Min Toyota Supra Har Blivit Stulen I Natt 19/10 Hjälp Mig Hitta Den!

Lille
19 oktober 2008 · 33 Inlägg

jag bytte inte till trafik.... jag köpte bilen för 2 veckor sen. så den skulle bara in i garaget typ. men den gick i sönder dagen efter jag köpt den så det är därför. så helt enkelt jag tog en trafikförsäkring för att köra hem bilen sen ställa den på vinterförvaring. tyvärr hände detta innan jag hann göra det.....

ja skit samma nu jag har förlorat dem pengarna och det är bara leva livet. illa men sant. ocj ja jag är jävligt förbannad. hoppas för deras skull som har tagit den att jag inte får reda på vilka det är.

Jag börjar aldrig ett bråk, jag bara avslutar det ;)
Toyota Supra "Singelturbo" (1993)
Nissan GT-R "Vita faran" (2011)
Volkswagen Polo "lille" (2001)
zijaa Bilmekaniker
19 oktober 2008 · 1 354 Inlägg

shiit va trist..tror inte det kommer hända nåt i gbg men ska allt hålla ögonen öppna. Du ska f*n inte lida för någon annan är avundsjuk...

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
KimVsWorld Mästare
19 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Så jävla synd, du hade ingen mobil eller gps glömd någonstans i den? Skulle ju vara perfekt att spåra den då roll

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Rinnegan Malleus Malificarum
19 oktober 2008 · 2 401 Inlägg

Jag blir lite förvirrad.

http://www.garaget.org/?car=78418

Är inte det här samma bil?

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Larzan Herr
19 oktober 2008 · 285 Inlägg

Trist. Ännu ett skäl till att installera GSM-spårning på extrema fordon.

paradyne Green Street Elite
19 oktober 2008 · 676 Inlägg

har lite kontakter i göteborg, skåne trakten ska få ut medelanden om din bil så har vi iaf några till ögon öppna efter ditt fina åk i dina trakter.
jäkligt trist att höra, fattar inte att svenska avundsjukan är som den är.
lider riktigt grymt med dig.

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
19 oktober 2008 · 2 258 Inlägg

ska hålla koll här uppe smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
KimVsWorld Mästare
19 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Siarnaq skrev:
Jag blir lite förvirrad.

http://www.garaget.org/?car=78418

Är inte det här samma bil?

Han har precis köpt den.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
lelleal
19 oktober 2008 · 1 150 Inlägg

skulle detta personligen hända mig då skulle ja ja vet inte va ja skulle göra med den/dem personerna !hoppas du får tillbaka hel iaf i hyffsat skick!men va görs igentligen med sånna här bilar slaktas dom och säljs i delar ? va gör dom med karossen isf eller går dom utomlands :S?

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
highway Livsnjutare
19 oktober 2008 · 362 Inlägg

jag kommer att hålla utkik och finner jag den kommer personen/personerna som sitter i bilen inte ha många hela ben i kroppen längre !
vi har också råkat ut för stöld av vår skyline r33 gtr....
vet hur drygt det är  !
ha de så bra !
mvh

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....
Audi A6 2,7 biturbo "quattro" (2000)
P-Eriksson
19 oktober 2008 · 25 Inlägg

Faaaan va surt! Såg denna på Nova Lund för kanske en månade sedan... Såg den även på blocket när den var till salu... ganska sjuk prestanda enligt videon som var upplagd... Den e sjuukt cool! Jag kommer verkligen hålla ögonen öppna här i Lund. Lider verkligen med dig...

Smajly
19 oktober 2008 · 3 059 Inlägg

Då kan ju moderator plocka bort den från Wallinjos presentation.

Trist att du blivit av med den så snabbt..

anoswe
20 oktober 2008 · 2 Inlägg

Efterlys gärna den på http://www.hittating.se..... kostar ingenting

BamZe84
20 oktober 2008 ·

Försäkringsbedrägeri....

AreeZ Golf mk3 LOUD
20 oktober 2008 · 515 Inlägg

BamZe84 skrev:
Försäkringsbedrägeri....

Klart det inte är då skulle han väl inte ha den trafikförsäkrad ?
Har du ens läst tråden något ?

Kanske borde börja med det innan du skriver något idiotiskt inlägg.

Senast redigerat av AreeZ (20 oktober 2008)

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173
Volkswagen Golf VR6 "Pendlarbilen" (1992)
Smajly
20 oktober 2008 · 3 059 Inlägg

ewrs skrev:

Smajly skrev:
Då kan ju moderator plocka bort den från Wallinjos presentation.

Trist att du blivit av med den så snabbt..

Nu är ju Garaget.org så härligt att man kan ange "Ägarförhållanden" på fordon, oavsett om man sålt, skrotat eller att den blivit stulen. smile Så moderator har väl ingen rätt att ta bort den.

Nu har förra ägaren inte gjort nått av det. Och vill jag minnas rätt så ska man trots allt lägga "sålda" bilar under en annan avdelning (gamla fordon) i sin pres. Eller ska man inte det längre?
Varför behålla bilar man inte äger längre under sin presentationsbild.. Då skulle ju alla kunna ha en radda bilar där så att varje inlägg blev en egen sida.. Har anmält massvis med "sålda" bilar men förvisso har nästan inga av dessa inte tagits bort så kanske dom ska ligga kvar under presentation och inte flyttas. Beror kanske på vad det är för bil o vem som har den också.. Kul och ha massa fordon under presentation man inte äger längre.. Och det är ju inte så smart att samma bil dyker upp på två eller flera olika konto och medlemmar... Och för information har moderator rätt till att ta bort det dom inte vill ha.

Sorry för offtopic..
Hoppas att trådskaparen hittar/får tillbaka sin bil.
Kan ju lägga en rad här om jag skulle se den..

Senast redigerat av Smajly (20 oktober 2008)

Faniskogen Skogsfan
20 oktober 2008 · 649 Inlägg

Smajly skrev:

ewrs skrev:

Smajly skrev:
Då kan ju moderator plocka bort den från Wallinjos presentation.

Trist att du blivit av med den så snabbt..

Nu är ju Garaget.org så härligt att man kan ange "Ägarförhållanden" på fordon, oavsett om man sålt, skrotat eller att den blivit stulen. smile Så moderator har väl ingen rätt att ta bort den.

Nu har förra ägaren inte gjort nått av det. Och vill jag minnas rätt så ska man trots allt lägga "sålda" bilar under en annan avdelning (gamla fordon) i sin pres. Eller ska man inte det längre?
Varför behålla bilar man inte äger längre under sin presentationsbild.. Då skulle ju alla kunna ha en radda bilar där så att varje inlägg blev en egen sida.. Har anmält massvis med "sålda" bilar men förvisso har nästan inga av dessa inte tagits bort så kanske dom ska ligga kvar under presentation och inte flyttas. Beror kanske på vad det är för bil o vem som har den också.. Kul och ha massa fordon under presentation man inte äger längre.. Och det är ju inte så smart att samma bil dyker upp på två eller flera olika konto och medlemmar... Och för information har moderator rätt till att ta bort det dom inte vill ha.

Sorry för offtopic..
Hoppas att trådskaparen hittar/får tillbaka sin bil.
Kan ju lägga en rad här om jag skulle se den..

Men fick nyss något infomeddelande om att det nu var OK att ha gamla/skrotade/sålda bilar kvar? Men som sagt man kanske kan ange status på dem eller så.

Men i detta fallet tycker jag nog det är bra att TS låter bilen och bilderna på den ligga uppe ett tag till då folk lättare kan gå in och se vilken bil det hela handlar om smile

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Hunted Jackass
20 oktober 2008 · 795 Inlägg

Lille skrev:
jag bytte inte till trafik.... jag köpte bilen för 2 veckor sen. så den skulle bara in i garaget typ. men den gick i sönder dagen efter jag köpt den så det är därför. så helt enkelt jag tog en trafikförsäkring för att köra hem bilen sen ställa den på vinterförvaring. tyvärr hände detta innan jag hann göra det.....

ja skit samma nu jag har förlorat dem pengarna och det är bara leva livet. illa men sant. ocj ja jag är jävligt förbannad. hoppas för deras skull som har tagit den att jag inte får reda på vilka det är.

Den gick alltså sönder dagen efter att du köpt den och blir stulen 2 veckor senare? Fy satan ditt karmakonto måste ligga mer minus och dras med värre ränta än isländska bankers.

Jag lider med dig, innerligt och hoppas verkligen att allt löser sig för dig stackars människa :-/

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
ToBe www.maniacracing.se
20 oktober 2008 · 494 Inlägg

Fan va tråkigt... du fick inte ha den så länge Håller koll runt motala o linköping

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Lille
20 oktober 2008 · 33 Inlägg

Tack för all hjälp och jag hoppas verkligen att någon ser den el hör nått.... baklagar så klart med din r33gtr också... "Försäkringsbädrägeri" :S haha fy fan vad klantigt av mig isf att bara ha en trafikförsäkring. Det va ju nästan lite komiskt av dig smile Bilen är min nu för er som inte har förståt det. så det är den gamles ägarens sida. Tack iaf för alla som vill hjälpa till och jag är grymt glad för det, tyvärr så är det som sagt nog redan för sent och motorn är nog redan på väg in i en ny bil. ha det bra alla

Jag börjar aldrig ett bråk, jag bara avslutar det ;)
Toyota Supra "Singelturbo" (1993)
Nissan GT-R "Vita faran" (2011)
Volkswagen Polo "lille" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang