Sex me kompisens hund, hur sjuk får man vara???

ironhead volvoraggare
2 april 2007 · 4 776 Inlägg

pUs skrev:

audirocks skrev:
jävla svin hade de varit min hund hade jag slagit i hjäl han :@

Så oväntat, en presumtiv mördare på garaget.org.

Jag blir snart inte förvånad längre. Mobbning ska motverkas medelst misshandel och mord, och djursex ska helst vedergällas med mord det också. Vågar inte ens tänka på vad du skulle göra om du fick syn på en inbrottsjuv i färd med att sno din bil.. roll

mord är överdrift räcker med att krossa knäskålarna tycker jag mord löser inga problem men det är ett jävligt bra argument för många men dåliga för andra

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
pUs Ûbersturmstekare
2 april 2007 · 534 Inlägg

ironhead skrev:

pUs skrev:

audirocks skrev:
jävla svin hade de varit min hund hade jag slagit i hjäl han :@

Så oväntat, en presumtiv mördare på garaget.org.

Jag blir snart inte förvånad längre. Mobbning ska motverkas medelst misshandel och mord, och djursex ska helst vedergällas med mord det också. Vågar inte ens tänka på vad du skulle göra om du fick syn på en inbrottsjuv i färd med att sno din bil.. roll

mord är överdrift räcker med att krossa knäskålarna tycker jag mord löser inga problem men det är ett jävligt bra argument för många men dåliga för andra

Och jag tycker inte att Svensson ska leka polis. Det är inte upp till dig att bestämma hur mycket våld andra förtjänar.

Thony_mannen
2 april 2007 · 263 Inlägg

Bli så jävla förbannad av att höra hur folk är mot djur... Hade det varit nån som rört min hund på det viset, så hade jag fan slagit ihjäl den personen... Såna människor hör fan inte hemma i samhället.. Undra vad fan som få såna personer att göra nåt så hemskt mot djur.. Dom måste ju vara så jävla ful så ingen männsika vill ha dom, utan då tar dom djur ist... Inför lagar om det där tycker jag....

Volvo-Real-Power!
NightCruiser
2 april 2007 · 1 163 Inlägg

De är sjukt, så enkelt är det!

Senast redigerat av NightCruiser (2 april 2007)

ironhead volvoraggare
2 april 2007 · 4 776 Inlägg

pUs skrev:

ironhead skrev:

pUs skrev:

Så oväntat, en presumtiv mördare på garaget.org.

Jag blir snart inte förvånad längre. Mobbning ska motverkas medelst misshandel och mord, och djursex ska helst vedergällas med mord det också. Vågar inte ens tänka på vad du skulle göra om du fick syn på en inbrottsjuv i färd med att sno din bil.. roll

mord är överdrift räcker med att krossa knäskålarna tycker jag mord löser inga problem men det är ett jävligt bra argument för många men dåliga för andra

Och jag tycker inte att Svensson ska leka polis. Det är inte upp till dig att bestämma hur mycket våld andra förtjänar.

skulle nån förstöra min bil så ja och jag kommer på personen då  kommer den personen önskat att han inte slog sönder bilen för vad gör polisen inte ett dugg vare sig det gäller folk som har sex med djur eller  slår sönder ens bilar så är det i samhället minns ju när jag fick min bil sönderslagen och vad gjorde snuten då jo inte ett skit

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
2 april 2007 · 4 776 Inlägg

Thony_mannen skrev:
Bli så jävla förbannad av att höra hur folk är mot djur... Hade det varit nån som rört min hund på det viset, så hade jag fan slagit ihjäl den personen... Såna människor hör fan inte hemma i samhället.. Undra vad fan som få såna personer att göra nåt så hemskt mot djur.. Dom måste ju vara så jävla ful så ingen männsika vill ha dom, utan då tar dom djur ist... Inför lagar om det där tycker jag....

kan bara hålla med om vad du säger

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
pUs Ûbersturmstekare
2 april 2007 · 534 Inlägg

Thony_mannen skrev:
Bli så jävla förbannad av att höra hur folk är mot djur... Hade det varit nån som rört min hund på det viset, så hade jag fan slagit ihjäl den personen... Såna människor hör fan inte hemma i samhället.. Undra vad fan som få såna personer att göra nåt så hemskt mot djur.. Dom måste ju vara så jävla ful så ingen männsika vill ha dom, utan då tar dom djur ist... Inför lagar om det där tycker jag....

Sedär, ytterligare en lovande volontär i vårt eminenta antidjursex-medborgargarde.

Lova mig bara en sak, bäste "Thonymannen". Bli aldrig polis. Ok? cool

pUs Ûbersturmstekare
2 april 2007 · 534 Inlägg

ironhead skrev:
skulle nån förstöra min bil så ja och jag kommer på personen då  kommer den personen önskat att han inte slog sönder bilen för vad gör polisen inte ett dugg vare sig det gäller folk som har sex med djur eller  slår sönder ens bilar så är det i samhället minns ju när jag fick min bil sönderslagen och vad gjorde snuten då jo inte ett skit

Vad menar du att polisen borde ha gjort då? Utlyst rikslarm? Kopplat in säpo i fallet? Kanske utfärdat tipspengar? Hört lite om dom lokala MC-gängen kanske kunde hjälpa till att luska, mot kontant ersättning?

För övrigt är det lite jobbigt att läsa när du aldrig använder punkt.

ironhead volvoraggare
2 april 2007 · 4 776 Inlägg

pUs skrev:

ironhead skrev:
skulle nån förstöra min bil så ja och jag kommer på personen då  kommer den personen önskat att han inte slog sönder bilen för vad gör polisen inte ett dugg vare sig det gäller folk som har sex med djur eller  slår sönder ens bilar så är det i samhället minns ju när jag fick min bil sönderslagen och vad gjorde snuten då jo inte ett skit

Vad menar du att polisen borde ha gjort då? Utlyst rikslarm? Kopplat in säpo i fallet? Kanske utfärdat tipspengar? Hört lite om dom lokala MC-gängen kanske kunde hjälpa till att luska, mot kontant ersättning?

För övrigt är det lite jobbigt att läsa när du aldrig använder punkt.

n i detta fall fanns det bevis också ungarna hade använt en fälg då blir det ju fingeravtryck eller hur det hade ju inte kostat dom nått om dom hade kommit och tagit lite finger avtryck och liknande vad skulle du själv göra om nån satte på ditt husdjur eller haft sönder din bil då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
2 april 2007 · 4 776 Inlägg

detta spårar ur snart åter till tråden eller

Senast redigerat av ironhead (2 april 2007)

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
pUs Ûbersturmstekare
2 april 2007 · 534 Inlägg

ironhead skrev:

pUs skrev:

ironhead skrev:
skulle nån förstöra min bil så ja och jag kommer på personen då  kommer den personen önskat att han inte slog sönder bilen för vad gör polisen inte ett dugg vare sig det gäller folk som har sex med djur eller  slår sönder ens bilar så är det i samhället minns ju när jag fick min bil sönderslagen och vad gjorde snuten då jo inte ett skit

Vad menar du att polisen borde ha gjort då? Utlyst rikslarm? Kopplat in säpo i fallet? Kanske utfärdat tipspengar? Hört lite om dom lokala MC-gängen kanske kunde hjälpa till att luska, mot kontant ersättning?

För övrigt är det lite jobbigt att läsa när du aldrig använder punkt.

n i detta fall fanns det bevis också ungarna hade använt en fälg då blir det ju fingeravtryck eller hur det hade ju inte kostat dom nått om dom hade kommit och tagit lite finger avtryck och liknande vad skulle du själv göra om nån satte på ditt husdjur eller haft sönder din bil då

Men jösses, prova att avsluta meningarna... cool

Vad jag hade gjort? Vet inte. Det är ganska svårt att säga eftersom jag aldrig hamnat i det läget. Men jag skulle definitivt inte börja leka Rambo.

Jaktlund
2 april 2007 · 60 Inlägg

pUs skrev:
Men jösses, prova att avsluta meningarna... cool

Vad jag hade gjort? Vet inte. Det är ganska svårt att säga eftersom jag aldrig hamnat i det läget. Men jag skulle definitivt inte börja leka Rambo.

Sorry för off topic, men i alla fall. (Fast å andra sidan heter ju denna forumsdelen off topic roll ) Måste bara ge dig lite cred för ditt skrivsätt och argumetförande. Du kan dina ord tongue

Saab 900 2.0 Turboo "E85-för miljöns skull" (1995)
Mäki Långsam Perfektionist
3 april 2007 · 4 800 Inlägg

RouziMotorsport skrev:
värre om han hade nuppat en ferrari½!!!

Jaa. Ferrarin måste ju tycka att de gör jävligt ont.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
pUs Ûbersturmstekare
3 april 2007 · 534 Inlägg

RouziMotorsport skrev:
värre om han hade nuppat en ferrari½!!!

Japp. Ferrari eller Mercedes och det hade gjort riktigt ont. Fråga Orup, han vet.

Du tar inte min Merceeeeedes... taram taram tam cool

pUs Ûbersturmstekare
3 april 2007 · 534 Inlägg

Jaktlund skrev:

pUs skrev:
Men jösses, prova att avsluta meningarna... cool

Vad jag hade gjort? Vet inte. Det är ganska svårt att säga eftersom jag aldrig hamnat i det läget. Men jag skulle definitivt inte börja leka Rambo.

Sorry för off topic, men i alla fall. (Fast å andra sidan heter ju denna forumsdelen off topic roll ) Måste bara ge dig lite cred för ditt skrivsätt och argumetförande. Du kan dina ord tongue

Tja, vad säger man. Tack. smile

Legolol
8 november 2007 · 169 Inlägg

vaughn skrev:
bättre att ta flyget eller båt för den snubben där har de ju "taxfree" hehe

HAHA lite roligt det där men förövrigt ja helt jävla sjukt för fan

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
Volvo Amazon "RaTzOnEn" (1969)
Davv3
8 november 2007 · 1 019 Inlägg

Gammal tråd,men HELT ** Sjukt  ! ! ! !

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Niinaskyline
8 november 2007 · 455 Inlägg

uch om de sant så fan va vidrigt av den där killen!! Han måste verkligen vart desperat efter sex!! han får la inget annat !! jävla idioter som gör så!

Truckeroffe Ovejävel!
9 november 2007 · 261 Inlägg

Ajsing bajsing lilla vän! Inte bonka på grannens hund!
Hoppas det inte var en chihuaia smile     (med reservation för stavelse)

Kör du så dör du!
Audi S6 4.2 (1995)
JesperGustafsson CNC operatör
9 november 2007 · 31 Inlägg

response skrev:
Det skjuts för lite i Sverige...

ORD!

Volvo s70 2.5t "Sleepern" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang