blev påkörd Grrrrrrrrrr!!

-S40- Livsnjutare
29 juni 2008 · 403 Inlägg

Blev påkörd igår av en snorunge, som nyligen tagit körkort.. han bara stannade mitt på vägen o backade på mig... hur sjukt är inte det.. tack och lov hade jag inte s40n utan mammas gamla passat... hade det vart s40n så hade jag nog misshandlat honom.. (kändes d som)

Någon mer än jag som blivit helt galen av att bli påkörd??

Gta Iv 31april
FireTraXX DFFL
29 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Blogga lite kanske?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
-S40- Livsnjutare
29 juni 2008 · 403 Inlägg

nja tycker frågan lämpar sig i detta offtopic forum. här delar vi ju med oss av upplevelser och händelser, inte sant;)

Gta Iv 31april
Tommy_P
29 juni 2008 · 396 Inlägg

okej, fan va drygt, trodde jag aldrig skulle hända i trafiken.

Mortalis VW-nörd?
29 juni 2008 · 4 332 Inlägg

Tommy_P skrev:
okej, fan va drygt, trodde jag aldrig skulle hända i trafiken.

Haha nä, fan en krock i trafiken

-S40- Livsnjutare
29 juni 2008 · 403 Inlägg

haha ja men hur normalt är det att en bil stannar och sedan backar på dig mitt på vägen??tongue

Gta Iv 31april
ILarsaI
29 juni 2008 · 326 Inlägg

-S40- skrev:
haha ja men hur normalt är det att en bil stannar och sedan backar på dig mitt på vägen??tongue

Jag har själv blivit påbackad av en bil. Men det var i en korsning, en buss skulle svänga i korsningen och kvinnan framför fick hybris, backade rakt in i min bil. V framlyckta samt en del plåtskador, men allt gick självklart på hennes försäkring.

Fredde88
29 juni 2008 · 56 Inlägg

Hände mig samma sak bara att jag han tuta på fanskapet så han lyckades trycka på bromsen o stannade 1 dm från min bil =P

Miklen
29 juni 2008 ·

Händer nog rätt ofta att folk glömmer svänga, stannar å backar utan att fatta va dom egentligen gör för något smile

Senast redigerat av Miklen (29 juni 2008)

kalleankan
29 juni 2008 · 101 Inlägg

precis varför tutade du inte? smile varför höll du inte avståndet när du såg att han stannade? han borde kommit med en förklaring varför han ville backa? smile

peegee Forummoderator
29 juni 2008 · 2 924 Inlägg

föraren trodde säkert du var en polis :-p
...nä men jag är inte heller speciellt förvånad, att folk har mindre bra koll när det backa är inget ovanligt

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Kanelbullen
29 juni 2008 · 1 722 Inlägg

Dags att skaffa "båge" dit framför bilen

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Pikey
29 juni 2008 · 2 283 Inlägg

Hände samma sak för mig för några år sedan blev påbackad i en tågkö sen för några veckor sedan med audin då jag parkerade sen kom en kärring och parkera framflr och börja backa :S

R.I.P. Michael Jackson!
ATMTA
29 juni 2008 ·

hehe råkade ut för en liknande situation..

körde på en 70-väg och efter en kurva (innan tingstadstunneln i gbg) så är det en bil som backar!!
Foten på bromsen, blinka med helljus, tuta och köra nära han/hon för att skrämmas lite.. hehe  en krock blev det ej.. men det kunde ha blivit det om det va rusnings trafik och ingen möjlighet för mig att byta fil..

-S40- Livsnjutare
29 juni 2008 · 403 Inlägg

inte kul när sånt händer om man dessutom stylat bilen.. inte alltid man får igen dom pengarna man lagt ner på kjolarna:P

Gta Iv 31april
Akka
29 juni 2008 · 1 174 Inlägg

Blev nyligen påkörd (opeln) en idiot som pratade i tele.. körde på mig när det var vejningsplikt! (han skyller på att det är mitt fel) dock så hade jag vittne och ett "svenskt" namn så han åkte på det iaf!

men nu har jag suttit utan bil i en månad å 2 veckor! sad

Bjuder på stavfel!

diamond_ Diamond
29 juni 2008 · 540 Inlägg

Akka skrev:
Blev nyligen påkörd (opeln) en idiot som pratade i tele.. körde på mig när det var vejningsplikt! (han skyller på att det är mitt fel) dock så hade jag vittne och ett "svenskt" namn så han åkte på det iaf!

men nu har jag suttit utan bil i en månad å 2 veckor! sad

Bjuder på stavfel!

vadårå om du har ett svenskt namn?? 

allvarligt...

I'm Rick James Bitch!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
29 juni 2008 · 6 170 Inlägg

diamond_ skrev:

Akka skrev:
Blev nyligen påkörd (opeln) en idiot som pratade i tele.. körde på mig när det var vejningsplikt! (han skyller på att det är mitt fel) dock så hade jag vittne och ett "svenskt" namn så han åkte på det iaf!

men nu har jag suttit utan bil i en månad å 2 veckor! sad

Bjuder på stavfel!

vadårå om du har ett svenskt namn?? 

allvarligt...

Ja försäkringsbolaget är kanske mer hjälpsamt om man heter något svenskt ??

Lär väl vara det han menar.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang