första bil med krut i för max 40laxar

boos_
30 september 2008 · 42 Inlägg

min släpper iaf på 3,an smile säger bara volvo !!!

David91 bor i
30 september 2008 · 529 Inlägg

innan jag köpte min bil var jag även intresserad av en Bmw e36 325 / 328 så ifall du inte gillar nissan kolla in en sådan smile

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...
Joo
30 september 2008 · 741 Inlägg

Kiel skrev:
haha, vad tjänar jag på att ljuga?

dock vet jag inte vad det är med den. för allt ladd kommer iprincip samtidigt.
det funkar inte alla gånger och det är ju inga 50m burnar direkt. utan snarare 10m?

har hänt kanske 2-3 gånger utan att jag svängt, o svänger jag samtidigt som jag står på fullt, så blir det ju som de brukar med fwd. Men så fort det är fuktigt så händer det nästan everytime om man laddar på lite.

polaren har en 9-5 aero (250hk) och den pallar inte, trots att dom går lika bra rakt fram.

Men hursom. du kommer inte tro mig ändå. Hela grejen var att jag tyckte det var väldigt konstigt att en t5:a inte pallade på 2:an.

Även om allt ladd kommer på en gång så kommer det inte spinna på 3an! och spinner när det är blött ja men det var inte det vi pratade om smile

Fortfarande så spinner den inte på 3an rakt fram! du har inte lust och filma ett acc på 3an med detta vrålåk?

Och en 95 Aero spinner knappt på 2an..

Senast redigerat av Joo (30 september 2008)

whitestripe
30 september 2008 · 41 Inlägg

Subaru Legacy Turbo kanske?

When better cars are built, Buick will build them.
combat Wankeltok!
1 oktober 2008 · 39 Inlägg

Min RX-7 river också loss på trean och den har BARA 115 pigga wankelhästar. wink


Jag försvarar inte min bil på något vis, vill bara påpeka att de flesta bilar kan spinna loss på trean. Däcken, däcken, däcken och underlaget. Antagligen är mina däck asgamla och gummit har förutom bra mönsterdjup inga fördelar kvar.

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
1 oktober 2008 · 1 659 Inlägg

Min 745 spann loss på 3an big_smile
Ska tillägga att det var med mina busdäck, dvs vinterdäck och så var det blött ute, annars med vanliga däck och torr asfalt så går det bara på tvåan smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Lindberg88
1 oktober 2008 · 1 418 Inlägg

BMW 540i E34

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
NorrmaN_Racing Olofström , Blekinge
1 oktober 2008 · 211 Inlägg

Nissan cherry turbo / Fiat uno turbo.. få fart på den o piska dina polares trötta 40.000 kr bilar!

Nissan Cherry Turbo "Sleeper" (1985)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
1 oktober 2008 · 846 Inlägg

eller så köperu min audi v8 big_smile för 18 pig och grym komfort i den big_smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Kiel
1 oktober 2008 · 3 Inlägg

Joo skrev:
massa text blabla...

Vad spelar det nu för roll om jag får det filmat? visst kan jag göra det. Men mitt intryck av dig säger mig att du även då hittar på någon anledning till att det inte står rätt till. Jag har för tillfället lite viktigare sysslor för mig, jobbar heltid och studerar 2 dagar i veckan.

om det nu intresserar dig, så får jag mina 18" nästa vecka och då är det högst osannolikt att den fortfarande släpper på 3:an wink

aha_100
2 oktober 2008 · 535 Inlägg

Lite i överkant kankse, men vafan. Snabbare än genomsnittet nämnda bilar här också så!  tongue


http://www.blocket.se/vi/17595422.htm?ca=6_s


http://www.blocket.se/vi/18075155.htm?ca=6_s

Joo
2 oktober 2008 · 741 Inlägg

Kiel skrev:
visst kan jag göra det. Men mitt intryck av dig säger mig att du även då hittar på någon anledning till att det inte står rätt till. Jag har för tillfället lite viktigare sysslor för mig, jobbar heltid och studerar 2 dagar i veckan.

om det nu intresserar dig, så får jag mina 18" nästa vecka och då är det högst osannolikt att den fortfarande släpper på 3:an wink

Jag kan ärligt säga får jag se att din bil spinna på 3an så kommer jag absolut inte hitta på någon anledning, eftersom det finns ingen anledning till att den kommer spinna på 3an, spinner den så gör den det och jag blir äckligt imponerad tongue

Ja då har du ju en hel vecka på dig att filma! ta det när du ändå ska åka och handla/åka till kompisen/göra vad som ärende.. Det krävs en 90 väg och en (Digital)kamera, tar max 5 min, 10 min om du har en 200 m till närmaste 90 väg smile Ta det påväg hem från jobbet?

Jag vill inte vara spydig bara sjukt förvånad över det du säger wink

Senast redigerat av Joo (2 oktober 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang