Vilka lyktor ska jag välja?

roundcougar
15 december 2007 · 16 Inlägg

Tackar för allas svar smile Kommer bli de svarta, dock får jag vänta in lite cash då jag ska xenonkonvertera samtidigt som angel eyes åker på smile

Lady_Milla Alecci's fästmö
15 december 2007 · 708 Inlägg

de mörka smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
roxe Jesus didn´† Tap
15 december 2007 · 1 146 Inlägg

Svarta lätt.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Ricky
15 december 2007 · 1 062 Inlägg

svarta smile

CC72
15 december 2007 · 1 661 Inlägg

Svarta alla gånger! wink

_Wallis_
15 december 2007 · 4 506 Inlägg

Gula!             nää fan va tråkig jag är.. Svarta.. smile

Kan du andas kan du dö.
Big_JN
15 december 2007 · 2 126 Inlägg

Finns bara ett alternativ! SVARTA wink

J-P-R DO IT LOW STYLE
15 december 2007 · 1 342 Inlägg

roundcougar skrev:
Tackar för allas svar smile Kommer bli de svarta, dock får jag vänta in lite cash då jag ska xenonkonvertera samtidigt som angel eyes åker på smile

Hur är det egentligen att xenonkonvertera dessa lyktor ? För min bror köpte angel eyes ifrån Hova och på dem står det att man ej får xenonkonvertera.
Fast å andra sidan får man vara glad om man får upp så man kan byta lampor, satans vad dem satt.

roundcougar
17 december 2007 · 16 Inlägg

J-P-R skrev:

roundcougar skrev:
Tackar för allas svar smile Kommer bli de svarta, dock får jag vänta in lite cash då jag ska xenonkonvertera samtidigt som angel eyes åker på smile

Hur är det egentligen att xenonkonvertera dessa lyktor ? För min bror köpte angel eyes ifrån Hova och på dem står det att man ej får xenonkonvertera.
Fast å andra sidan får man vara glad om man får upp så man kan byta lampor, satans vad dem satt.

Jag vet faktist inte. Har en polare som har eller ska xenonkonvertera angel eyes. Ska höra med han hurvida det fungerat eller inte. Men jag maila å fråga om ringarna med tanke på xenonkonvertering och då skrev Hova inget om att man inte får konvertera. Men ska kolla upp det. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang