ha tjuvkikat/lyssnat på nårra som hade sex eller`tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
fredda_king Fotograf
21 maj 2007 · 1 319 Inlägg

Saab_girl skrev:
Träffade Leif "loket" olsson när han tyckte vår förra hund va så söt så han va tvungen o klappa henne o fråga vad det var för något. hunden hoppade även upp o råkade riva av honom glasögonen, så de blev en repa i glaset=/

haha stort va;)

har han sagt om våran hund med:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
fredda_king Fotograf
21 maj 2007 · 1 319 Inlägg

TobbeE_87 skrev:
Har träffat Anja Pärsson och fått en kram av Magdalena Forsberg, har de senare på kort big_smile

Har även lyckats köra över min trafiklärares kaffetermos, högst en minut efter att han påminde mej om att INTE köra över den... 
Behöver ja tillägga att min lärare blev mindre glad och utan sitt varma kaffe. Var ju dessutom minusgrader ute där han skulle stå och övervaka våra backövningar med lastbil och släp big_smile


Sen om man blandar in kompisar så är en kompis fyrmänning me Fredrik Modin, hockeyspelare i NHL...

En annan kompis fick en autograf av  dansbands Magnus Carlsson.
Kompisen ville att de skulle stå "Från bögen Magnus Carlsson" och efter nån sekund funderande så gick han med på det, trevligare typ än Magnus Uggla big_smile

jag har också träffat anja pärsson ett par gånger bode granne med henne då hon var ilag med björn pärsson sett henne sola topp less ocksåsmile

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Tompa_Vax Skogs Arbetare
21 maj 2007 · 413 Inlägg

Vart livvakt och festat med Kungen på Harpsund här i flen, och sen när man vart jagad av en säpo karavan på typ 4-5 bilar, mellan Strängnes-Flen haha, hade 9-5:an då, såg reinfelt, synd man inte prejade han ner i diket, hahaha

Go For It!!
Polluxe
21 maj 2007 · 303 Inlägg

Jaa... jag vet inte... 

Mitt "största" event/merit är väll att jag vart knuffad in i "Uscher"-killen efter ha checkat in på hotel i N.Y..  en av hans livvakter vart lite små sned å vad säger man rookie från Schweden:  "Ojdå"   Höehöe wink


Bad Jeromy Jaeger(?) nån NHL-lirare om en autograf till en bekant som inte själv vågade.


Men bland de bästa ändå (ingen merit kanske)  var på Stamford Brigde, London när dryga 20.000 pers sjunger "Kalinka" i takt big_smile   Chelsea mot.. aäe minns inte detaljerna.. BOLLEN ÄR RUND!

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Akka
21 maj 2007 · 1 174 Inlägg

Har inga själv, men min svärmord berättade att dom satt på ett flyg brevid några "svart rockare lr något ditåt" hon å hennes veninnor va livrädda för att det  kanske var terrorister , sedan när dom landat så säger dom som satt bakom ni behövde inte vara rädda det var bara backyard babies! xD

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang