Piercing-tråden.

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
1 november 2010 · 1 300 Inlägg

Bollen1986: Sökte på google på studios i Skövde och hittade nog något du skrivit på Zatzy? =P Du frågade om percing studios i Skövde? Blev det av att du gick någonstans? Isf vart?

Jag har som sagt googlat och hittat och allt vad det är men hittar ju inget vettigt =P.

I do it my way
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
2 november 2010 · 1 300 Inlägg

Hellow!!

Nu är det såhär gott folk att på fredag så blir det nog en BV på mig. Och jag är redan nervös ;P

Iaf, jag har en fråga som jag inte hittar några svar på så jag tänkte att jag ställer den här smile

Kan man ha åtsittande kläder på sig efter? Tänker mest på bh då.. Jag menar inte att man ska ha den på sig samma dag men kanske dagen efter iaf? =P

 
Förstår ni vad jag menar?

Tacksam för svar snabbt smile

I do it my way
bollen1986
2 november 2010 · 3 714 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:
Bollen1986: Sökte på google på studios i Skövde och hittade nog något du skrivit på Zatzy? =P Du frågade om percing studios i Skövde? Blev det av att du gick någonstans? Isf vart?

Jag har som sagt googlat och hittat och allt vad det är men hittar ju inget vettigt =P.

Evolver finns men har inte hunnit dit än

Storgatan 26 (mittemot Mango )
Skövde, Sweden, 54130
Telefon:
0500410175
mån - fre:
12:00 - 18:00
lör:
11:00 - 16:00

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
2 november 2010 · 1 300 Inlägg

bollen1986 skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Bollen1986: Sökte på google på studios i Skövde och hittade nog något du skrivit på Zatzy? =P Du frågade om percing studios i Skövde? Blev det av att du gick någonstans? Isf vart?

Jag har som sagt googlat och hittat och allt vad det är men hittar ju inget vettigt =P.

Evolver finns men har inte hunnit dit än

Storgatan 26 (mittemot Mango )
Skövde, Sweden, 54130
Telefon:
0500410175
mån - fre:
12:00 - 18:00
lör:
11:00 - 16:00

Just det!! Jag var inne där i vintras men kom inte ihåg vad det hette så jag hittade det inte =P

Tack smile Blir nog en sväng dit på fredag big_smile
Vet du om det är drop in? När jag var där så verkade det så men vill ju vara säker. Jag kan ju iofs ringa dit men he he.

I do it my way
WS6
3 november 2010 · 184 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:
Hellow!!

Nu är det såhär gott folk att på fredag så blir det nog en BV på mig. Och jag är redan nervös ;P

Iaf, jag har en fråga som jag inte hittar några svar på så jag tänkte att jag ställer den här smile

Kan man ha åtsittande kläder på sig efter? Tänker mest på bh då.. Jag menar inte att man ska ha den på sig samma dag men kanske dagen efter iaf? =P

 
Förstår ni vad jag menar?

Tacksam för svar snabbt smile

En piercare har absolut bäst svar, jag tror att du skulle kunna ha bh dagen efter, kanske inte hela dagen och det beror ju förstås på hur det känns och ser ut. Och isf en utan sömmar som ligger emot och en som inte är för tight! smile Lycka till!

Can you handle me?
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
4 november 2010 · 1 300 Inlägg

WS6 skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Hellow!!

Nu är det såhär gott folk att på fredag så blir det nog en BV på mig. Och jag är redan nervös ;P

Iaf, jag har en fråga som jag inte hittar några svar på så jag tänkte att jag ställer den här smile

Kan man ha åtsittande kläder på sig efter? Tänker mest på bh då.. Jag menar inte att man ska ha den på sig samma dag men kanske dagen efter iaf? =P

 
Förstår ni vad jag menar?

Tacksam för svar snabbt smile

En piercare har absolut bäst svar, jag tror att du skulle kunna ha bh dagen efter, kanske inte hela dagen och det beror ju förstås på hur det känns och ser ut. Och isf en utan sömmar som ligger emot och en som inte är för tight! smile Lycka till!

Ja, det klart att han/hon har smile Sen är det säkert så att det är olika hos olika piercare, endel tycker att man kan ha den på sig på en gång och endel kanske tycker att man ska vänta ett tag.
Bh dagen efter eller inte, imorgon gör jag det =P

Tack! big_smile

I do it my way
unsuspected
4 november 2010 · 203 Inlägg

Själv skutar jag runt med en apadravya som förhoppningsvis ska utökas med en ampallang så det kan bli ett magiskt kors.

Jeppster
5 november 2010 · 160 Inlägg

Jag har för tillfället 5mm i båda öronen och ska töja till 14mm+ Sen funderar jag på att skaffa labret.

Gronwalls
5 november 2010 · 1 808 Inlägg

Jag har en Industrial, om det räknas som en piercing

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
6 november 2010 · 1 300 Inlägg

Nu sitter den där big_smile Och som vanligt gick jag innan och ojjade mig för hur ont det skulle göra, men jag överlevde ;P.

I do it my way
staveen trucker bejb
6 november 2010 · 35 Inlägg

tyckte att det inte var så farligt i bv.. gjorde båda för ca 1 vecka sen och har inte känt av dom det minsta:D
och sweetbabydoll?? hur går det med att ha bh på sig????? så att man kan föra det vidare om nån frågar:P

// stavén
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
6 november 2010 · 1 300 Inlägg

staveen skrev:
tyckte att det inte var så farligt i bv.. gjorde båda för ca 1 vecka sen och har inte känt av dom det minsta:D
och sweetbabydoll?? hur går det med att ha bh på sig????? så att man kan föra det vidare om nån frågar:P

Du har så rätt så smile. Det enda problemet var igår kväll när jag skulle sova, han sa till mig att jag helst skulle sova på rygg och då tänkte jag att aaa man kan ju iaf somna på rygg men sen ligger man väl och vrider sig som fasen =P men iaf. Jag försökte somna på rygg men det gick inte så jag la mig på sida men då trycktes brösten liksom ihop och det gjorde ont HA HA! Så jag fick snällt ligga på rygg iaf och jag somnade så tillslut men jag har vaknat några gånger inatt av att jag låg på sida och då gjorde det förmodligen ont.

Annars känns det i princip inget alls, tycker nästan att det är lite konsigt men gött det klart smile

Det går bra att ha BH också smile
Allt är såååå himla bra tongue

Mycket nöjd är jag också, det är hett ;P

I do it my way
LaRoos
16 november 2010 · 230 Inlägg

Har en Industrial, och tre andra piercingar smile
älskar piercingar, men vill inte ha några i ansiktet, men det är snygga på andra! smile

Var dig själv, alla andra är upptagna!
BMW E30 318i "Luna" (1984)
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
WS6
18 november 2010 · 184 Inlägg

LaRoos skrev:
Har en Industrial, och tre andra piercingar smile
älskar piercingar, men vill inte ha några i ansiktet, men det är snygga på andra! smile

Ansiktet undviker jag också, men tycker det är mkt fint på andra! big_smile

Can you handle me?
LaRoos
18 november 2010 · 230 Inlägg

WS6 skrev:

LaRoos skrev:
Har en Industrial, och tre andra piercingar smile
älskar piercingar, men vill inte ha några i ansiktet, men det är snygga på andra! smile

Ansiktet undviker jag också, men tycker det är mkt fint på andra! big_smile

härligt big_smile fick lov att plocka ur en pierc igår hmm snyft.. så nu har ja bara 3 kvar!

Var dig själv, alla andra är upptagna!
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
BMW E30 318i "Luna" (1984)
WS6
18 november 2010 · 184 Inlägg

LaRoos skrev:

WS6 skrev:

LaRoos skrev:
Har en Industrial, och tre andra piercingar smile
älskar piercingar, men vill inte ha några i ansiktet, men det är snygga på andra! smile

Ansiktet undviker jag också, men tycker det är mkt fint på andra! big_smile

härligt big_smile fick lov att plocka ur en pierc igår hmm snyft.. så nu har ja bara 3 kvar!

Var har du? och vilken/varför plockade du ut den? =/

Can you handle me?
LaRoos
18 november 2010 · 230 Inlägg

WS6 skrev:

LaRoos skrev:

WS6 skrev:
Ansiktet undviker jag också, men tycker det är mkt fint på andra! big_smile

härligt big_smile fick lov att plocka ur en pierc igår hmm snyft.. så nu har ja bara 3 kvar!

Var har du? och vilken/varför plockade du ut den? =/

som sagt, har ju en indrustrial sen så hade i bägge bröstvårtorna, och en till intim pierc.. haha..
men iaf så fastnade jag med mitt armband i min stav när jag duschade och det var inte skönt.. så jag fick lov att plocka ur den ur bröstvårtan för den började växa utåt.. sad
men min piercare ska ta om den så fort tuttisen läkt ^^

Senast redigerat av LaRoos (18 november 2010)

Var dig själv, alla andra är upptagna!
BMW E30 318i "Luna" (1984)
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
WS6
18 november 2010 · 184 Inlägg

LaRoos skrev:

WS6 skrev:

LaRoos skrev:

härligt big_smile fick lov att plocka ur en pierc igår hmm snyft.. så nu har ja bara 3 kvar!

Var har du? och vilken/varför plockade du ut den? =/

som sagt, har ju en indrustrial sen så hade i bägge bröstvårtorna, och en till intim pierc.. haha..
men iaf så fastnade jag med mitt armband i min stav när jag duschade och det var inte skönt.. så jag fick lov att plocka ur den ur bröstvårtan för den började växa utåt.. sad
men min piercare ska ta om den så fort tuttisen läkt ^^

Ah! Vill också göra brösten, men vill så mkt tongue

Can you handle me?
LaRoos
18 november 2010 · 230 Inlägg

WS6 skrev:

LaRoos skrev:

WS6 skrev:

Var har du? och vilken/varför plockade du ut den? =/

som sagt, har ju en indrustrial sen så hade i bägge bröstvårtorna, och en till intim pierc.. haha..
men iaf så fastnade jag med mitt armband i min stav när jag duschade och det var inte skönt.. så jag fick lov att plocka ur den ur bröstvårtan för den började växa utåt.. sad
men min piercare ska ta om den så fort tuttisen läkt ^^

Ah! Vill också göra brösten, men vill så mkt tongue

gör dom då! smile det är skit snyggt! smile

Var dig själv, alla andra är upptagna!
BMW E30 318i "Luna" (1984)
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
WS6
18 november 2010 · 184 Inlägg

LaRoos skrev:

WS6 skrev:

LaRoos skrev:

som sagt, har ju en indrustrial sen så hade i bägge bröstvårtorna, och en till intim pierc.. haha..
men iaf så fastnade jag med mitt armband i min stav när jag duschade och det var inte skönt.. så jag fick lov att plocka ur den ur bröstvårtan för den började växa utåt.. sad
men min piercare ska ta om den så fort tuttisen läkt ^^

Ah! Vill också göra brösten, men vill så mkt tongue

gör dom då! smile det är skit snyggt! smile

Jag ska! Framöver! big_smile Hehe, men det är skit snyggt!

Can you handle me?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang