Kanon. För det är inte bra om du kör och sen börjar det regna Härligt bygge btw!
MVH/Martin
Det är ingen fara va jag har märkt. Jag har aldrig haft nå bekymmer med varken regn eller snö, trots att mina hål ligger lagomt över spridarbryggan, och även fördelaren ligger i riskzonen. Min har stått ute i både regn och det har gått. Hade en kartongbit som jag la under hålen när det va mycket blötsnö eller när jag skulle tvätta bilen med högtryck.
jaså ? Men jag har ju min turbo lite högre upp egentligen också. Men de ska inte göra något, för turbo är ju i stor sett varm hela tiden
Bonden i farten igen då. Nu har jag byggt klart intercollerns fäste, blev ju kanon detta.
Nu tror ni att jag tänker ha intercoolern rak, i helvete alltså, den lutar 65 grader bakåt så den kommer kylas en aning mkt mer vad alla andras kommer göra.
Bonden i farten igen då. Nu har jag byggt klart intercollerns fäste, blev ju kanon detta.
Nu tror ni att jag tänker ha intercoolern rak, i helvete alltså, den lutar 65 grader bakåt så den kommer kylas en aning mkt mer vad alla andras kommer göra.
Hur längre bort ic är mot vatten kylaren så blir de mer kylning ?
Sen vet jag ganska många som gör på detta vis med ! Sen kommer de in luft genom cellerna med ska du se alltså !