Piercing-tråden.

WS6
2 februari 2009 · 184 Inlägg

Aertan skrev:
Har i tungan, läppen, näsan (fast den har jag nyss tagit ur) och klitoriskappan..

Vill ha ngt mer, men vet inte vad.. Ngn som har ngt tips, förutom öronen..?

Bröstvårtan/orna tycker jag är snyggt på både tjejer och killar, och dermal anchor är skit snyggt! big_smile
Ska själv göra någon dermal anchor framöver!

Can you handle me?
Aertan
2 februari 2009 · 27 Inlägg

WS6 skrev:

Aertan skrev:
Har i tungan, läppen, näsan (fast den har jag nyss tagit ur) och klitoriskappan..

Vill ha ngt mer, men vet inte vad.. Ngn som har ngt tips, förutom öronen..?

Bröstvårtan/orna tycker jag är snyggt på både tjejer och killar, och dermal anchor är skit snyggt! big_smile
Ska själv göra någon dermal anchor framöver!

Nja, min pappa har i båda snuttisarna, skulle kännas så konstigt att göra som han har.. tongue

dermal anchor, tell me more, vad är det..?  smile

NissanMotorsport
2 februari 2009 ·

Haft totalt 3 st percingar i vänstra ögonbrynet, både ringar och stavar, ena växte ur och den andra råka de hända en olyckhändelse med, fastna i en sak och råka rycka till, så den hängde i en liten skinnbit bara. Har en stav i nu, får se hur länge till den sitter kvar tongue

WS6
5 februari 2009 · 184 Inlägg

Aertan skrev:

WS6 skrev:

Aertan skrev:
Har i tungan, läppen, näsan (fast den har jag nyss tagit ur) och klitoriskappan..

Vill ha ngt mer, men vet inte vad.. Ngn som har ngt tips, förutom öronen..?

Bröstvårtan/orna tycker jag är snyggt på både tjejer och killar, och dermal anchor är skit snyggt! big_smile
Ska själv göra någon dermal anchor framöver!

Nja, min pappa har i båda snuttisarna, skulle kännas så konstigt att göra som han har.. tongue

dermal anchor, tell me more, vad är det..?  smile

Hehe oki, skippa det då tongue

http://mischievousways.com/images/DER014.gif

(kolla länken)
Den platta delen med tre hål i sätts under huden, sen kan man skruva fast olika kulor/stenar i gängade delen som sticker upp! ^^ Det är alltså ingen piercing som går igenom huden, skit snyggt om du frågar mig!! big_smile

Can you handle me?
Crusty69
5 februari 2009 ·

Labret

WS6
3 april 2009 · 184 Inlägg

någon som gjort en web piercing? (piercat strängen under tungan). Hur lång tid tar en sån att läka är det jag undrar mest över..Funderar på att göra en sådan.. ^^

Can you handle me?
bollen1986
3 april 2009 · 3 714 Inlägg

Funderar på att antingen töja den jag har i örat ellet ta ett hål till brevid men vad blir snyggast ?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Zeno_ Sladdgalning
3 april 2009 · 297 Inlägg

bollen1986 skrev:
Funderar på att antingen töja den jag har i örat ellet ta ett hål till brevid men vad blir snyggast ?

Töja smile

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89
WS6
3 april 2009 · 184 Inlägg

bollen1986 skrev:
Funderar på att antingen töja den jag har i örat ellet ta ett hål till brevid men vad blir snyggast ?

Jag har 2 hål i ena örat, det "längst ner" har jag töjt till (hittills) 4mm och hålet bredvid är  hittills 2,4mm..
Så gör vad du känner för ^^ Du har ju två öron big_smile

Can you handle me?
bjornE_ Zephyr Tattoo Jönköping
4 april 2009 · 254 Inlägg

WS6 skrev:

bjornE_ skrev:
Har påbörjat min töjning i öronen lite mer seriöst nu. Hade inget alls innan och gjorde 1.5mm i våras, använde sedan ledsticka upp till 5mm i höstas. Nu gick visst en töjningsspiral på 8mm igenom så får fortsätta upp till mitt mål på 1.5cm med fler spiraler. smile

Nice, jag är bara uppe i 4mm xD Hehe.

Glömt säga att jag är uppe i 15mm nu.. tongue
Eller har vart ett bra tag.. Fick i dem ca två veckor efter jag skrev att jag skulle börja med spiraler från 8mm den 2/2! big_smile

Senast redigerat av bjornE_ (4 april 2009)

WS6
4 april 2009 · 184 Inlägg

bjornE_ skrev:

WS6 skrev:

bjornE_ skrev:
Har påbörjat min töjning i öronen lite mer seriöst nu. Hade inget alls innan och gjorde 1.5mm i våras, använde sedan ledsticka upp till 5mm i höstas. Nu gick visst en töjningsspiral på 8mm igenom så får fortsätta upp till mitt mål på 1.5cm med fler spiraler. smile

Nice, jag är bara uppe i 4mm xD Hehe.

Glömt säga att jag är uppe i 15mm nu.. tongue
Eller har vart ett bra tag.. Fick i dem ca två veckor efter jag skrev att jag skulle börja med spiraler från 8mm den 2/2! big_smile

Najsigt! tongue Annat på G? ^^

Can you handle me?
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
4 april 2009 · 1 300 Inlägg

WS6 skrev:

Aertan skrev:

WS6 skrev:

Bröstvårtan/orna tycker jag är snyggt på både tjejer och killar, och dermal anchor är skit snyggt! big_smile
Ska själv göra någon dermal anchor framöver!

Nja, min pappa har i båda snuttisarna, skulle kännas så konstigt att göra som han har.. tongue

dermal anchor, tell me more, vad är det..?  smile

Hehe oki, skippa det då tongue

http://mischievousways.com/images/DER014.gif

(kolla länken)
Den platta delen med tre hål i sätts under huden, sen kan man skruva fast olika kulor/stenar i gängade delen som sticker upp! ^^ Det är alltså ingen piercing som går igenom huden, skit snyggt om du frågar mig!! big_smile

Yes det är skitsnggt big_smile
En sten under ögat på kindbenet skulle vara sååå snyggt smile

I do it my way
Janina Modell & modeskribent
5 april 2009 · 280 Inlägg

SuperNova skrev:
Har i öronen,näsa,ögonbryn och en klitoriskappa smile
dock har jag tagit bort den i näsan och ögonbryn men det vill inte växa igen.

Hoppas det är lugnt att jag frågar men hur har det gått med din i klitoriskappan? Jag har funderat på att göra en själv men piercaren jag pratade med sa att det mest var till att ha sex försiktigt om man piercade sig där så det lät inte som något för mig. Stämmer det eller kan man ha lite hårdare tag också? En kompis som gjorde en sa samma sak som piercaren, plus att det lät som en jäkla maraccas om man hade någon vibrerande lekasak i närheten tongue haha

Eller finns det några andra som läser här som har intim piercing & har lust att svara

Edit, glömde skriva att jag är piercad i tungan sedan tidigare & har 2 "vanlig" hål i öronen också.

Senast redigerat av Janina (5 april 2009)

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
bjornE_ Zephyr Tattoo Jönköping
5 april 2009 · 254 Inlägg

WS6 skrev:

bjornE_ skrev:

WS6 skrev:

Nice, jag är bara uppe i 4mm xD Hehe.

Glömt säga att jag är uppe i 15mm nu.. tongue
Eller har vart ett bra tag.. Fick i dem ca två veckor efter jag skrev att jag skulle börja med spiraler från 8mm den 2/2! big_smile

Najsigt! tongue Annat på G? ^^

nuwp, just tattoos... wink

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
15 juli 2009 · 1 300 Inlägg

Hello!

Idag var jag iväg och fick en Tragus som jag så länge längtat efter tongue
Såg att jag skrivit den 4 dec 08 att jag ville ha en sådan i denna tråden, NU är det gjort! big_smile

Ville bara säga det ;P

I do it my way
WS6
15 juli 2009 · 184 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:
Hello!

Idag var jag iväg och fick en Tragus som jag så länge längtat efter tongue
Såg att jag skrivit den 4 dec 08 att jag ville ha en sådan i denna tråden, NU är det gjort! big_smile

Ville bara säga det ;P

Härligt! Nöjd? smile

Can you handle me?
Kita
15 juli 2009 · 234 Inlägg

Tungan, läppen, näsan och 3 i öronen än så länge smile

Motorcyklar <3
Honda Accord "Röda Rebellen" (1991)
Skoda Fabia "Gröna faran" (2002)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
16 juli 2009 · 1 300 Inlägg

WS6 skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Hello!

Idag var jag iväg och fick en Tragus som jag så länge längtat efter tongue
Såg att jag skrivit den 4 dec 08 att jag ville ha en sådan i denna tråden, NU är det gjort! big_smile

Ville bara säga det ;P

Härligt! Nöjd? smile

Mycket smile

Finns en kass bild i den senaste bloggen om någon vill se. =P

Nu hoppas jag bara att det läker på bra. Idag känns det ingenting, igår ömmade det ju lite.

I do it my way
Miss_Sofia
17 juli 2009 · 39 Inlägg

Väl bäst att dela med sig:) har 3 vanliga håkl i varje öra och i det högra örat har jag en helix och en industrial plus att jag tagit ur en industrial som höll på att växa ur..

skulle vara skoj med något mer faktiskt:)

WS6
22 juli 2009 · 184 Inlägg

Miss_Sofia skrev:
Väl bäst att dela med sig:) har 3 vanliga håkl i varje öra och i det högra örat har jag en helix och en industrial plus att jag tagit ur en industrial som höll på att växa ur..

skulle vara skoj med något mer faktiskt:)

Piercing är alltid kuligt! ^^
Något planerat?

Can you handle me?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang