Nja jag tror inte det blir den ny trenden................jag ska då inte börja den. Bilen kommer att lackas mattsvart ska bara hitta en box å lacka i först! Just nu e bilen klar invändigt, ska starta upp och provköra den innan nyår hoppas jag på!
Det som e kvar e: Lufta bromsar svetsa lite trösklar Lacka utsidan Sätta dit tätningslister runt fönster Köpa och montera framruta! Besikta!
Idag har det hänt en hel del i garget, på bilen när 2blir1! Jag kusinen och Tony har svetsat klart trösklar slipat karossen med320papper maskerat och spacklat en del. Vi monterade bort huv dörrar bakspoiler och bagageluckan. Jag hann med en uppstart av motorn oxå tyvärr verkar det som om LMM e kass iom att jag bara kan varva till 2000.
Kusinen Andreas och min hund Atlas som alltid e med!
Denna jävla packtejp satt lite här å där på bilen svår om tusan att få bort! Men jag hittade ett medel på en reklambyro luktar illa som fasen men funkar kanon!! Inte mr muscle men det e vätskan som e i!
slipat med 320 papper.
Dom gamla va lite slitna så jag införskaffade mig nya BCPR7ES
Imån ska vi upp en sväng å slipa en runda med 600papper sen e det lack på sönadag hoppas jag!!
Mattsvart med vita fälgar är det snyggaste man kan ha Kör itne skiten ur den, sälj den till mig istället Tänkte köpa den men det var för långt att åka och hämta den, bor på gotland så det är en bit.
ska du behålla värsting avgassystemet oxå? såg lite litet ut?? Mattsvart blir helt klart rått Diggar ditt jobb som du lägger ner.. stor applåd till dig!