Nu tog de slut efter nästan 4 år tillsammans :(

E30Tompa Rörpulare
19 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Hej behöver skriva av mej lite nu när ja och min älskade föredetta flickvän nyss gjort slut sad vi hade 3 år och 11 månaders glädje och kärlek.. Men nu ville hon gå vidare sad vi vart tillsammans när vi 15 efter en första gångs uppehåll och de höll tills nu.. vi e ju bara 19 men ja älskar henne så inåt helvete mkt... Vet inte riktigt vart ja ska ta vägen allt tom projekten me nissanen känns helt hopplöst.. ja skulle tom kunna sälja allt för att bara få bli nämd pojkvänn från henne:( fyfan va allt e värdelöst utan henne! Hon va den ja ville ha för evigt sad

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
alminjo SLK
19 juni 2007 · 610 Inlägg

Tråkigt o höra ! sad Hoppas det löser sig.!

Wanegardh Asgammal medlem.
19 juni 2007 · 2 246 Inlägg

tråkigt att höra..men sånt händer ju tyvärr oss alla..bara att kämpa vidare..

ps. glöm aldrig bilen..jag köpte min när jag skilde mig..den ger glädje..he he

DanneDynamit
19 juni 2007 · 302 Inlägg

surt surt:( men de e bara vänta ut hopplösheten även om de känns som de e kört

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
E30Tompa Rörpulare
19 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Mm får väl hoppas de:( dock var detta inget kortis förhållande 4 år drar igång många minnen kan ju inte änns gå ut i garaget utan att se vart hon satt och tittade på fan... Fan ja e helt jävla förstörd, vill fan inget annat än att vara me henne hon var den ja var gjord för.. tanken på att dejta nån annan finns inte, mår fan illa av bara tanken men tack för stödet iaf sad

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
19 juni 2007 · 2 456 Inlägg

Mister man en så står dig tusen åter ....

Ps;Vist suger det när man byggt något å tror på det å sen blir det ej så ....

//S

Senast redigerat av lonewolf-holm (19 juni 2007)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Angelicque
19 juni 2007 · 222 Inlägg

Tråkigt att höra....
Låt allt ha sin tid och försök att göra sånt som du har glädje av själv...

smile

Hellre chips än sex på festival!!!!
E30Tompa Rörpulare
19 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Angelicque skrev:
Tråkigt att höra....
Låt allt ha sin tid och försök att göra sånt som du har glädje av själv...

smile

Mjo kankse de men va ska man göra när allt känns skit? sad Finns fan inge glädje kvar allt försvann me hon...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
markholm
19 juni 2007 ·

Tråkigt! sad

Som många säger, mister du en... visst det vill man inte höra när det tagit slut. Men faktum är att det är sant!
Se till att ha folk omkring dig, ät (jäkligt viktigt för annars mår man ännu mer skit, ont i magen, trött osv), gör saker du tycker är kul, fixa med bilen mm. Försök låta bli att tänka för mycket, lättare om du har saker att göra. Bara mitt råd...

Sköt om dig!

MrTobias
19 juni 2007 · 1 297 Inlägg

Du kommer ha en jäkligt jobbig tid framför dig. Men tro det eller ej, det går faktiskt över. Det gör verkligen det. Riktigt tråkigt att höra men ville hon gå vidare så var det bara bra att det tog slut. Hårda ord men det blir inget roligt förhållande om inte båda är med på noterna. Kommer kännas tungt men tillslut så går det över och så hittar du en ny. Lycka till!

Ett tips är att lyssna på bra musik, det har hjälpt mig.

Angelicque
19 juni 2007 · 222 Inlägg

nissan 200sx skrev:

Angelicque skrev:
Tråkigt att höra....
Låt allt ha sin tid och försök att göra sånt som du har glädje av själv...

smile

Mjo kankse de men va ska man göra när allt känns skit? sad Finns fan inge glädje kvar allt försvann me hon...

Nä, det är inte lätt, MEN älta inte hela tiden - för det hjälper dig inte.
Något måste det väl finnas som du vill göra, som du inte tidigare kunnat?

Hellre chips än sex på festival!!!!
DanneDynamit
19 juni 2007 · 302 Inlägg

ett tips är ju att omge sig me polarna .och att förutsatt att du fortfarande är vän me tjejen fortfarande ringa o prata me varandra eller ses på en fika då känns de ju bättre än att bara klippa kontakten o sitta o grubbla på va hon gör hela tiden

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
MissMotor_
19 juni 2007 · 274 Inlägg

Men fy vad tråkigt! Måste kännas jätte jobbigt!
Du får försöka tänka positivt även om du måste tillåta dig själv att vara ledsen.
Om det nu inte blev ni två kanske det var menat att det inte skulle vara ni?! Att det finns någon annan som är gjord för dig. Eller så kanske ni blir tillsammans i framtiden igen.. man vet ju aldrig.

Ingen tröst kanske men låt de tar tid.

Benan
19 juni 2007 · 271 Inlägg

Tråkigt att höra... Vet hur det känns!
Men va med polare och försök hålla dig aktiv hela tiden! Bio, festa, mecka, köra bil o.s.v.

Tyvker dock inte du ha nån kontakt med henne på ett tag.. Då kommer du inte kunna släppa henne.. Måste inse att det e slut nu, men ni kan ju kanske snacka om några månader när det hela har lagt sig lite och sen se om ni kan lappa ihop det.. Personligen har jag ingen kontakt med mina ex.. Blir mycket jobbigare!!

LazyStance SR20 Spirit
19 juni 2007 · 335 Inlägg

Har varit med om detta 3 ggr innan, och ja de är hemskt som fan.. Särskilt när dom aldrig berättar hur dom känner så man kan göra nåt åt de heller? Hoppas de går bra och att du lever vidare!

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Niinaskyline
19 juni 2007 · 455 Inlägg

Inte lätt att bara komma över en person som man verkligen älskar och som du vart ihop med så länge! Har själv vart i den sitsen..men då var de jag som gjorde slut..men vi är ihop igen! tog slut i en månad ungfär sen klarade jag mig inte utan han!

Men som sagt ta god tid på dig att komma över henne! hoppas allt ordnar sig!

terazzi
19 juni 2007 ·

Ja kan bara säga som alla andra sagt,det e svårt gå vidare..
va så med mitt x,ältade fan henne i 1,5 år och inte mådde jag bättre för det.. vet hur det känns så.. det tar tid gå vidare,ta tiden som det behövs.. ta hand om dig och se till att må bra själv smile gör saker DU vill och som du tycker om.
Spendera mkt tid med kompisar så du vet du har stödet,för riktiga vänner stöttar!!
Hoppas som sagt det löser sig för dig tommy..

Pearlfoto -:Player in the street:-
19 juni 2007 · 234 Inlägg

tråkigt att höra ..vet precis hur du mår..varit där själv i ett å halv år man känner att hela livet e förstört finns inge som kan göra en glad....ja höll på nästan ett år o försökte få henne tebax men te slut liksom orka ja inte mer känner inte att kasta bort den tiden på att försöka när de inte var nån ide men ja kan lova dej vet att de e tung som fan just nu men d kommer hitta nån ...ja trodde inte de ja heller dejtat ett par va även ihop me en för 2 mån sen men inge kändes bra te fram te 3 veckor sen träffade ja världens goaste tös e precis allt ja ville ha som ja trodde ja haft en gång....o nu redan nu efter snart 3 veckor e ja lyckligare än ja nånsin varit o de kommer hända dej med om hon nu inte kommer tillbaka o hon inser sitt misstag vad hon har förlorat...så gräv inte din egen grav va me kompisar ,gör sånt som d älskar göra o inte tänk för mkt för de gör man .....hoppas de löser sej för dej d har hela livet framför dej

Ha de så länge hoppas de va nåt bra ja skrev.......

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
master_lars
19 juni 2007 · 1 179 Inlägg

Försök att intala dig själv att det är Ödets väg, för då kunde du inte göra ngt för att förhindra det... Har funkat för mig tidigare..

simpann Living in the fastlane
19 juni 2007 · 128 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Mm får väl hoppas de:( dock var detta inget kortis förhållande 4 år drar igång många minnen kan ju inte änns gå ut i garaget utan att se vart hon satt och tittade på fan... Fan ja e helt jävla förstörd, vill fan inget annat än att vara me henne hon var den ja var gjord för.. tanken på att dejta nån annan finns inte, mår fan illa av bara tanken men tack för stödet iaf sad

Minnena är det jobbigaste, tog mig ett halvår att komma över min men det går över! Kändes som att det inte finns någon annan än henne men det gör det! Vem vet ni kanske blir ihop igen? Det bästa du kan göra är att va med dina kompisar, om tre veckor mår du mkt bättre jag lovar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang