Gillar ditt bygge starkt , men ja håller nog med alla andra om de där med WG:n , men vaför inte försöka bygga ett snyggt scoop över, kanske vore snyggt?
Allt går verkligen toppen, man har varken lust eller tid att sitta o leka på FORUM nu bara. De är inte bara bilen som tar tid faktis.
Först för någon dag sedan åkte syster in på akuten, och de visa sig att hon hade Blodcancer Dagen efter var min tjej hos sin sjuka farmor som dog dagen där på av cancer Så bil bygget ligger långt långt ifrån klart nu iaf.
Vill bara att syster ska bli bra nu, fast nu är hon hemma iaf ifrån uppsalas sjukhus. Sen har hon sin lilla dotter som är bara 3 månader, så de är tungt.
Men ska nu börja försöka bygga igen.
NU HAR NI SVARET VRf JAG BLIR ARG PÅ FURUMET DENNA GÅNG !!
Påbörjat med sidepipe bygge. Enkel alu dämpare blir de bara !
Sidepipe klart. Nu ska de bara byggas fästen. Har en klar men ingen bild på den !!
Vad jag tycker så är det skit COOLT !!
Kommer se bättre ut när själva värmeskyddet är klart !! Har gjort klart ringen, ska nu bara bockas till bra form ..
SHIIIT vad coolt de är !
Kapat till bondmeks hålet (HAHA) Blev mer bättre nu. Ska bara byggas ett (wgrör) Som kommer högpoleras med. Så ni kommer nog ångra eran komentar snart !
Bondmeks hålet igen.... Bara man lägger upp en bild som inte ens är klart, så behöver de inte vara bondmek ? ELLER. Man måste ju börja med en sak o behöver inte bli klar samma dag precis !
Är det så bra med ett nät? det regnar ju in? det är ju inte så bra. om du inte har den i ett garage vill säga.
Antigen står den i lägenhetens garage eller o verkstaden. Så de är lugnt. Ska nog köpa mig en till motorhuv o bygga om allt, men får köra så här till vidare.
Eller om ja ska göra klart allt sen bara byta bort den i sommar !
Kanon. För det är inte bra om du kör och sen börjar det regna Härligt bygge btw!
MVH/Martin
Hehe nej de är inte så bra eller. Inte när den står stilla eller när den är kall typ Men om ja ska stå ute vette fan va ja ska göra. Typ göra en lite kåpa eller något
Tjena då var BONDEN i garaget igen o gjorde ett pass !
Bonden Joas gillar inte kritik och har nu fattat att han själv man inte kan göra ett hål i motorhuven som såg ganksa bra fär att vara ett hål !
Så jag gjorde en mall hur jag vela ha det, och kolla nu extra noga på bilderna för de är inte alls likadant NU som FÖRR.
Sen nu har jag fått låna brorsans intercooler ifrån hans Audi S4 som jag kanske ska köpa senare. Men har den nu bara som mall typ, ska börja bygga tryckrör nu tänkte jag. 3" tryckrör i rostfritt blire denna gång. Med en öppen race dump ifrån KL Racing.
OBS tyvär blev de mobilkameran igen. Även ett nytt insugrör i 3" ska byggas, med ett större K&N luftfilter !
Gjorde ett fel. mallen ska vridas ett halft varv åt vänter, så blir de rätt. Men så kommer nya motorscoop se ut nu iaf. BÄTTRE ?
Nu vred jag de till rätta. Så kommer de se ut ! Bättre ?
Inte för stor eller för litet. helt perfekt för mig. Grymt jävla finare de kommer bli nu !!!!
Motorn längtar till allt är klart !
Brorsans intercooler med 3" anslutning. Exakt där ska den sitta. Ska göras fästen nu till veckan är det bestämt !!
Och där nere ser man den stora intercoolern. Sen kommer man även se tryckrör o do88 sillicon slang ! kommer få bra med kylning efter hålen i fronten. Men de tar vi senare !!
Kanon. För det är inte bra om du kör och sen börjar det regna Härligt bygge btw!
MVH/Martin
Det är ingen fara va jag har märkt. Jag har aldrig haft nå bekymmer med varken regn eller snö, trots att mina hål ligger lagomt över spridarbryggan, och även fördelaren ligger i riskzonen. Min har stått ute i både regn och det har gått. Hade en kartongbit som jag la under hålen när det va mycket blötsnö eller när jag skulle tvätta bilen med högtryck.