2144
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
Nismo
758 Inlägg
22 oktober 2008
diggar bilen, den lär bli fet smile

147 Inlägg
22 oktober 2008
Blir bra som bara den  wink

Audi S4

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
22 oktober 2008
blir grymt med side pipes big_smile

735 Inlägg
22 oktober 2008
Var ingen dum ide med sidepipes smile blev så till mig innan bilen skall lackeras att jag tänker göra liknande tongue

Born With Nothing..Die With Everything

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Broken-Arrow skrev:
Var ingen dum ide med sidepipes smile blev så till mig innan bilen skall lackeras att jag tänker göra liknande tongue

Jo jag gillar de med faktis. Hel nöjd, men än är de inte klart ännu !!

Fundering på att svetsa o dona till ett mc lock ?

Vore skit fint !

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Inte för att låta negativ eller så men du får nog ha lite mer planer som sticker ut mer för att den ska kunna stå på Elmia tror jag.

Man kan iaf fråga. Sen är de doms sak att bestämma, men släpper man in en vanlig Bmw som inte ens va snygg som fick stå ute så vrf inte min volvo `?

De är ute jag menar på Elmia !

Annars åker ja dit o snurra runt utanför mässan så får ni se bilen ändå big_smile

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Tackar att ni gillar sidepipe bygget. Men ska bygga vidare senare. Då jag får hem ljuddämparen o 0.7 mm rs plåt.

Men annars så ska ja börja slipa slipa slipa igen sad Men de lär göras klart iaf.

*Kvar att göra*

Två dörrar.
halva bakluckan.
Halva motorhuven.
En framskärm.
sidokjolar.
R-fronten men den ska moddas inna ;P

Sen är det dags att grunda. Fast karossen kan jag börja grunda !!

2 283 Inlägg
22 oktober 2008
Joas_86 skrev:
Pikey skrev:
Inte för att låta negativ eller så men du får nog ha lite mer planer som sticker ut mer för att den ska kunna stå på Elmia tror jag.

Man kan iaf fråga. Sen är de doms sak att bestämma, men släpper man in en vanlig Bmw som inte ens va snygg som fick stå ute så vrf inte min volvo `?

Annars åker ja dit o snurra runt utanför mässan så får ni se bilen ändå big_smile

Det är väl så att BMWn var speciell på något sätt? Mycket ljud? Mycket motor? något liknande.
När jag hade audin sökte jag in till Elmia men fick inte vara med så med tanke på de små planerna vill jag bara att du ska vara beredd på att inte komma med... Men söka dit ska du självklart göra men jag menar säg inte att någon bil där var tråkig om du inte ska göra mer med bilen och tänker ställa ut där.

R.I.P. Michael Jackson!

1 062 Inlägg
22 oktober 2008
snyggt med sidepipe smile är det lagligt?

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Joas_86 skrev:
Pikey skrev:

Det är väl så att BMWn var speciell på något sätt? Mycket ljud? Mycket motor? något liknande.
När jag hade audin sökte jag in till Elmia men fick inte vara med så med tanke på de små planerna vill jag bara att du ska vara beredd på att inte komma med... Men söka dit ska du självklart göra men jag menar säg inte att någon bil där var tråkig om du inte ska göra mer med bilen och tänker ställa ut där.

Om jag inte blir med, så kommer de bli ett par andra utställningar tänkte jag smile Elmia är ju i stort sett största mässan i norden ? Rätta mig om ja har fel.

Men kommer ställa ut på vallis, action meet, mkt mkt mera !!

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Ricky skrev:

De är lagligt bara de inte låter väldigt illa eller att de är för höga co halt så ska de vara lugnt, körde in med sidepipe på bes med min ford förr !!

3 354 Inlägg
22 oktober 2008
Ricky skrev:

bara det inte pekar åt höger

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

735 Inlägg
22 oktober 2008
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:

Vore skit fint !

Japp men jag drar ut mitt i framför bakhjulet bilder kommer i min tråd sen cool

ska du ha mc lock??

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Seth skrev:
Ricky skrev:

bara det inte pekar åt höger

Precis inte de pekar till hö.

Sen hur de ser ut osv, men mitt verka inte ta i någonstans eller så !

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:

Vore skit fint !

ska du ha mc lock??

Okeey fan vad coolt sen utan ljuddämpare med big_smile 2½ eller ?

MC tanklock tänkte jag kanske fixa med !!

735 Inlägg
22 oktober 2008
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:

Vore skit fint !

ska du ha mc lock??

Blir bara en dämpare under bilen någonstans kommer inte att låta så farligt mycket då turbon tar bort det värsta ljudet hehe blir 3,5" visselpipa hela vägen ut inget ärt rör här inte,var och lyssnade idag med besiktnings gubbarna så här på Åland så fick jag dra ut det både på höger och vänster sida spelade ingen roll  fittigt fint cool

Joas_86
22 oktober 2008
Trådstartare
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:

ska du ha mc lock??

Blir bara en dämpare under bilen någonstans kommer inte att låta så farligt mycket då turbon tar bort det värsta ljudet hehe blir 3,5" visselpipa hela vägen ut inget ärt rör här inte,var och lyssnade idag med besiktnings gubbarna så här på Åland så fick jag dra ut det både på höger och vänster sida spelade ingen roll  fittigt fint cool

3½" de är ju fint de juuuu. Blir de rostfritt o bygger väldigt noga med. Fan då ska ju verkligen köra på med dubbla sidepipe. Eller hur ?

Plast farsan berätta hur de va att besikta en bil i åland de va bara åka dit o köra in utan att boka tid big_smile hehe !!

735 Inlägg
22 oktober 2008
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:

3½" de är ju fint de juuuu. Blir de rostfritt o bygger väldigt noga med. Fan då ska ju verkligen köra på med dubbla sidepipe. Eller hur ?

Plast farsan berätta hur de va att besikta en bil i åland de va bara åka dit o köra in utan att boka tid big_smile hehe !!

Nåja bara och bara far man dit med en standard kärra är det ju lugnt men bygger man om så är det ju inte direkt att bara göra vad som helst heller fast i det här fallet var det ju bra att det var ok att dra ut avloppet på sidan sådär smile

personers avundsjuka är en annans drivkraft
150 Inlägg
26 oktober 2008
Snyggt gjort med avgasröret. Hoppas man ser dig på elmia 09. MVH Micke Hjort

Vadå körkort?

Joas_86
2 november 2008
Trådstartare
UPDATERING KOMMER INOM KORT.

Jag har fått virus på min datar har verken lust eller tid att fixa detta. Men ett som är säkert är att jag har gjort väldigt mkt på sista tiden !!'

Mvh JOAS

Sök