vem har vart i mit garage

staffe_
6 juni 2007 · 666 Inlägg

Tjo undrar om nån har hört nåt om nån som har vart i mit garaget i sanviken eller tänkt göra inbrott i de? det jag har sätt att dom har stulit är en slipmaskin och en cykel men värst av allt dom har gått rakt över min calibra som stog i garaget och ståt på baklukan tycker de är jävligt dålig still att folk inte kan låta andras gräjer vara mad

kan ju säga till om nu hör nå och är de nån som saknar en grönmuk jacka som låg i bilen så kan ni hemmta skiten

Senast redigerat av staffe_ (6 juni 2007)

SUBARU WRX
din dröm min verklighet
Mazda rx7 (1994)
Holme
9 juni 2007 · 1 417 Inlägg

Har du polisanmält ?

BMW635_Robban
9 juni 2007 · 1 277 Inlägg

Smidiga personer då!

Till alla tjuvar...skaffa jobb och KÖP grejer ni åxå!

ironhead volvoraggare
9 juni 2007 · 4 776 Inlägg

staffe_ skrev:
Tjo undrar om nån har hört nåt om nån som har vart i mit garaget i sanviken eller tänkt göra inbrott i de? det jag har sätt att dom har stulit är en slipmaskin och en cykel men värst av allt dom har gått rakt över min calibra som stog i garaget och ståt på baklukan tycker de är jävligt dålig still att folk inte kan låta andras gräjer vara mad

kan ju säga till om nu hör nå och är de nån som saknar en grönmuk jacka som låg i bilen så kan ni hemmta skiten

fan släng upp en cam i garaget vet jag och även ett par stora blodtörstiga hundar så har du sakerna i fred sen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
a_wingard73 Pedant med passion för bankörning
9 juni 2007 · 113 Inlägg

Jag har allvarligt tänkt köpa nån form av videoövervakning att montera i garaget... Känns som de skulla va skoj att se vilka idioterna va om man själv drabbades! Otroligt tråkigt varje gång någon drabbas av liknande händelser!

BMW ///M-Power - När du älskar att köra!
staffe_
10 juni 2007 · 666 Inlägg

mjo man skulle haft larm i garaget  för nu vet dom ju vad som finns där åå så dom borde ju komma till baka tycker ja hmm

SUBARU WRX
din dröm min verklighet
Mazda rx7 (1994)
ironhead volvoraggare
10 juni 2007 · 4 776 Inlägg

löst folk kommer alltid tillbaka till godsakerna rätt som det är så kör dom upp en lastbil och tömmer ditt garage

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Bobo
11 juni 2007 ·

Skaffa GSM larm på bilen, rör de den får du i alla fall veta när de är där.

Schotttz
11 juni 2007 · 586 Inlägg

staffe_ skrev:
mjo man skulle haft larm i garaget  för nu vet dom ju vad som finns där åå så dom borde ju komma till baka tycker ja hmm

Man tycker ju att det inte ska behövas. Det är ju inte gratis att ha larm heller.
Sjukt dåligt att man inte kan få ha det man äger i ifred. sad

ironhead volvoraggare
11 juni 2007 · 4 776 Inlägg

SpotniX skrev:

staffe_ skrev:
mjo man skulle haft larm i garaget  för nu vet dom ju vad som finns där åå så dom borde ju komma till baka tycker ja hmm

Man tycker ju att det inte ska behövas. Det är ju inte gratis att ha larm heller.
Sjukt dåligt att man inte kan få ha det man äger i ifred. sad

dom fick inte lära sig att inte röra andras saker. men en stor bom rätt över garageporten me ett stort feting hänglås på vardera sida borde stoppa dom ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
bmx
11 juni 2007 · 7 100 Inlägg

fan va tråkigt=/!hoppas allt ordnar sej!snodde dom DH hojjen eller en vanligt cykel?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
11 juni 2007 · 2 456 Inlägg

Vist för man ej så stor fan of Amerika å des lagar m,m
Men man borde få skuta av dom som trespasing on your property ... !!!!
med andra skott pengar på dom som ej kan skilja mällan ditt och mitt å vägrar
skaffa sig jobb å knega ihop sina egna grejer ......

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Aydin Avstängd
11 juni 2007 · 76 Inlägg

lonewolf-holm skrev:
Vist för man ej så stor fan of Amerika å des lagar m,m
Men man borde få skuta av dom som trespasing on your property ... !!!!
med andra skott pengar på dom som ej kan skilja mällan ditt och mitt å vägrar
skaffa sig jobb å knega ihop sina egna grejer ......

//S

Jag är villig att pröjsa skott pengar :-p
Ska vi starta en fond där vi samlar in pengar och hyr sen en "cleaner" för att röja undan ett par tjuvar varannan vecka? big_smile

ironhead volvoraggare
11 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Aydin skrev:

lonewolf-holm skrev:
Vist för man ej så stor fan of Amerika å des lagar m,m
Men man borde få skuta av dom som trespasing on your property ... !!!!
med andra skott pengar på dom som ej kan skilja mällan ditt och mitt å vägrar
skaffa sig jobb å knega ihop sina egna grejer ......

//S

Jag är villig att pröjsa skott pengar :-p
Ska vi starta en fond där vi samlar in pengar och hyr sen en "cleaner" för att röja undan ett par tjuvar varannan vecka? big_smile

lite väl mycket begärt kanske men fan en trampmina eller nått borde funka

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
spanjor
11 juni 2007 · 112 Inlägg

dom var på min bil å snodde dörrlister haha skrattretande så störande, nu måste man leta på skroten.... KUL

sen försökte dom bända av en dörrhandtaglist men den knäcktes på mitten, kul åka omkring med en halvdörrhandtaglist, ser inte så fint ut.

Funderar på att spänningsätta hela bilen så om någon rör den får dom 20 Ampere i sig å grillas på plats eller iaf 0.4 Ampere så dom får chock och nåästan hjärtattack så man får reda på vem det var

bakhjulsdrift (L)
Aydin Avstängd
11 juni 2007 · 76 Inlägg

spanjor skrev:
dom var på min bil å snodde dörrlister haha skrattretande så störande, nu måste man leta på skroten.... KUL

sen försökte dom bända av en dörrhandtaglist men den knäcktes på mitten, kul åka omkring med en halvdörrhandtaglist, ser inte så fint ut.

Funderar på att spänningsätta hela bilen så om någon rör den får dom 20 Ampere i sig å grillas på plats eller iaf 0.4 Ampere så dom får chock och nåästan hjärtattack så man får reda på vem det var

Hoppas det funkar för i så fall kanske man kan handla ny larm ut av dig big_smile

Tråkigt med tjuvar ännu tråkigare om man skulle komma på dem samtidigt som dem håller på med att förstöra ens bil.

spanjor
11 juni 2007 · 112 Inlägg

haha ja lovar ja ska läggga undan ett larm åt dig aydin

ja skulle tvärt om vilja komma på dom medans dom bär på min fälg eller stereo!!!
ja skulle ladda för slag som aldrig förr sikta mot käkbenet å dra till han så han flyger 8 meter sen låsa in han i min källare å bussa min rotweiler på han till han gråter... sen släppa ut han böta han på 25 000 så ska ni se att han inte kommer gå till ert garage.. då kan ni tacka mig

bakhjulsdrift (L)
tecman
11 juni 2007 · 1 741 Inlägg

spanjor skrev:
haha ja lovar ja ska läggga undan ett larm åt dig aydin

ja skulle tvärt om vilja komma på dom medans dom bär på min fälg eller stereo!!!
ja skulle ladda för slag som aldrig förr sikta mot käkbenet å dra till han så han flyger 8 meter sen låsa in han i min källare å bussa min rotweiler på han till han gråter... sen släppa ut han böta han på 25 000 så ska ni se att han inte kommer gå till ert garage.. då kan ni tacka mig

jo.. försök det med svenska lagarna.. lycka till... han kommer få dig att betala för hans nöjen resten av hans liv...

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
spanjor
12 juni 2007 · 112 Inlägg

tecman skrev:
jo.. försök det med svenska lagarna.. lycka till... han kommer få dig att betala för hans nöjen resten av hans liv...

haha men han kommer nog aldrig mer ge sig på en bil hahahah

bakhjulsdrift (L)
Lindstrom89
27 juli 2007 · 17 Inlägg

polarn fick sterion stulen efter inbrott i hans bil, 2 gånger på en månad så han pilla in rakblad under kanten, men hitta bilen sönderslagen o nerblodad morgonen efter, sen dess har han ju haft den ifred iaf. tråkigt att folk inte kan skilja på egna o andras saker.....

varför köpa en, när du får två till dubbla priset?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang