Piercing-tråden.

bjornE_ Zephyr Tattoo Jönköping
5 december 2008 · 254 Inlägg

Hade två stycken i vänster ögonbryn för några år sedan men de började växa ut så tog ur dem istället..

Nu har jag bara 1.5mm i öronen som skall börja töjas så snart jag får tummen ur..

s12 Nissan Gazelle
5 december 2008 · 1 460 Inlägg

när jag va yngre så hade jag hål i örat , nu har jag en piercing i högra ögonbrynet , sen några år tillbaka

Nissan Silvia
bollen1986
5 december 2008 · 3 714 Inlägg

har enbart ett i örat men funderar på en i läppen med

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
WS6
5 december 2008 · 184 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

WS6 skrev:

SweetBabyDoll skrev:

Okej tack, då vet jag smile

Men jag har en liksom... Där det börjar bli brosk också.. Vad heter det då?? ;P

Som jag har fattat det ska det också vara en Helix. Jag har två Helix, den ena uppe i brosket "som vanligt" och en så långt mot ansiktet man kan pierca (i örat), det är också en Helix, men kan även kallas Ear Head Piercing! tongue

Okej, då har jag 6 vanliga och 2 helix då smile

Jag tror jag fattar vad en ear head piercing är =P

Yeay! tongue

Annat på G?

Can you handle me?
WS6
5 december 2008 · 184 Inlägg

bjornE_ skrev:
Hade två stycken i vänster ögonbryn för några år sedan men de började växa ut så tog ur dem istället..

Nu har jag bara 1.5mm i öronen som skall börja töjas så snart jag får tummen ur..

Hur mkt är tanken att du ska töja? ^^

Can you handle me?
bjornE_ Zephyr Tattoo Jönköping
5 december 2008 · 254 Inlägg

WS6 skrev:

bjornE_ skrev:
Hade två stycken i vänster ögonbryn för några år sedan men de började växa ut så tog ur dem istället..

Nu har jag bara 1.5mm i öronen som skall börja töjas så snart jag får tummen ur..

Hur mkt är tanken att du ska töja? ^^

Inte så mycket, har ett par fleshtunnels som jag tänkt använda då de har sentimentalt värde för mig. De är på ca 15mm.. smile
Blir nog lagom med dem och sen köra vidare med lite fler ringar utöver det.. smile

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
6 december 2008 · 1 300 Inlägg

WS6 skrev:

SweetBabyDoll skrev:

WS6 skrev:

Som jag har fattat det ska det också vara en Helix. Jag har två Helix, den ena uppe i brosket "som vanligt" och en så långt mot ansiktet man kan pierca (i örat), det är också en Helix, men kan även kallas Ear Head Piercing! tongue

Okej, då har jag 6 vanliga och 2 helix då smile

Jag tror jag fattar vad en ear head piercing är =P

Yeay! tongue

Annat på G?

Mjaaa.. Det är nog bara Targusen som är på G. Kan säga att jag valde mellan Tragus och Industrial.
Kanske blir en Industrial en annan gång ;P

I do it my way
WS6
6 december 2008 · 184 Inlägg

bjornE_ skrev:

WS6 skrev:

bjornE_ skrev:
Hade två stycken i vänster ögonbryn för några år sedan men de började växa ut så tog ur dem istället..

Nu har jag bara 1.5mm i öronen som skall börja töjas så snart jag får tummen ur..

Hur mkt är tanken att du ska töja? ^^

Inte så mycket, har ett par fleshtunnels som jag tänkt använda då de har sentimentalt värde för mig. De är på ca 15mm.. smile
Blir nog lagom med dem och sen köra vidare med lite fler ringar utöver det.. smile

Ah, så stora ska inte min bli tongue Tänkte bara ha 5mm ^^

Can you handle me?
Potkin Dawndrifter -"The Black Curse"
7 december 2008 · 301 Inlägg

har 2st i mitten på underläppen, men är allt sugen på fler, ev näsvinge el ögonbryn

sen är jag gött sugen på att skaffa några skindiver på armen åxå, men skulle nog tyvärr slita loss dom i mitt jobb.. blir nog fult å gör säkert lite ont åxå haha

WS6
8 december 2008 · 184 Inlägg

Potkin skrev:
har 2st i mitten på underläppen, men är allt sugen på fler, ev näsvinge el ögonbryn

sen är jag gött sugen på att skaffa några skindiver på armen åxå, men skulle nog tyvärr slita loss dom i mitt jobb.. blir nog fult å gör säkert lite ont åxå haha

Ögonbryn är snyggt, då gärna två i samma wink
Om personen ifråga nu passar i det tongue

Can you handle me?
Potkin Dawndrifter -"The Black Curse"
8 december 2008 · 301 Inlägg

ja absolut, vissa passar verkligen inte i det.. tex septum, kan se riktigt fult ut på vissa hehe

DoT Häst
8 december 2008 · 1 099 Inlägg

Potkin skrev:
ja absolut, vissa passar verkligen inte i det.. tex septum, kan se riktigt fult ut på vissa hehe

Word. tongue

Än är inte den sista idioten född..
WS6
10 december 2008 · 184 Inlägg

Kan ju prova fråga här, men tror inte att någon vet..

Är ute efter en blackline kula till tungan med orange sten, 5mm x 1,6mm..Har redan en, men har ju två i tungan och vill byta ut den röda som nu fyller upp tongue Någon som vet vart man kan få tag i en sådan? På de flesta håll har den nämligen utgått ur sortimentet..=/ Lyckades få tag i Tribe i Gbg sista sådan kula..
Tacksam för svar!! big_smile

Can you handle me?
WS6
23 december 2008 · 184 Inlägg

Någon som har nya planer för 2009?? ^^

Jag ska bli klar med mina öron och sen blir det säkerligen en och annan dermal anchor! big_smile

Can you handle me?
WS6
1 februari 2009 · 184 Inlägg

Folket, har det blivit ngt nytt i år? ^^

Can you handle me?
OlssoN89
1 februari 2009 · 40 Inlägg

hade i ögonbrynet, kändes knappt, men han som gjorde det råkade träffa en "tår" kanal- så när  ja kom ut ur rumemt och det satt 10 tjejer på kö så såg det utsom ja hade gråtit yikes hahahaha big_smile

BMW 330ci (2001)
bjornE_ Zephyr Tattoo Jönköping
2 februari 2009 · 254 Inlägg

Har påbörjat min töjning i öronen lite mer seriöst nu. Hade inget alls innan och gjorde 1.5mm i våras, använde sedan ledsticka upp till 5mm i höstas. Nu gick visst en töjningsspiral på 8mm igenom så får fortsätta upp till mitt mål på 1.5cm med fler spiraler. smile

Senast redigerat av bjornE_ (2 februari 2009)

Aertan
2 februari 2009 · 27 Inlägg

Har i tungan, läppen, näsan (fast den har jag nyss tagit ur) och klitoriskappan..

Vill ha ngt mer, men vet inte vad.. Ngn som har ngt tips, förutom öronen..?

mastrovious
2 februari 2009 · 627 Inlägg

Har i örat, men funderar på att häfta ihop skinkorna.. erfarenheter någon? tongue

We Ride Togheter, We Die Togheter!
WS6
2 februari 2009 · 184 Inlägg

bjornE_ skrev:
Har påbörjat min töjning i öronen lite mer seriöst nu. Hade inget alls innan och gjorde 1.5mm i våras, använde sedan ledsticka upp till 5mm i höstas. Nu gick visst en töjningsspiral på 8mm igenom så får fortsätta upp till mitt mål på 1.5cm med fler spiraler. smile

Nice, jag är bara uppe i 4mm xD Hehe.

Can you handle me?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang