Angående: GARAGET-träff (inofficiell) ÖSTERSUND 30-31 maj 2009 på Frösön, Östersund i samband med MotorMässan

teamvolvoracing Trucker
31 mars 2009 · 1 220 Inlägg

eller varför inte parkeringen vid bejers/ixo/barnenshus den ä ju oxå stor

Vissa är bara bättre än andra!
Hinkas SOS-Racing
31 mars 2009 · 514 Inlägg

Ni har ju koll på läget, ni vet vart det finns stora parkeringar och vi har gått om tid att planera. Kanske vi ska snacka med h2m-racing om man kan vara utanför deras lokaler? Skulle ju kunna vara en kul grej för dom med.
Idé vore väl att den som skrev första inlägget här dra igång namninsamling så att vi alla som ska dit skriver in oss så ser vi ungefär hur mycket folk det blir.

EDIT: Såg också att det snackades om en "finbilsparkering" Man kan väl skriva med om man är intresserad av att få ha sin bil på denna också får väl den som skrev första inlägget, eller crizz, ta ställning till om det är OK bilar så att vi blir representativa.
Hmmm... Känns nästan som jag hi-jackat detta initiativ lite... Ber om ursäkt.

Senast redigerat av Hinkas (31 mars 2009)

BMW 633 csi (1977)
soyd
1 april 2009 · 1 853 Inlägg

lilleman_ skrev:
någon från umeå hållet som ska dit?

plus hur många ska stanna över natten eller åker alla hem?

Jag snackade med: Turbokoftan och ha sa att han skulle försöka dra ihop ett gäng från Örnsköldsvik. Så om du åker från Umeå lilleman_ kan du kan slita med ett gäng där ifrån som sluter upp med öviks borna... som sedan sluter upp med Kramfors/Sollefteå gänget i Sollefteå (tur det är ett tag kvar satt vi hinner planera) smile. som sedan drar vidare mot Östersund och fler är givetvis välkomna att sluta upp efter vägen smile

Först surrade jag om att Kramfors/Sollefteå gänget ska haka på Sundsvalls karavanen men det blir ju en jäkla omväg hmm. endel som kanske tycker det är lite mycket bensin pengar mm. Då är det väll bättre att vi sluter upp med Umeå och Örnsköldsvik folket, eller vad tycker ni andra. För min del spelar det ingen roll huvudsaken jag får åka karavan hehe wink

/mvh soyd

Cristofer
1 april 2009 ·

Jajamen, det skulle kunna funka. Har lagt ut länkarna på ett ö-viksforum så fler kanske hittar hit.

Räknar med att få med mig ett gäng bilar iaf smile

Smoke
2 april 2009 · 692 Inlägg

Jag kommer nog försöka få med mig ett gäng från Härnösand också

loftom
2 april 2009 · 192 Inlägg

Hinkas skrev:
Ni har ju koll på läget, ni vet vart det finns stora parkeringar och vi har gått om tid att planera. Kanske vi ska snacka med h2m-racing om man kan vara utanför deras lokaler? Skulle ju kunna vara en kul grej för dom med.
Idé vore väl att den som skrev första inlägget här dra igång namninsamling så att vi alla som ska dit skriver in oss så ser vi ungefär hur mycket folk det blir.

EDIT: Såg också att det snackades om en "finbilsparkering" Man kan väl skriva med om man är intresserad av att få ha sin bil på denna också får väl den som skrev första inlägget, eller crizz, ta ställning till om det är OK bilar så att vi blir representativa.
Hmmm... Känns nästan som jag hi-jackat detta initiativ lite... Ber om ursäkt.

att hålla till på h2ms parkering är nog ingen bra ide,,,
ryms typ 20 bilar max,,

själv röstar jag på lillänge/coop parkeringen passar bäst för endamålet, men även travparkeringen fungerar prima..

Senast redigerat av loftom (2 april 2009)

//// Tommie
mkiv77
2 april 2009 · 1 153 Inlägg

Coop eller travet parkeringen funkar ju bra.

ghost_boy83 CREW
4 april 2009 · 2 594 Inlägg

Halloj så här kommer de se ut för sundsvalls karavanen och för er som vi åka vidare med oss som kommer norröver vi sammlas ca 09:30 utanför fraktarn och inväntar er från norr sen åker vi kl 10:00 mot Östersund och Brunflo väl inne i Brunlfo kommer vi ansluta med folket från svestavikhållet beräknad ankomsttid 11:30 i Brunflo

bifogar karta till er som kommer norrut
ni som anordnar karavan från norr kan pm erat nr till mig så kan vi ha kontakt under vägens gång

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12158/611601_kfchrd.jpg

Replay
4 april 2009 · 23 Inlägg

låter nice de där blir säkert ett bra gäng ja kommer iallafall big_smile

Chevrolet Malibu "Jänken" (1973)
lilleman_ vw in my heart!
4 april 2009 · 161 Inlägg

jag kommer ansluta med kramfors gänget eftersom jag är därifrån så!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
ghost_boy83 CREW
4 april 2009 · 2 594 Inlägg

Replay skrev:
låter nice de där blir säkert ett bra gäng ja kommer iallafall big_smile

låter skit bra de ses vi där wink

ghost_boy83 CREW
4 april 2009 · 2 594 Inlägg

lilleman_ skrev:
jag kommer ansluta med kramfors gänget eftersom jag är därifrån så!

kanon de vet du ungefär hur många som kommer från kramfors hållet

Winberg
4 april 2009 · 14 Inlägg

Får väl ta och hänga med på denna sväng. Låter som att de är en hel del folk som ska ut och åka. smile

Skoda Fabia vRS "The Black Pearl" (2007)
Mellander Yrkes Chafför
5 april 2009 · 380 Inlägg

Ja det är ett antal bilar härifrån och det värkar bara öka:) Det är ett av samtals ämnen nu på kvällarna.. Ja måste dock åka med någon för hinner inte få körkortet:(

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Huggen
5 april 2009 · 24 Inlägg

Komma vara där med:)

lilleman_ vw in my heart!
5 april 2009 · 161 Inlägg

tyvärr tror jag måste lämna åter bud på för min del för helgen efter ska jag ner på bug run tyvärr

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
mivec
6 april 2009 · 38 Inlägg

men klart jag kommer vara där.. smile  kul som satan tongue    hoppas bara det blir av.. !!

Cristofer
6 april 2009 ·
Hinkas SOS-Racing
9 april 2009 · 514 Inlägg

Finns det någon mer info om den tilltänkta "finbilsparkeringen"? Och platsar en M5'a och möjligtvis en S4'a där?
Hade varit trevligt att få på en sänkning på S4'an innan dock tongue

BMW 633 csi (1977)
Casy vinnarskalle!
12 april 2009 · 907 Inlägg

Det finns alltid plats för M-bilar! wink Lillänge/coop-parkeringen röstar jag för. Den är stor, alla får plats.

BMW M3 "Crisis" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang