Angående: Ystadträffen ALLA Fredagar kl 20.00 Elgigantens Parkering (2009)

floddeboy Utbildare
23 februari 2009 · 34 Inlägg

okejj!! Men viken freda skall vi sätta som "Start".?? Så att man kan sprida de vidare till folk som inte sitter på Garaget.. Vad sägs som veckan inan Valborg eller veckan efter Valborg.??

Cadillac Fleetwood "Caddin" (1962)
CivicIssa Issa
25 februari 2009 · 329 Inlägg

Jill skrev:

JOCKE_ST skrev:
kör på varje! för vissa kan bara varannan och sen kan någon annan bara den andra så blir alla nöjda... sen e d ju upp till var och en och komma när dem vill... håll det till varannan om d känns bättre men vi andra kommer till att vara där så ofta vi kan...tongue

Precis! smile

jag bara menade att ja bor ändå fyra mil därifrån. tycker de e onödigt att trycka till ystad varje fredag.
för er som bor i o precis utanför förstår ja om ni vill ha de varje gång.. för ja tycker de e hur trevligt som helst o hur mysigt som helst att gå runt o kolla på va folk har gjort under vintern de e alltid skoj... ja menade inget illa me att ja tyckte.  men ja hoppas på att de snart ska starta upp iallafall så man kan få se nån fina bilar big_smile

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 februari 2009 · 4 418 Inlägg

CivicIssa skrev:

Jill skrev:

JOCKE_ST skrev:
kör på varje! för vissa kan bara varannan och sen kan någon annan bara den andra så blir alla nöjda... sen e d ju upp till var och en och komma när dem vill... håll det till varannan om d känns bättre men vi andra kommer till att vara där så ofta vi kan...tongue

Precis! smile

jag bara menade att ja bor ändå fyra mil därifrån. tycker de e onödigt att trycka till ystad varje fredag.
för er som bor i o precis utanför förstår ja om ni vill ha de varje gång.. för ja tycker de e hur trevligt som helst o hur mysigt som helst att gå runt o kolla på va folk har gjort under vintern de e alltid skoj... ja menade inget illa me att ja tyckte.  men ja hoppas på att de snart ska starta upp iallafall så man kan få se nån fina bilar big_smile

Det är hur lugnt som helst! big_smile
Det sköna med varje fredag är att man kan dyka upp när det passar, man behöver inte kolla o planera i i almanackan för att passa in träffen! smile

CivicIssa Issa
25 februari 2009 · 329 Inlägg

Jill skrev:

CivicIssa skrev:

Jill skrev:

Precis! smile

jag bara menade att ja bor ändå fyra mil därifrån. tycker de e onödigt att trycka till ystad varje fredag.
för er som bor i o precis utanför förstår ja om ni vill ha de varje gång.. för ja tycker de e hur trevligt som helst o hur mysigt som helst att gå runt o kolla på va folk har gjort under vintern de e alltid skoj... ja menade inget illa me att ja tyckte.  men ja hoppas på att de snart ska starta upp iallafall så man kan få se nån fina bilar big_smile

Det är hur lugnt som helst! big_smile
Det sköna med varje fredag är att man kan dyka upp när det passar, man behöver inte kolla o planera i i almanackan för att passa in träffen! smile

jo de e ju sant:D men säg ett datum:D så får ja se om ja kan annars kommer ja nån annan fredag:P

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
terazzi
28 februari 2009 ·

Ja jag undrar detsamma wink
När ska man kunna visa upp nya bilen sen i sommar ^^

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
28 februari 2009 · 4 418 Inlägg

terazzi skrev:
Ja jag undrar detsamma wink
När ska man kunna visa upp nya bilen sen i sommar ^^

Vad har du skaffat för bil? smile

terazzi
28 februari 2009 ·

hehe inte inköpt än wink
Men den hägrar iaf smile

Tobbe1977
28 februari 2009 · 86 Inlägg

Hej allihopa!! Jag undrar en liten sak, får vem som helst komma till era Ystad träffar eller måste man ha någon typ av bil??

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
28 februari 2009 · 4 418 Inlägg

Tobbe1977 skrev:
Hej allihopa!! Jag undrar en liten sak, får vem som helst komma till era Ystad träffar eller måste man ha någon typ av bil??

Alla är välkomna!! smile

Tobbe1977
28 februari 2009 · 86 Inlägg

Låter bra!! Är rätt så ny här så det kan ju bli roligt att träffa andra personer som delar ens intresse. smile

floddeboy Utbildare
1 mars 2009 · 34 Inlägg

Tobbe1977 skrev:
Låter bra!! Är rätt så ny här så det kan ju bli roligt att träffa andra personer som delar ens intresse.

Ingen fara kom du.!!

Cadillac Fleetwood "Caddin" (1962)
Narco
4 mars 2009 · 55 Inlägg

detta låter ju faktiskt ganska skoj. säg till var och när så dyker jag lätt upp

AMC Pacer X (1975)
Dodge Charger "Sunshine" (1969)
-jessi-
5 mars 2009 · 6 Inlägg

Håller med Narco...
Detta låter trevligt.. Kanska ska ta sig ner å kolla en fredag.. Enformigt med bara Lödde å Malmö... Så säg tid å plats så ska "Doriz" till Ystad å rulla big_smile

200_sx Besiktningstekniker
5 mars 2009 · 275 Inlägg

Jag dyker upp:)

Cadillac Coupe De Ville "Raggarbilen" (1971)
Saab 9-5 2.3T "Sport" (2003)
Andreas79
9 mars 2009 · 3 968 Inlägg

Snart vår och sommardäck! cool

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Tejptomas F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
9 mars 2009 · 154 Inlägg

Kom igen nu med ett datum. Jag drar med mej ett helt gäng Volvo-freaks så brist på folk lär det inte bli.


Mvh Tomas

Volvo 744 GL "2010 - The year of backentries" (1988)
Volvo V70R "Dragbilen" (1998)
CivicIssa Issa
13 mars 2009 · 329 Inlägg

bara skoj me så många som e intresserade:) köra igång första helgen i april elr tidigare kanske? =)bara så vi har ett start datum. som tomas säger.

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
TurbOla Reservdansk
13 mars 2009 · 6 271 Inlägg

Tejptomas skrev:
Kom igen nu med ett datum. Jag drar med mej ett helt gäng Volvo-freaks så brist på folk lär det inte bli.


Mvh Tomas

Folket på Skåneträffen eller? tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Tejptomas F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
16 mars 2009 · 154 Inlägg

TurbOla skrev:

Tejptomas skrev:
Kom igen nu med ett datum. Jag drar med mej ett helt gäng Volvo-freaks så brist på folk lär det inte bli.


Mvh Tomas

Folket på Skåneträffen eller? tongue

Spelar det någon roll vem det är jag drar med mej?? Huvudsaken är väl att träffarna kommer igång igen
efter ett långt vinteruppehåll och att det kommer mkt bilar. Gör det nån skillnad vem jag drar med mej?
Kan du inte umgås med vem som helst eller vad är det?????

Nej, som sagt tidigare, kom med ett datum så man kan komma till Ystad igen. Vare sej jag tar med mej
Volvobilar eller icke.... Börjar bli läge nu snart tycker jag.


Mvh Tomas

Senast redigerat av Tejptomas (16 mars 2009)

Volvo 744 GL "2010 - The year of backentries" (1988)
Volvo V70R "Dragbilen" (1998)
CivicIssa Issa
16 mars 2009 · 329 Inlägg

Tejptomas skrev:

TurbOla skrev:

Tejptomas skrev:
Kom igen nu med ett datum. Jag drar med mej ett helt gäng Volvo-freaks så brist på folk lär det inte bli.


Mvh Tomas

Folket på Skåneträffen eller? tongue

Spelar det någon roll vem det är jag drar med mej?? Huvudsaken är väl att träffarna kommer igång igen
efter ett långt vinteruppehåll och att det kommer mkt bilar. Gör det nån skillnad vem jag drar med mej?
Kan du inte umgås med vem som helst eller vad är det?????

Nej, som sagt tidigare, kom med ett datum så man kan komma till Ystad igen. Vare sej jag tar med mej
Volvobilar eller icke.... Börjar bli läge nu snart tycker jag.


Mvh Tomas

ofc de inte gör nått..
bara skoj me fullt av folk. särskillt volvos:) 
tycker me de börjar bli läge nu. som ja sa början på april låter kanske bra? o dra me er så många som ni vill:) o vem ni vill:) volvo elr japanskt elr franskt spelar ingen roll. o btw så *skåneträffen* e inte bara volvosar som ställs ut. utan de e allt möjligt. tongue

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang