Sex me kompisens hund, hur sjuk får man vara???

-Kotten- www.drcljusdal.se
10 november 2007 · 679 Inlägg

Olss skrev:
hmm mja för dåliga straff här våldtäcktsmänn pedofiler åh aldra idioter ge dom bara nackskott på plats va fan.. hur många miiljoner om året kostar ine såma idioter samhället..

Hur många MILJARDER skulle det inte kosta sverige i förlorade exporter när resen av världen inte vill handla med oss ?

Är det ingen som tänker överhuvetaget på vad dödsstraff för med sig

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
10 november 2007 · 2 456 Inlägg

Lika sjukt som pedosar och våltäckts mäniskor .... skott i nacken ... det e fan ej normalt ..

//SWIH

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
_deki_
10 november 2007 · 281 Inlägg

haha haha...stackare....

/Deki
Sussolita The Sassy Bitch
10 november 2007 · 198 Inlägg

fan vad jag blir förbannad. Skott i pannan borde han ha!!!
Hade någon gjort något som ens skulle kunn alikna detta med mina hundar hadde jag slått i hjäl personen med mina bara händer !!!!
FY FAN SÄGER JAG BARA, hoppas den jäveln åker dit på det.

Sussolita-Sassy Bitch ;)
Honda Crx (1990)
Niinaskyline
10 november 2007 · 455 Inlägg

KottenV70r skrev:
Ni är roliga ni. Ok håller med om att Tiderlag är äkckligt och borde förbjudas. Men ni går i taket för att en kille sätter på en hund och det skrivs 7 sidor om att han skall dödas skjuts mm vad säger det om er? uppvigling till mord. Om man kan önska en annan människa död så är man väl inte bättre en den man önskar det på?

Ser inte att ni skriver lika mycket om när tjejer blir våldtagna. Men det är väl så att det som är udda är mer roligt att snacka om.

Tror tidelag är ett litet problem och inget man behöver lägga så mycket tid på, bättre att försöka få våra gator säkrare från misshandel och våldtäckter.

De klart våldtäkter är vidriga med.. mkt vidriga!! Fattar inte hur man får tanken att göra de heller mad Spyr på såna som håler på me sånt!!! Men att sätta på ett oskyldigt djur som inte kan säga ifrån och dra sig undan är också lika allvarligt när någon blir våldtagen tycker jag i alle fall!! Djur har me rätt att leva!!

richardoo290 VOLVO for life..
10 november 2007 · 2 113 Inlägg

NippaN skrev:
av vilken jävla anledning sätter man på en ´hund? Fyfan vad vidrigt.. Kottenv70r: Våldtäktsmän, pedofiler och kvinnomisshandlare, är endast människor, då dom är 3 meter under jorden! Dom förtjänar TORTYR!

du glömde mördare,  tycker du vi borde införa dödstraff i sverige?

Tazzeman
11 november 2007 · 427 Inlägg

Fy fan smile

/ Tobbe
pUs Ûbersturmstekare
12 november 2007 · 534 Inlägg

lonewolf-holm skrev:
Lika sjukt som pedosar och våltäckts mäniskor .... skott i nacken ... det e fan ej normalt ..

//SWIH

Och själv är du förstås fullt "normal", som menar att samhället ska ha ihjäl människor till höger och vänster? Vem får äran att hålla i avtryckaren? Du?

För övrigt stavas det "våldtäkt", samt "människor".

Senast redigerat av pUs (12 november 2007)

ReXorZ
12 november 2007 · 35 Inlägg

haha jaa han kunde väll inte få tag i nått bättre tongue

fishn
12 november 2007 · 226 Inlägg

vilken desperat nolla :S

AntonK
12 november 2007 · 208 Inlägg

först borde personen kastreras på plats med en sked. sen skjuta av personen båda knäskålarna så han riktigt får ligga och lida. sen tar man och skjuter ett väl placerat nackskott efter att han inte orkar skrika mer av smärta.

finns tyvärr riktiga puckon. och det där är en av sakerna jag inte accepterar.

Wrum!
-Kotten- www.drcljusdal.se
12 november 2007 · 679 Inlägg

AntonK skrev:
först borde personen kastreras på plats med en sked. sen skjuta av personen båda knäskålarna så han riktigt får ligga och lida. sen tar man och skjuter ett väl placerat nackskott efter att han inte orkar skrika mer av smärta.

finns tyvärr riktiga puckon. och det där är en av sakerna jag inte accepterar.

Sen skjuter man han som skjöt honnom och efter det skjuter man han som sköt osv osv tills bara en människa finns kvar som i sin tur skjuter sig själv så cirkeln blir sluten

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
pUs Ûbersturmstekare
12 november 2007 · 534 Inlägg

AntonK skrev:
först borde personen kastreras på plats med en sked. sen skjuta av personen båda knäskålarna så han riktigt får ligga och lida. sen tar man och skjuter ett väl placerat nackskott efter att han inte orkar skrika mer av smärta.

finns tyvärr riktiga puckon. och det där är en av sakerna jag inte accepterar.

"Borde", ja. Men som tur är så utövar signaturen "AntonK" icke något som helst inflytande över det svenska rättsväsendet. Han får helt enkelt behandla sin våldspassion på annat sätt.

Tips, du kanske borde börja sy gardiner eller börja knyppla? Kanske brodera något vackert? Jag tror du är en mjuk kille, innerst inne. cool

Senast redigerat av pUs (12 november 2007)

-Kotten- www.drcljusdal.se
12 november 2007 · 679 Inlägg

Lätt för folk som sitter vid sitt Tbord att säja det ena och andra. Skulle vilja se vilka som har det i sig att kunna utföra det dom skriver

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
AntonK
12 november 2007 · 208 Inlägg

klart jag är en lugnt och mjuk kille. därför jag skriver sådär. och därför man har en visst bakgrund som man har också.

Wrum!
Mtz
12 november 2007 · 118 Inlägg

Kan någon sammanfatta alla vi skall skjuta, och sätta dödsstraff på nu? Har ni skrivit ner några A4 papper?

pUs Ûbersturmstekare
12 november 2007 · 534 Inlägg

AntonK skrev:
klart jag är en lugnt och mjuk kille. därför jag skriver sådär. och därför man har en visst bakgrund som man har också.

Bakgrund som vadå? Att peta i andra mäns könsdelar med sked? Jösses..

Jaja, alla gör vi väl det vi gillar.

Geekmaster
12 november 2007 · 14 Inlägg

Jävla idiot!!!! :@

AntonK
14 november 2007 · 208 Inlägg

Jag ställer gärna upp som bödel mot alla sexförbrytare. Speciellt pedofiler.

Wrum!
pUs Ûbersturmstekare
16 november 2007 · 534 Inlägg

AntonK skrev:
Jag ställer gärna upp som bödel mot alla sexförbrytare. Speciellt pedofiler.

Skriv gärna lite i dödsstraff-tråden, din unika expertis får ju inte slösas bort i en banal tråd som denna. roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang