Hejsan alla ! Längtat med lite UPDATERING ?
Var en sväng till garaget igen. Tänkte ska ja börja på att bygga på det andra tryckrör, så slipper ja slipa lite idag

HEHE !
Så jag börja på att bygga de andra tryckrör, dock blev det inte klart, fattas en SILLICON slang så de ska bli klart, typ en kvarts jobb kvar bara !

3" rostfritt tryckrör (Övermotor) sedan kommer det bli 2½" på de andra (KANSKE!). Men kommer köra med 3" först. Får se om ja får något försenat ladd eller INTE. ? Så jag ska köra med detta ett tag, så får jag ett svar om man ska ha de eller inte

Ska högpolera alla tryckrör med, fan vad snyggt de ska bli nu ! Sedan ska det fan inte vara någon öppen dumpventil nu. (ÅTERCIRKULERANDE DUMP 2009) Fan vilken skillnad de blir då !
Nu är alla 4st dörrar, baklucka, vä-hö framskärmar, och de andra övriga klar slipat !

SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SKÖNT. Lite blästring på skärmar bak o fram, lite på ena dörren.....
Grundlack är beställd nu hos Nilssons billackering (BILLIGARE)

Hehe ! + massa tips ! Så nu fan ska jag äntligen få börja grunda någon gång, en vecka eller så kanske ! HOPPAS JAG..
sen var det så himla dammigt i skitigt i garaget, så jag börja rulla fram bilen till porten nästan, så jag kan sopa där volvon stog, ooojoj vad det såg ut :S fast först börja jag blåsa av all dam på bilen, sedan kunde ja jag ta en trasa och ta bort som satt kvar. Mkt bättre blev de med ! sedan börja ja städa garaget. (REEEENT !)
Jaha. Ska jag kappa eller inte ?
Ah vrf skulle jag inte. SÅ stora kapen kom fram, o boxerögglan försvann !
OCH vem bryr sig ? Får väl ringa bärgen om något händer !
Ah skit i de andra med boxerögglan nu ! Nu tar vi med tryckrör istället. Fick kapa från en böj med 65 grader. och en liten rörbit !
Svetsa på den raka/65 gradaren, sedan på med 65 gradig sillicon slang. kapa lite på ett annat 65 gradigt rör. sen där tog det stopp efter en sillicon slang fattas nu bara !
Och så blev det, liknar iaf ett tryckrör. Men som sagt en kvarts jobb kvar nu bara !
Resultatet på det övretryckrör !
4st dörrar, baklucka (ej på bild) hö-vä framskärmar, plus lite andra saker t.ex handtag mm färdigt slipat (SÅÅÅ SKÖÖÖNT)
Demontera av hela avgassystemet. Pgr att jag ska börja grunda BILEN senare ! 
Byggbild på mitt (oäkta) Sidepipe
Vad tycks ?![https://www1.garaget.org/gallery/archive/27501/542112_wnu0d8.jpg]()
Ser vad dammig hon är
(SORRY) Går att fixa. Fick blås av det värsta, sen tog jag en trasa o torka av de andra som satt fast kvar !
Oooooh man kan inte ens tro att de är sant
Går att fixa ! 
Oooooh vad fin hon blev, fast med den matta lacken ;D Hehe !
SNYGGINGEN ! Dags med lite grundning snart med ! De börja närma sig iaf !//Joas