Sex me kompisens hund, hur sjuk får man vara???

Frosted
9 november 2007 · 1 878 Inlägg

gym-mange skrev:

response skrev:
Det skjuts för lite i Sverige...

word=)

precis!

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 november 2007 · 2 258 Inlägg

Mouahahaha.. snacka om att va desperat tongue fetinglol!

Sump Runk Rätt O Slätt!
Phaetoon
9 november 2007 · 8 156 Inlägg

Jaja. Tydligen så är det ganska så vanligt med tidelag (sex med djur) sad
Många veterinärer har ju klagat. Ungfär 5% av alla djur som kommer in till veterinärer är där pga sexuellt utnyttjande. 300-400 hundar drabbas varje år i Sverige...

Men tyvärr så har alla motioner angående tidelag i riksdagen stoppats av konstitutionsutskottet då det strider mot någon lagstadgad rättighet...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
bazooka_
9 november 2007 · 406 Inlägg

fy fan va sjukt.

:DPlattan i mattan:D
brillmongo
9 november 2007 · 874 Inlägg

Vad ledsen och förbannad man blir av sånt ... gråter inombords sad

Senast redigerat av brillmongo (9 november 2007)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
j4nn3
9 november 2007 · 116 Inlägg

helt sjukt! frukosten kom nästan upp... :E

V1C
9 november 2007 · 142 Inlägg

Helt sinnessjuk, vem fan har sex me en hund?. Stackars hund me. hmm

Senast redigerat av V1C (10 november 2007)

Gooo Wide =)
norit
9 november 2007 ·

fyfan snacka om omännsliga folk de finns i världen de borde fan dödas.....SHITTTT

StenP
9 november 2007 · 18 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jaja. Tydligen så är det ganska så vanligt med tidelag (sex med djur) sad
Många veterinärer har ju klagat. Ungfär 5% av alla djur som kommer in till veterinärer är där pga sexuellt utnyttjande. 300-400 hundar drabbas varje år i Sverige...

Men tyvärr så har alla motioner angående tidelag i riksdagen stoppats av konstitutionsutskottet då det strider mot någon lagstadgad rättighet...

Ja man undrar ju hur dom är funtade , och hur ska dom bortförklara vad dom gjort när veterinären konfronterar ägaren med att hunden blivit r.vkn...ad hmm

Saab 9-5 2.0t aut. "Linear sportcombi" (2003)
Streammen Kalaskillen
9 november 2007 · 246 Inlägg

response skrev:
Det skjuts för lite i Sverige...

word!
ibland önskar man att dödsstraffet kunde införas

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
Phaetoon
9 november 2007 · 8 156 Inlägg

StenP skrev:

Phaetoon skrev:
Jaja. Tydligen så är det ganska så vanligt med tidelag (sex med djur) sad
Många veterinärer har ju klagat. Ungfär 5% av alla djur som kommer in till veterinärer är där pga sexuellt utnyttjande. 300-400 hundar drabbas varje år i Sverige...

Men tyvärr så har alla motioner angående tidelag i riksdagen stoppats av konstitutionsutskottet då det strider mot någon lagstadgad rättighet...

Ja man undrar ju hur dom är funtade , och hur ska dom bortförklara vad dom gjort när veterinären konfronterar ägaren med att hunden blivit r.vkn...ad hmm

Ja... tänk på höns och katter då? Dessutom är det inte bara där bak som dom blir utsatta...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Mtz
9 november 2007 · 118 Inlägg

Haha, ja man blir inte förvånad längre.

Senast redigerat av 242RR (9 november 2007)

Niinaskyline
9 november 2007 · 455 Inlägg

Jag tycker verkligen de vidrigt när folk håller på så med djur!!!!!!! hatar också såna som skrattar och gör en rolig grej av de!! Borde slakta dem me!!
fan va arg man blir!! Fan för sånt folk!!  vidriga jävla äckel är va dem är!!

tack för mig igen!

Phaetoon
9 november 2007 · 8 156 Inlägg

Car_Babe skrev:
Jag tycker verkligen de vidrigt när folk håller på så med djur!!!!!!! hatar också såna som skrattar och gör en rolig grej av de!! Borde slakta dem me!!
fan va arg man blir!! Fan för sånt folk!!  vidriga jävla äckel är va dem är!!

tack för mig igen!

Jag kan bara hålla med.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
9 november 2007 · 938 Inlägg

Phaetoon skrev:

Car_Babe skrev:
Jag tycker verkligen de vidrigt när folk håller på så med djur!!!!!!! hatar också såna som skrattar och gör en rolig grej av de!! Borde slakta dem me!!
fan va arg man blir!! Fan för sånt folk!!  vidriga jävla äckel är va dem är!!

tack för mig igen!

Jag kan bara hålla med.

Kan bara hålla med ja också... Hur jävla sjuk i huvvet kan man bli egentligen??? 

Sånna sjuka människor borde fan flås levade, rullas i salt å sen kastas till pirayor...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
-Kotten- www.drcljusdal.se
10 november 2007 · 679 Inlägg

Ni är roliga ni. Ok håller med om att Tiderlag är äkckligt och borde förbjudas. Men ni går i taket för att en kille sätter på en hund och det skrivs 7 sidor om att han skall dödas skjuts mm vad säger det om er? uppvigling till mord. Om man kan önska en annan människa död så är man väl inte bättre en den man önskar det på?

Ser inte att ni skriver lika mycket om när tjejer blir våldtagna. Men det är väl så att det som är udda är mer roligt att snacka om.

Tror tidelag är ett litet problem och inget man behöver lägga så mycket tid på, bättre att försöka få våra gator säkrare från misshandel och våldtäckter.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
pippaaN
10 november 2007 · 987 Inlägg

av vilken jävla anledning sätter man på en ´hund? Fyfan vad vidrigt.. Kottenv70r: Våldtäktsmän, pedofiler och kvinnomisshandlare, är endast människor, då dom är 3 meter under jorden! Dom förtjänar TORTYR!

i like it load
-Kotten- www.drcljusdal.se
10 november 2007 · 679 Inlägg

NippaN skrev:
av vilken jävla anledning sätter man på en ´hund? Fyfan vad vidrigt.. Kottenv70r: Våldtäktsmän, pedofiler och kvinnomisshandlare, är endast människor, då dom är 3 meter under jorden! Dom förtjänar TORTYR!

Anlednigen är samma som att jag tex dras till kvinnor. Det är en sexuel läggning.
Tänker inte gå in på dödstraff diskutionen då den sällan leder till nått. vill man ha det så kan man ju flytta till Kina där får man nog lite tortyr med om man vill ;D
Sen märks det att du är kvinna då du tar för givet att det är Män som slår och våldat. Visst majoriteten är det men det finns många fall åt andra hållet med.

Kemiskkastrering och offentlig uthägning är nog ett bättre straff.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Olss Camaro The Legend Of Muscle Cars
10 november 2007 · 148 Inlägg

hmm mja för dåliga straff här våldtäcktsmänn pedofiler åh aldra idioter ge dom bara nackskott på plats va fan.. hur många miiljoner om året kostar ine såma idioter samhället..

Chevrolet Camaro RS "383 cui" (1992)
intemartin
10 november 2007 · 13 Inlägg

var det inte så att tidelag och homosexualitet var under samma lag och då man tillät homo så blev det lagligt med tidelag en sjuk lucka i lagen
personligen skiter jag i homo-bi-trans då de inte skadar nån och som sagt det är en sexuell lägning som man inte kan göra nåt åt men måste som famlije far säga att pedofiler går inte att bota då det är en lägning och ett skott i pannan är enda lösningen samt.

tycker även att om någon satt på en hund så stäng in denne med en ilsk rotveiler

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang