2447
Sök

azXigs Volvo 744 gl/e -89 [UPDATE 27/10]

982 Inlägg
13 april 2009
jävla fräsch 740..inte funderat på en turbo grill ? smile

508 Inlägg
13 april 2009
så jäkla fint skick och vilken puts!smile hur kom du över denna bil?

Finlirare
478 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
steifan: Tack! , Men var inte så blygsam, steifan tongue wink Jo, det är lite synd, hade varit trevligt att kolla på din IRL.

BALAN: Tack! Nej vet det big_smile Menar du att det är mycket mindre avstånd på ingjutningen på stötfångaren. Beror iaf på att det är USA-kofångare på den, då det var menat att det skulle bli en export-bil.

Robban_89: Tack! Kul att höra. Ang addon så är det bara fram jag tänkt att ha isåfall och addonläppar har jag redan. big_smile

Beeenny: Tack! Nejnej ingen turbogrill på en GLE:are, särskilt inte på USA-fronten nu:P. Krom kräver mer krom som en sa en gång big_smile

mulleri: Tacktack! På blocket
Senast redigerat av azXig (13 april 2009)

2 638 Inlägg
13 april 2009
Blev riktigt snyggt med Usa-fronen monterad och med nya fälgarna. Och vilken puts då har på bilen smile

Vad har du för mera planer för den då? Lycka till fortsättningsvis med byggandet!

Finlirare
478 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Aker_s40 skrev:
Blev riktigt snyggt med Usa-fronen monterad och med nya fälgarna. Och vilken puts då har på bilen smile

Vad har du för mera planer för den då? Lycka till fortsättningsvis med byggandet!

Tack och bock! Nja nu är den ganska fulländad. Lite småfix kvar, lite rost osv. Kanske ev renovera AC:n på den också! Blir kanske också nya helskinns-klädslar till inredningen också. big_smile

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
13 april 2009
azXig skrev:
Aker_s40 skrev:

Tack och bock! Nja nu är den ganska fulländad. Lite småfix kvar, lite rost osv. Kanske ev renovera AC:n på den också! Blir kanske också nya helskinns-klädslar till inredningen också. big_smile

Nu har du gjort allt som går att göra tänker man efter varje update du gjort, så gör du den bara snyggare och snyggare hela tiden ändå big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Finlirare
478 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Robban_89 skrev:
azXig skrev:
Aker_s40 skrev:

Nu har du gjort allt som går att göra tänker man efter varje update du gjort, så gör du den bara snyggare och snyggare hela tiden ändå big_smile

Haha, det finns alltid nåt att göra på den wink

398 Inlägg
13 april 2009
azXig skrev:
Aker_s40 skrev:

Håll dig undan från skinklädsel om du hade tänkt att åka i bilen ,Varmt på sommarn och iskallt på vintern är vad det är med skin.

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

Lamelldiffad
121 Inlägg
13 april 2009
Så sjukt sexigt med USA front smile

908 Inlägg
13 april 2009
Asså fy fan ! big_smile ser ut som en riktig usa import ju ! tongue en sak bara.. du kunde väl inte haft en lång skylt fram förut va ? för det är ju en liten 'urgröpning' för skylt.. som typ usa skylt.. eller ser ja fel ?

Mvh Tim

Finlirare
478 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Pierre-na: Jo jag , men tycker det är såpass snyggt och ovanligt till 740 så jag fortsätter med det.

NFSDrifter: Tack, Klart det är det!

Beckstroem: Tack! Jo det är ju en export bil, men som aldrig kom iväg till USA. Jo det satt en vanlig skylt fram innan, man fick ha distanser på baksidan innan så skylten blev jämn.

908 Inlägg
13 april 2009
jaha, varför kom den aldrig iväg för egentligen ? :s

Finlirare
478 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Beckstroem skrev:
jaha, varför kom den aldrig iväg för egentligen ? :s

Vet faktiskt inte. Han jag köpte den av, hans farfar köpte den ny innan den han skickas iväg tror jag det var.

679 Inlägg
14 april 2009
Kollat igenom alla sidor nu . Du har nog den finaste volvon jag sett
kan inte säga annat än att du ska vara stolt över den ;D

Finlirare
478 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
Bompeman skrev:
Kollat igenom alla sidor nu . Du har nog den finaste volvon jag sett
kan inte säga annat än att du ska vara stolt över den ;D

Kul att du tog dig tid. Alltid kul att höra, tack!! big_smile
Senast redigerat av azXig (14 april 2009)

Ej Medlem
369 Inlägg
14 april 2009
Mycket snygg o stilren med usa fronten o nya fälgarna:D
Nu är den NÄSTAN perfekt i mina ögon, det enda som jag tycker ska ändras är att du byter ut den bakre regplåten till en EU-lös skylt! mkt stilrenare! wink

mvh

You haven't lived until you found something worth dying for!

Finlirare
478 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
Rydholm skrev:
Mycket snygg o stilren med usa fronten o nya fälgarna:D
Nu är den NÄSTAN perfekt i mina ögon, det enda som jag tycker ska ändras är att du byter ut den bakre regplåten till en EU-lös skylt! mkt stilrenare! wink

mvh

Tack som fan! big_smile Jo alltid en idé, tänker inte så mycket på det, man är så van att alla nya skyltar har den, så det ser nästan lite konstigt ut utan den också! tongue

1 659 Inlägg
14 april 2009
Dimljus skulle vara klockrent! smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Finlirare
478 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
Robban_89 skrev:
Dimljus skulle vara klockrent! smile

Alltid en idé, fast gillar när spoilern är helt ren utan hål eller något big_smile

Funderar på en sak till han: Långa 760-bakljus

Vad tror ni?

1 659 Inlägg
14 april 2009
Skulle vara fränt som fan om du hade 760 och satte dit vita glas som på Hovas smile

(\_/)
(O.o)

Sök