Angående: Trollhättan Cruising 31:e maj

Narquelie Fotograf
12 april 2008 · 3 Inlägg

Hur många är det som ska dit? big_smile

Senast redigerat av Narquelie (14 april 2008)

peegee Forummoderator
12 april 2008 · 2 924 Inlägg

Måndagen den 26:e Maj är det nog ingen vidare cruising i Trollhättan men den 31:e Maj är den ärliga Trollhätte´ Crusingen å då ska man självklart röjja :-D

Hoppas på gött väder!

Senast redigerat av peegee (13 april 2008)

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
DJ_V8_BMW
12 april 2008 · 210 Inlägg

Ska dit när den nu är!? Har varit där dom senaste åren med Camaron.
Tyvärr är det bla många "svensson bilar" som förstör crusingen genom att ta plats, så det blir bra en lång kö tillslut så måste polisen stänga av massa gator. Tråkigt för dom som har fina bilar, och för dom som är där för att kolla på bilarna.

Senast redigerat av DJ_V8_BMW (12 april 2008)

RWD forever & ever!
Chevrolet Camaro Z28 "Hollywood Beauty" (1983)
BMW E30 330d 3,0 CR Diesel "The Power of Smoke" (1988)
ante323
12 april 2008 · 66 Inlägg

hehe lätt att vi ska

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,
Volkswagen passat 1,8t "TMR RACING" (2003)
peegee Forummoderator
13 april 2008 · 2 924 Inlägg

DJ_V8_BMW skrev:
Ska dit när den nu är!? Har varit där dom senaste åren med Camaron.
Tyvärr är det bla många "svensson bilar" som förstör crusingen genom att ta plats, så det blir bra en lång kö tillslut så måste polisen stänga av massa gator. Tråkigt för dom som har fina bilar, och för dom som är där för att kolla på bilarna.

Jag åker med kompisar i nån av raggarbilarna Impala, Fairlane, Plymouth, Chevelle... vi får se vilekn det kan bli...
...men att skylla på att Polisen stänger av gatorna pga "svensson bilarna" känns inte lite långsökt... det är pga omgivningen som inte gillar cruisingen och händelserna kring dem alls och som genom årliga klagomål till kommunen genererar gränser på vart och hur länge den får hålla på och som det är Polisens uppgift att dirigera... samma på stort sett varje cruising... men jag tycker verkligen att en del folk ger upp alldeles för LÄTT, vägspärrarna är bara tillfälliga och det finns alltid gator och platser man kan vara på! Natten lång!

I år vill jag se Cruising på HELA Drottninggatan, ända bort till Nohab-rondellen och Lasarettvägen till Statoil, skulle vara så grymt!

...tyvärr är det vädrets makter som förstör oxå....men efter kl 22 så har många av de finaste bilarna åkt hem och raggarsvinen tagit över, oavsett bilmodell de åker i...

Nog om det, jag ser fram emot cruisingen enormt som vanligt, bara för att jag inte har nån US-bil så betyder det inte att jag inte gillar eller åker i dom för det e helt tvärtom big_smile

Senast redigerat av peegee (14 april 2008)

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
FLindgren
13 april 2008 · 5 089 Inlägg

oooh jag som trodde det var sista nästa månad. aja får väll se ifall man hinner pussla ihop bilen till dess..säkert många som är emot "nya" som crusar också men en crusing är väll till för att visa upp sin visa bil som man lägger ner hela sin tid på?....

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
JaZoR Team RmR
14 april 2008 · 393 Inlägg

Klart man ska på crousing får bli att ta några vändor eller aa köra själv sen blir det till att öppna burken wink

coffe.dk Zzzz
14 april 2008 · 937 Inlägg

Hmm, sämsta dagen när man bor i Trollhättan. Man kommer ju knappt fram så man kan parkera på sin egen parkering tongue

peegee Forummoderator
14 april 2008 · 2 924 Inlägg

FLindgren skrev:
oooh jag som trodde det var sista nästa månad. aja får väll se ifall man hinner pussla ihop bilen till dess..säkert många som är emot "nya" som crusar också men en crusing är väll till för att visa upp sin visa bil som man lägger ner hela sin tid på?....

Men det står ju Maj månad, som är nästa månad? roll
Dock så står det fel datum i rubriken, den 31:e Maj är rätt datum för Cruisingen i Trollhättan! cool

Senast redigerat av peegee (14 april 2008)

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Potkin Dawndrifter -"The Black Curse"
14 april 2008 · 301 Inlägg

klart man skall dit tongue
blir väl utan min egen bil som vanligt.. men d gör d samma v8 är porrigare

hedley Saaboholic
14 april 2008 · 3 129 Inlägg

jepp blir väl att man ska dit i år igen, förhoppningsvis slipper man de ny-svenska gängen som ska starta bråk för att det är en kul hobby detta året.

Trots att man blir lite små hatad för att man kör saab, så är det inte omöjligt att man kommer med "nya" projekt bilen om den är färdig tills dess.

Annars kanske det finns plats i nåt annat roligt? smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
peegee Forummoderator
28 april 2008 · 2 924 Inlägg

Finns ju motståndare till att icke US-bilar beblandar sig för mycket i Crusingen och då måste ju en bestämd samlingsplats vara ett bra alternativ...

Så jag föreslår Samlingsplats på Högskolan Väst´s nya parkeringen, för folk med icke US-bilar och som kommer mest för att titta och vill träffa likasinnade folk som inte är raggare...? :-) 
Stort å bra och nära till centrum så det går säkert ställa upp bilutställning där om så önskas?

Tid: från kl 19 och framåt

Jag gillar ju alla typer av bilar så ser gärna blandat och denna parkering passeras ju många ggr så man kan lätt ta paus där närsomhelst :-)

Senast redigerat av peegee (28 april 2008)

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Berg Berg
2 maj 2008 · 424 Inlägg

peegee skrev:
Finns ju motståndare till att icke US-bilar beblandar sig för mycket i Crusingen och då måste ju en bestämd samlingsplats vara ett bra alternativ...

Så jag föreslår Samlingsplats på Högskolan Väst´s nya parkeringen, för folk med icke US-bilar och som kommer mest för att titta och vill träffa likasinnade folk som inte är raggare...? :-) 
Stort å bra och nära till centrum så det går säkert ställa upp bilutställning där om så önskas?

Tid: från kl 19 och framåt

Jag gillar ju alla typer av bilar så ser gärna blandat och denna parkering passeras ju många ggr så man kan lätt ta paus där närsomhelst :-)

Intressant! smile

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Schotttz
2 maj 2008 · 586 Inlägg

Jag ska dit tongue

Troligtvis kör jag, vet inte riktigt vad ännu bara...

JaZoR Team RmR
13 maj 2008 · 393 Inlägg

peegee skrev:
Finns ju motståndare till att icke US-bilar beblandar sig för mycket i Crusingen och då måste ju en bestämd samlingsplats vara ett bra alternativ...

Så jag föreslår Samlingsplats på Högskolan Väst´s nya parkeringen, för folk med icke US-bilar och som kommer mest för att titta och vill träffa likasinnade folk som inte är raggare...? :-) 
Stort å bra och nära till centrum så det går säkert ställa upp bilutställning där om så önskas?

Tid: från kl 19 och framåt

Jag gillar ju alla typer av bilar så ser gärna blandat och denna parkering passeras ju många ggr så man kan lätt ta paus där närsomhelst :-)

det lät ju hur bra som helst plus tröttnar man på att stå still är det ju bara ta en runda och åka tillbaka och ställa sig tongue tycker vi gör så att vi sammlas upp på den parkeringen (själv vart med och gjort parkeringen) wink och tittar på bilarna och snackar lite skit tongue

Kryddan HEAVY METAL
14 maj 2008 · 38 Inlägg

man kan ju bara hoppas att den inte blir full av annat folk som också vill titta på allt folk som är i rörelse denna dag. Det är ju inte alldeles lätt att ta sig fram hehe.

I'm not driving to make great time. I'm driving to have a great time.
Saab 9-3 AERO SALOMON "Lady Grey" (2002)
David91 bor i
14 maj 2008 · 529 Inlägg

Självklart ska man dit smile men med cykeln wink xD

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...
Mitsu-Tobbe
14 maj 2008 · 77 Inlägg

Kanske dyker upp... smile

Dunka plåt och leva jävel :D
Granlund
18 maj 2008 · 32 Inlägg

kommer vara där, kanske åka runt med farsans bil en sväng, men det blir nog mest att glida runt med polarna o träffa folk/kolla bilar...

Bjork OEM <3
18 maj 2008 · 6 957 Inlägg

peegee skrev:
Finns ju motståndare till att icke US-bilar beblandar sig för mycket i Crusingen och då måste ju en bestämd samlingsplats vara ett bra alternativ...

Så jag föreslår Samlingsplats på Högskolan Väst´s nya parkeringen, för folk med icke US-bilar och som kommer mest för att titta och vill träffa likasinnade folk som inte är raggare...? :-) 
Stort å bra och nära till centrum så det går säkert ställa upp bilutställning där om så önskas?

Tid: från kl 19 och framåt

Jag gillar ju alla typer av bilar så ser gärna blandat och denna parkering passeras ju många ggr så man kan lätt ta paus där närsomhelst :-)

De där var bland de vettigaste ja läst på bra länge!

Kmr inte köra, ska dricka många goda öl men kommer knalla förbi hos er å kika/tjöta smile

Tror även folk som inte gillar "ungdomsbilar" uppskattar detta.

Sen är ja inte anti stylade bilar på en cruising men gamla 240/740s kan väl skruva ner fjortisdunket å åka å ställa sig vid shell eller nåt. wink

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang