Äntligten, Diablo 3

SaaB_Turbo
28 juni 2008 · 336 Inlägg

För er som inte har sett detta än borde kolla in detta http://www.blizzard.com/diablo3/index.xml

Det är inte klart än, men det är en bra början big_smile

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
28 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Äh Diablo (dvs 1) äger alla andra tongue

Old-school FTW wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Izual
28 juni 2008 · 4 571 Inlägg

Diablo 2 är ju det bästa av dem.

Kanske märks på mitt nick wink

Edit: 3'an verkar bli ett av de bästa spelen någonsin, jag är super hypad nu!

Micksson
28 juni 2008 · 343 Inlägg

Läste detta förut och fick värsta glädjeruset inom mig då man är ett extremt Diablo-fan smile Blir till att installera 2an och nöta det igen.

SaaB_Turbo
28 juni 2008 · 336 Inlägg

Manhunt skrev:
Läste detta förut och fick värsta glädjeruset inom mig då man är ett extremt Diablo-fan smile Blir till att installera 2an och nöta det igen.

Började med det igen för en vecka sen, riktigt kul smile

Micksson
28 juni 2008 · 343 Inlägg

SaaB_Turbo skrev:

Manhunt skrev:
Läste detta förut och fick värsta glädjeruset inom mig då man är ett extremt Diablo-fan smile Blir till att installera 2an och nöta det igen.

Började med det igen för en vecka sen, riktigt kul smile

Ladder eller non-ladder? smile Slutade spela när laddern resetades.

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
28 juni 2008 · 6 170 Inlägg

SaaB_Turbo skrev:

Manhunt skrev:
Läste detta förut och fick värsta glädjeruset inom mig då man är ett extremt Diablo-fan smile Blir till att installera 2an och nöta det igen.

Började med det igen för en vecka sen, riktigt kul smile

Vi drog ju igång D2 för ett tag sedan och började köra valhalla men det blev ju inte mycket av det då vi bara var typ tre pers som lirade.

Jag hade ju tom förberett med ventrilo-server, D2-server och allting men det fanns inget intresse för att spela då tydligen...

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
SaaB_Turbo
28 juni 2008 · 336 Inlägg

Manhunt skrev:

SaaB_Turbo skrev:

Manhunt skrev:
Läste detta förut och fick värsta glädjeruset inom mig då man är ett extremt Diablo-fan smile Blir till att installera 2an och nöta det igen.

Började med det igen för en vecka sen, riktigt kul smile

Ladder eller non-ladder? smile Slutade spela när laddern resetades.

Ladder

Mr_Gear Biltokig
29 juni 2008 · 870 Inlägg

Alla som älskar diablo II och inte har ork att vänta på trean råder jag att testa "titan quest" på stubben om ni inte redan gjort det! Väldigt likt diablo II, men större, mer varierande och snyggare!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
SaaB_Turbo
29 juni 2008 · 336 Inlägg

Mr_Gear skrev:
Alla som älskar diablo II och inte har ork att vänta på trean råder jag att testa "titan quest" på stubben om ni inte redan gjort det! Väldigt likt diablo II, men större, mer varierande och snyggare!

Bra att du tipsar oss andra tongue
Är på jakt efter något bra "Diablo" spel

Mr_Gear Biltokig
29 juni 2008 · 870 Inlägg

SaaB_Turbo skrev:

Mr_Gear skrev:
Alla som älskar diablo II och inte har ork att vänta på trean råder jag att testa "titan quest" på stubben om ni inte redan gjort det! Väldigt likt diablo II, men större, mer varierande och snyggare!

Bra att du tipsar oss andra tongue
Är på jakt efter något bra "Diablo" spel

haha, jag lovar dig - om du gillar diablo kommer du avguda detta wink finns tom. en expansion till det: Immortal Throne
Skall även komma en uppföljare tror jag, detta är några år gammalt nu - men fortfarande väldigt snyggt!

Senast redigerat av Mr_Gear (29 juni 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Sushikocken Sleeper
29 juni 2008 · 3 084 Inlägg

Jag satt å tänkte skriva en precis likadan tråd "JUBEL" Fan så jag längtar fått tillbaka diablo abstinensen något jävulskt ser fram emot ett förstört liv med själen såld till djävulen big_smile Fan jag vill spela nu!

edit: *det rinner glädjetårar ner för kinderna på mig haha*

vill bara påpeka att jag har lirat diablo 2 från och till sedan det kom effektiv tid kanske 7 år tongue

Senast redigerat av Sushikocken (29 juni 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Phaetoon
29 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Bra att ni tipsade mig. Nu ska jag ta och installera om datorn och sen installera Diablo II.
Så att man är i lagom form julen 2009.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
SaaB_Turbo
29 juni 2008 · 336 Inlägg

Phaetoon skrev:
Bra att ni tipsade mig. Nu ska jag ta och installera om datorn och sen installera Diablo II.
Så att man är i lagom form julen 2009.

Släpper dom det då? Kollade på sidan men hittade inget.

SaaB_Turbo
29 juni 2008 · 336 Inlägg

Mr_Gear skrev:

SaaB_Turbo skrev:

Mr_Gear skrev:
Alla som älskar diablo II och inte har ork att vänta på trean råder jag att testa "titan quest" på stubben om ni inte redan gjort det! Väldigt likt diablo II, men större, mer varierande och snyggare!

Bra att du tipsar oss andra tongue
Är på jakt efter något bra "Diablo" spel

haha, jag lovar dig - om du gillar diablo kommer du avguda detta wink finns tom. en expansion till det: Immortal Throne
Skall även komma en uppföljare tror jag, detta är några år gammalt nu - men fortfarande väldigt snyggt!

Ska se om det finns hemma hos någon ÅF, om inte annat så har man ju tpb tongue

Mr_Gear Biltokig
29 juni 2008 · 870 Inlägg

SaaB_Turbo skrev:

Mr_Gear skrev:

SaaB_Turbo skrev:

Bra att du tipsar oss andra tongue
Är på jakt efter något bra "Diablo" spel

haha, jag lovar dig - om du gillar diablo kommer du avguda detta wink finns tom. en expansion till det: Immortal Throne
Skall även komma en uppföljare tror jag, detta är några år gammalt nu - men fortfarande väldigt snyggt!

Ska se om det finns hemma hos någon ÅF, om inte annat så har man ju tpb tongue

exakt wink allt finns... brukar finnas i sådana käcka förpackningar att det kostar nästan ingenting har jag sett!
fick återfall nyligen och började spela det igen tongue glöm inte säga vad du tyckte sen!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
SaaB_Turbo
29 juni 2008 · 336 Inlägg

Mr_Gear skrev:

SaaB_Turbo skrev:

Mr_Gear skrev:

haha, jag lovar dig - om du gillar diablo kommer du avguda detta wink finns tom. en expansion till det: Immortal Throne
Skall även komma en uppföljare tror jag, detta är några år gammalt nu - men fortfarande väldigt snyggt!

Ska se om det finns hemma hos någon ÅF, om inte annat så har man ju tpb tongue

exakt wink allt finns... brukar finnas i sådana käcka förpackningar att det kostar nästan ingenting har jag sett!
fick återfall nyligen och började spela det igen tongue glöm inte säga vad du tyckte sen!

Nej då, ska bara få tag på det, förhoppningsvis imorgon bitti big_smile

evil_ananas
29 juni 2008 · 115 Inlägg

Yess! Fan vad man längtar till det här!
Har nött ut d2 så mycket att mina karaktärer dött av hög ålder tongue

MrTobias
29 juni 2008 · 1 297 Inlägg

d3... porrigt big_smile

SaaB_Turbo
29 juni 2008 · 336 Inlägg

evil_ananas skrev:
Yess! Fan vad man längtar till det här!
Har nött ut d2 så mycket att mina karaktärer dött av hög ålder tongue

Hehe, då är det illa :p

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang