"svenska avundsjukan i farten igen" h*rungar som saboterar...

kimme-320i
8 februari 2008 · 191 Inlägg

tjena, har haft bilen på skolan för att laga den och ja ställde ut den för att dom behövde platsen den stod på och idag när ja går ut å tittar på den ser ja att de e nån som har kastat sönder bakrutan och skärmen med parkeringsautomater..

å ja undrar e de någon som vet om de e skolan som får stå för de lr e de jag själv?


den stod i ett inhängnat område utanför verkstaden på skolan...

Senast redigerat av kimme-320i (8 februari 2008)

Aga_Diff Bärs!
8 februari 2008 · 3 456 Inlägg

Faan va trisst.. sad

Har ingen som helst erfarenhet av sånt där,
man kan ju tycka att skolan borde stå för det? eftersom det är deras område?

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
kimme-320i
8 februari 2008 · 191 Inlägg

Aga_Diff skrev:
Faan va trisst.. sad

Har ingen som helst erfarenhet av sånt där,
man kan ju tycka att skolan borde stå för det? eftersom det är deras område?

aa de tycker ja oxå. men me nska snacka me rektorn på måndag såå ja får völ se de då...

beemern .......
8 februari 2008 · 2 655 Inlägg

här har ni bilder, nån stackare ligger iallfall väldigt risigt till, han/hon/dom, har gett sej på fel bil och förmodligen den sista...


http://www.imagewoof.com/view_thumb/517f01506/DSC03980.JPG

http://www.imagewoof.com/view_thumb/49e181515/DSC03982.JPG


http://www.imagewoof.com/view_thumb/98a271530/DSC03983.JPG

Albin_V8
8 februari 2008 · 155 Inlägg

Sånna ungar ska ha några riktiga jävlar, då gör dom nog inte om de...

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!
kimme-320i
8 februari 2008 · 191 Inlägg

Albin_V8 skrev:
Sånna ungar ska ha några riktiga jävlar, då gör dom nog inte om de...

får ja reda på vilka de så kommer dom aldrig kunna röra en bil igen...

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 februari 2008 · 6 170 Inlägg

Om dom nu rev upp parkeringsautomater och använde som "slagträn" för att göra det där så ta automaterna och leta upp skitungarna som gjorde det och återbetala tjänsten ??

Hatar folk som inte kan ge fan i andras grejor, oavsett vad det må vara.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
kimme-320i
8 februari 2008 · 191 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Om dom nu rev upp parkeringsautomater och använde som "slagträn" för att göra det där så ta automaterna och leta upp skitungarna som gjorde det och återbetala tjänsten ??

Hatar folk som inte kan ge fan i andras grejor, oavsett vad det må vara.

de roliga me de hela är att de inte finns såna automater i närheten av skolan så dom har gått/åkt en bit för att göra de.

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 februari 2008 · 6 170 Inlägg

kimme-320i skrev:

TBOC_Razor skrev:
Om dom nu rev upp parkeringsautomater och använde som "slagträn" för att göra det där så ta automaterna och leta upp skitungarna som gjorde det och återbetala tjänsten ??

Hatar folk som inte kan ge fan i andras grejor, oavsett vad det må vara.

de roliga me de hela är att de inte finns såna automater i närheten av skolan så dom har gått/åkt en bit för att göra de.

Uhm, ok, nästan som om det var några som hade valt ut just din/er bil att attackera.

Kanske skulle börja med att kolla upp "kompisarnas kompisar" ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
kimme-320i
8 februari 2008 · 191 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

kimme-320i skrev:

TBOC_Razor skrev:
Om dom nu rev upp parkeringsautomater och använde som "slagträn" för att göra det där så ta automaterna och leta upp skitungarna som gjorde det och återbetala tjänsten ??

Hatar folk som inte kan ge fan i andras grejor, oavsett vad det må vara.

de roliga me de hela är att de inte finns såna automater i närheten av skolan så dom har gått/åkt en bit för att göra de.

Uhm, ok, nästan som om det var några som hade valt ut just din/er bil att attackera.

Kanske skulle börja med att kolla upp "kompisarnas kompisar" ??

Mm verkar nästan som personangrepp lr va de heter:p ja å några polare ska vända upp å ner på skolan tills vi får reda på vem de va..

TheFinnishFlash Avstängd
8 februari 2008 · 1 266 Inlägg

kimme-320i skrev:

TBOC_Razor skrev:

kimme-320i skrev:

de roliga me de hela är att de inte finns såna automater i närheten av skolan så dom har gått/åkt en bit för att göra de.

Uhm, ok, nästan som om det var några som hade valt ut just din/er bil att attackera.

Kanske skulle börja med att kolla upp "kompisarnas kompisar" ??

Mm verkar nästan som personangrepp lr va de heter:p ja å några polare ska vända upp å ner på skolan tills vi får reda på vem de va..

Aj aj aj, tråkigt att se sad

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Xuri One Man Clan
8 februari 2008 · 4 287 Inlägg

Vad jag vet så behöver inte skolan betala någonting...även om de är inhängnat så räknas de som vilken parkering som helst...så bara för att de är skolans parkering så behöver inte dom pejja...kunde lika gärna varit en inhängnad på maxiparkeringen om du förstår vad jag menar...har iofs en snäll rektor som hjälper till kanske

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Albertoo
9 februari 2008 · 538 Inlägg

nack skott på såna! att folk inte kan låta saker va! Mitt e mitt o ditt e ditt, hur svårt ska de va o förstå!!!!

NxV ElectroRaggare
9 februari 2008 · 883 Inlägg

grr. man blir lika förbannad varje gång nått sånt här händer!

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
kimme-320i
9 februari 2008 · 191 Inlägg

steifan skrev:
Trist!

Har ingen halvförsäkring på bilen?

ne ja tror de bara e trafikförsäkring på den...

kimme-320i
9 februari 2008 · 191 Inlägg

Xuri skrev:
Vad jag vet så behöver inte skolan betala någonting...även om de är inhängnat så räknas de som vilken parkering som helst...så bara för att de är skolans parkering så behöver inte dom pejja...kunde lika gärna varit en inhängnad på maxiparkeringen om du förstår vad jag menar...har iofs en snäll rektor som hjälper till kanske

okej men eftersom dom brukar ha kundbilar där så borde de ju vara så att de e dom som står för de.. men ja får vänta å se va dom säger på måndag..

precision
9 februari 2008 · 2 652 Inlägg

ett exempel .
jag jobbade tidigare på en bilverkstad , det hände att det blev stölder\inbrott i bilarna som vi ställt på gården efter rep .  verkstan stod för allt .
Bör det inte vara samma sak nu ?

kimme-320i
9 februari 2008 · 191 Inlägg

precision skrev:
ett exempel .
jag jobbade tidigare på en bilverkstad , det hände att det blev stölder\inbrott i bilarna som vi ställt på gården efter rep .  verkstan stod för allt .
Bör det inte vara samma sak nu ?

ja tror att de e ungefär samma sak som på en vanlig verkstad eftersom skolan oxå tar emot kundbilar...

precision
9 februari 2008 · 2 652 Inlägg

kimme-320i skrev:

precision skrev:
ett exempel .
jag jobbade tidigare på en bilverkstad , det hände att det blev stölder\inbrott i bilarna som vi ställt på gården efter rep .  verkstan stod för allt .
Bör det inte vara samma sak nu ?

ja tror att de e ungefär samma sak som på en vanlig verkstad eftersom skolan oxå tar emot kundbilar...

ja jag tycker de bör vara samma sak .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang