Ahlsen skrev:Meerx skrev:Dyker upp De gör även min högra hand Har ja lovar bror att han ska få följa me Så ja har inget val visste inte att jag hade sagt ok att du fick åka dit...
Meerx skrev:Dyker upp De gör även min högra hand Har ja lovar bror att han ska få följa me Så ja har inget val
rpM skrev:Hur bedöms bästa vinterbilen ??
Meerx skrev:Ahlsen skrev:Meerx skrev:Dyker upp De gör även min högra hand Har ja lovar bror att han ska få följa me Så ja har inget val visste inte att jag hade sagt ok att du fick åka dit...Men tänk på Jakob Kan blir så ledsen annars !
akakaboto skrev:men ja anvönder ju volvon på vintern ju :o kan ja ställa upp i den klassen med då?
MrKerm skrev:Meerx skrev:Ahlsen skrev:visste inte att jag hade sagt ok att du fick åka dit...Men tänk på Jakob Kan blir så ledsen annars !Ha ha va söta ni 2 e
Meerx skrev:Ahlsen skrev:visste inte att jag hade sagt ok att du fick åka dit...Men tänk på Jakob Kan blir så ledsen annars !
Ahlsen skrev:visste inte att jag hade sagt ok att du fick åka dit...
tt_force skrev:Gångavstånd från var ja bor så får se om de är lönt o ta bilen dit : )
tt_force skrev:jo eller så gör ja de enkelt för mig o kör den dit de funkar ju med hehe ;D
MrKerm skrev:akakaboto skrev:men ja anvönder ju volvon på vintern ju :o kan ja ställa upp i den klassen med då?Vi kan slåss om saken på lördag Men då skall den rulla på vintern också