3926
Sök

volvo 740 har ingen ork alls och varvar knappt!

7 100 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
ja annars skulle de väll inte att gå att få ner den,eller?
men de borde ha blivit rätt

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

83 Inlägg
19 december 2008
Bilen gick väl dåligt före också? Har ni gjort något på bilen före som gjort att tändningen ändrades? För om tändningen är fel så går den ju inge vidare heller.

7 100 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
den gick,fast jävligt dåligt,och då bytte vi membranet för den var trasig,och sen när vi hadde bytt så ville den inte alls starta!

näe vi har inte pillat med nå sånt före!

21 761 Inlägg
19 december 2008
Passade membranet precis då?

Om jag inte minns fel så finns det två storlekar på såna där gummimembran, Volvo och Saab har väl samma storlek men har för mig att det finns ett som är aningen mindre i diameter. Någon får rätta mig om jag svamlar.

7 100 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
japp,like a glove!

tog ifrån min 740:i

83 Inlägg
19 december 2008
Det där med storlekar vet jag ingenting om men man borde väl se om den passar? Jämför med de gamla om inte annat. Trotteln och sånt då, är allt rätt där?

344 Inlägg
19 december 2008
det e inte så att flottören har hängt sig eller nåt. det hände på min amazon då sura den ner sig och va helt stendöd. har du testat att bogsera igång den?

7 100 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
flottören har vi inte kollat,ska kolla de imorrn!
vi tänkte bogsera igång den,men de var så jävlans mkt is utanför garaget så vi kom ingenstans

83 Inlägg
19 december 2008
Kolla de för som sagt. Bogsera är ju ett bra sätt om den fått för mycket också. Om de inte funkar så ta en titt på tändningen.

620 Inlägg
19 december 2008
Har du kollat så att han i förarsätet har bältet på sig. om den fått sig någon startspärr så den inte vill starta...
Sorry vet ej egentligen vrf ja skrev detta... lite skoj tyckte ja... nåja BMX hoppas att du löser de...big_smile

Sök