är det nån som provat bilköpare på blocket (köpera alla bilar alla märken bästa betalt)

dj_padde
18 juli 2008 · 1 813 Inlägg

ring fan inte dom helt dumma i huvudet jag hade en 240 som min morfar hade när han var vid liv så skulle jag sälja den och tänkte fan kan ju ringa och mejla runt till sånna 1000kr upp till 1500kr bjöd alla på bilen.. hade en v70 innan oxå och tänkte se vad jag fick för den utav dom 20 tusen typ fick fan 37 när jag bytte in den på en bilfirma så lägg ut den på blocket bara och vänta tills den blir såld ring inte dom det e bara skitbud du får..!!  och vill tilläga att där jag bytte in min v70 fick dom 69000 när dom sålde den. så visst alla vill känna pengar så vill du ha nått extra för din bil så säljer du den privat

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
rough_boy
18 juli 2008 · 811 Inlägg

vafan använder han Caps Lock  i varje ord för?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
rough_boy
18 juli 2008 · 811 Inlägg

jaja får la se om han bjuder något på min bil

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
steifan DR!FTT3KN!K3R
18 juli 2008 · 10 427 Inlägg

tommie87 skrev:

steifan skrev:
Min mor ringde till en sån annons, fick svaret "hur mycket vill DU betala?" <- haha lol

hahaha! vad var det för bil en gammal sleten lada??

Skattad å besiktigad VW Golf 1,8 GL -90 21k mil med sprillans sommardäck å fina fälgar m.m.
Nybytt framvagnsbalk m.m.

Men men tongue

Eller det kanske var före framvagnsbalksbytet. Nu blev jag osäker. Låtsas att det inte var det.

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
tommie87
18 juli 2008 · 349 Inlägg

rough_boy skrev:
jaja får la se om han bjuder något på min bil

ett tips skriv till typ 50 sånna har jag gjort och så får man sig ett gott skratt skratt när hälften inte bjuder mer än 5ooo:- på min bil

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang