Angående: Samkörning till Volvoträffen i Kristianstad 14/6 !

Ugglaa
12 juni 2008 · 29 Inlägg

Något folk ifrån Helsingborg som skall till Kristianstad på lördag? Tänkte att vi kunde ha samkörning dit i en karavan alla från Helsingborg samt med omnejd..
Tänkte att vi kunde tex träffas på stattena vid en utsatt tidpunkt för att sedan köra allihopa samtidigt..


Ca kl 15.00 möts vi vid Mcdonalds på Stattena för att sen köra till Kristianstad.. Ev kör vi inom ett Mcdonalds i Hässleholm och möter upp fler där som ska till Kristianstad..


Vad säger folket om detta

Senast redigerat av Ugglaa (13 juni 2008)

Markus_C Kart & Mätningstekniker
12 juni 2008 · 701 Inlägg

VA e det träff på lör var o när?

Ugglaa
12 juni 2008 · 29 Inlägg

Markus_C skrev:
VA e det träff på lör var o när?

http://www.skanetraffen.com/
smile

Darkie dARKiE
12 juni 2008 · 5 031 Inlägg

Hade ju vart bra om du skrev Volvo träff, blev ju sugen tills jag bara såg massa volvo på hemsidan..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
12 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Darkie skrev:
Hade ju vart bra om du skrev Volvo träff, blev ju sugen tills jag bara såg massa volvo på hemsidan..

Haha Darkie, det visste du väl att det skulle vara tra... ehm.. Volvo-träff i kristianstad den fjortonde ??

Tycker det är allmänt dåligt med Saab-träffar häromkring jag tongue

Men även vanliga träffar, det närmsta är ju helsingborg men dit kan man ju fan inte åka varje helg för då blir man ju fattig pga all soppa som går åt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Ugglaa
12 juni 2008 · 29 Inlägg

Så rubriken ändrar, Nu kan ni sluta gnälla wink

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
12 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Ugglaa skrev:
Så rubriken ändrar, Nu kan ni sluta gnälla wink

Tycker fortfarande att det står fel, borde ju vara traktorträff men okej dåå  wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Ugglaa
12 juni 2008 · 29 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Tycker fortfarande att det står fel, borde ju vara traktorträff men okej dåå  wink

Att dessa SAAB-ägare aldrig kan vara nöjda smile Är du så missnöjd över bilen att det måste gå ut över övrigt folk? wink ( Ironi för hela slanten )

Rubbster Rekondare
12 juni 2008 · 236 Inlägg

Ugglaa skrev:
Något folk ifrån Helsingborg som skall till Kristianstad på lördag? Tänkte att vi kunde ha samkörning dit i en karavan alla från Helsingborg samt med omnejd..
Tänkte att vi kunde tex träffas på stattena vid en utsatt tidpunkt för att sedan köra allihopa samtidigt..

Vad säger folket om detta?

Vi e några ifrån hässleholm som ska dit.. ni kan kanske svänga inom mc-donals i stoby å möta upp oss smile

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
Ugglaa
12 juni 2008 · 29 Inlägg

Rubbster skrev:
Vi e några ifrån hässleholm som ska dit.. ni kan kanske svänga inom mc-donals i stoby å möta upp oss smile

Går väl att lösa big_smile Får se ifall något folk ifrån Helsingborg svarar här i tråden som är sugna på samkörning.. Annars kommer det en ensam 850 från Helsingborg och möter upp er wink

Kimmo_O
13 juni 2008 · 91 Inlägg

Jag kan köra inom Stattena och samköra, men vilken tid?

Ugglaa
13 juni 2008 · 29 Inlägg

dartpro skrev:
Jag kan köra inom Stattena och samköra, men vilken tid?

Jag vet inte riktigt, Runt halv 4 tiden borde väl bli ganska lagom?

Kimmo_O
13 juni 2008 · 91 Inlägg

Enligt eniro så ska det ta närmare 2 timmar att köra dit. Jag är vid McDonalds på stattena lite innan 15.00.

Ugglaa
13 juni 2008 · 29 Inlägg

Okej, Då säger vi ca 15.00 på Mcdonalds på Stattena !

S_Lind
14 juni 2008 · 20 Inlägg

Alla är välkomna dock är det enbart volvobilarna som får stå på bilprovningen och övre p-däcket inne i stan. smile

Muttley
14 juni 2008 ·

S_Lind skrev:
Alla är välkomna dock är det enbart volvobilarna som får stå på bilprovningen och övre p-däcket inne i stan. smile

stänger de av hela p däcket för den träffen då? tror de är helt öppet för folk som faktiskt ska nånstans där ,)

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
14 juni 2008 · 6 170 Inlägg

tkd_rille skrev:

S_Lind skrev:
Alla är välkomna dock är det enbart volvobilarna som får stå på bilprovningen och övre p-däcket inne i stan. smile

stänger de av hela p däcket för den träffen då? tror de är helt öppet för folk som faktiskt ska nånstans där ,)

Haha ja bara just för att han säger att man *inte får* vara där känner man ju för att invadera stället med allt annat än volvos lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Muttley
15 juni 2008 ·

TBOC_Razor skrev:

tkd_rille skrev:

S_Lind skrev:
Alla är välkomna dock är det enbart volvobilarna som får stå på bilprovningen och övre p-däcket inne i stan. smile

stänger de av hela p däcket för den träffen då? tror de är helt öppet för folk som faktiskt ska nånstans där ,)

Haha ja bara just för att han säger att man *inte får* vara där känner man ju för att invadera stället med allt annat än volvos lol

ja jag menar så som han skriver påpekar de att de har hyrt en hel parkeringsplats som är i anslutning med biografen som finns där. smile   tänk om alla har saabar som ska titta på bio då ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang