Nya bilar 2009 , Vilken bil ser du mest framemot ?

sammlund
30 december 2008 · 3 859 Inlägg

Vilken/vilka bilar ser ni mest framemot ?

Jag ser framemot att på se den nya Nissan 370Z då den kommer till sverige tongue

[video]http://www.garaget.org/video/jnlbvjkip5ij[/video]

Senast redigerat av sammlund (30 december 2008)

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
Kesler
30 december 2008 · 3 650 Inlägg

Ingen..tråkigt med nya bilar

KimVsWorld Mästare
30 december 2008 · 2 947 Inlägg

Kanske... Audi R8 V12 Tdi?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Stream Statstjänsteman
30 december 2008 · 125 Inlägg

R8:an med V10 tycker jag verkar bli riktigt grym (out of my league dock).. annars finner jag inte så mycket intressant under 2009.

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
Dansken-
30 december 2008 · 950 Inlägg

Hade varit trevligt med en ny GT3:a med direktinsprutat motor och dubbelkopplinglåda smile

sammlund
30 december 2008 · 3 859 Inlägg

KimVsWorld skrev:
Kanske... Audi R8 V12 Tdi?

Jo , den är fet big_smile

Den nya Ferrari California ser jag också ram emot men den kommer jag knappast att få se hmm Skit snygg bil.

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
Niklas1987 NO
30 december 2008 · 2 182 Inlägg

Ska ja va ärlig, så ser ja framåt emot en ny Camaro...

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
sammlund
30 december 2008 · 3 859 Inlägg

Niklas1987 skrev:
Ska ja va ärlig, så ser ja framåt emot en ny Camaro...

Jo , Den nya Camaron och Nya Dodge Challengern big_smile Dom är ju as feta smile Men tror inte att Challengern skulle börja säljas föränn 2010 hmm har säkert fått det om bakfoten.

Senast redigerat av sammlund (30 december 2008)

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
Niklas1987 NO
30 december 2008 · 2 182 Inlägg

sammlund skrev:

Niklas1987 skrev:
Ska ja va ärlig, så ser ja framåt emot en ny Camaro...

Jo , Den nya Camaron och Nya Dodge Challengern big_smile Dom är ju as feta smile Men tror inte att Challengern skulle börja säljas föränn 2010 hmm har säkert fått det om bakfoten.

Rätt så osäker själv när den ska börja säljas hmm Men inom en snar framtid är det iallfall cool big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
sammlund
30 december 2008 · 3 859 Inlägg

Niklas1987 skrev:

sammlund skrev:

Niklas1987 skrev:
Ska ja va ärlig, så ser ja framåt emot en ny Camaro...

Jo , Den nya Camaron och Nya Dodge Challengern big_smile Dom är ju as feta smile Men tror inte att Challengern skulle börja säljas föränn 2010 hmm har säkert fått det om bakfoten.

Rätt så osäker själv när den ska börja säljas hmm Men inom en snar framtid är det iallfall cool big_smile

Jao big_smile Det är väl bara att vänta och se tongue

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
Opelmadness German cars, quality and beyond
30 december 2008 · 8 197 Inlägg

Niklas1987 skrev:

sammlund skrev:

Niklas1987 skrev:
Ska ja va ärlig, så ser ja framåt emot en ny Camaro...

Jo , Den nya Camaron och Nya Dodge Challengern big_smile Dom är ju as feta smile Men tror inte att Challengern skulle börja säljas föränn 2010 hmm har säkert fått det om bakfoten.

Rätt så osäker själv när den ska börja säljas hmm Men inom en snar framtid är det iallfall cool big_smile

Challengern? Det rullar två SRT-8 här uppe redan, fast intagna från USA. Mycket sköna vagnar... Låter otroligt gôtt med. big_smile

Själv ser jag fram emot nya Camaron och Opel Signum, har blvit erbjuden en VIP-provkörning av den senare. wink Ska bli kul...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
30 december 2008 · 3 404 Inlägg

Saabs nya 9-5 med v8 och rwd var sagd att komma 2009. Men det blir väll tyvär inte någonting av det så som det ser ut i nuläget sad

Senast redigerat av TenZer (30 december 2008)

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
sammlund
30 december 2008 · 3 859 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Niklas1987 skrev:

sammlund skrev:

Jo , Den nya Camaron och Nya Dodge Challengern big_smile Dom är ju as feta smile Men tror inte att Challengern skulle börja säljas föränn 2010 hmm har säkert fått det om bakfoten.

Rätt så osäker själv när den ska börja säljas hmm Men inom en snar framtid är det iallfall cool big_smile

Challengern? Det rullar två SRT-8 här uppe redan, fast intagna från USA. Mycket sköna vagnar... Låter otroligt gôtt med. big_smile

Själv ser jag fram emot nya Camaron och Opel Signum, har blvit erbjuden en VIP-provkörning av den senare. wink Ska bli kul...

Blev du erbjuden en VIP provkörning av den nya Camaron !?!? Dela med dig wink
Fan vad najs big_smile Eller var det Signumen du menade ? tongue

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
Dansken-
30 december 2008 · 950 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Niklas1987 skrev:

sammlund skrev:

Jo , Den nya Camaron och Nya Dodge Challengern big_smile Dom är ju as feta smile Men tror inte att Challengern skulle börja säljas föränn 2010 hmm har säkert fått det om bakfoten.

Rätt så osäker själv när den ska börja säljas hmm Men inom en snar framtid är det iallfall cool big_smile

Challengern? Det rullar två SRT-8 här uppe redan, fast intagna från USA. Mycket sköna vagnar... Låter otroligt gôtt med. big_smile

Själv ser jag fram emot nya Camaron och Opel Signum, har blvit erbjuden en VIP-provkörning av den senare. wink Ska bli kul...

Hoppas verkligen att du menar Opel Insignia.

KimVsWorld Mästare
30 december 2008 · 2 947 Inlägg

TenZer skrev:
Saabs nya 9-5 med v8 och rwd var sagd att komma 2009. Men det blir väll tyvär inte någonting av det så som läget ser ut i nuläget sad

Källa?

Kom förresten på två till bilar jag ser fram emot att se den första är Volvo S60 och den andra är Porsche Panamera, Ifall nu Panamera kommer ut detta årtionde...!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
30 december 2008 · 3 404 Inlägg

KimVsWorld skrev:

TenZer skrev:
Saabs nya 9-5 med v8 och rwd var sagd att komma 2009. Men det blir väll tyvär inte någonting av det så som det ser ut i nuläget sad

Källa?

Kom förresten på två till bilar jag ser fram emot att se den första är Volvo S60 och den andra är Porsche Panamera, Ifall nu Panamera kommer ut detta årtionde...!

http://www.automotorsport.se/news/16004 … n-nya-9-5/
http://www.aftonbladet.se/bil/article226104.ab

Har sett fler artiklar om rwd och v8, kanske inte ska hoppas allt för mycket men det skulle gynna både Trollhättan och kanske även Saab som varumärke. Att på riktigt kunna konkurera med t.ex. BMW

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? … mp;a=45409
Visst, artikeln är från 2002, men det visar att GM vill ha en V8 i Saab...

Senast redigerat av TenZer (30 december 2008)

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Bjork OEM <3
31 december 2008 · 6 957 Inlägg

Hoppas ju på 9-5an, men de märker vi ju tongue
Sen Camaron skulle ja ju vilja se..
Sen en bil ja sett framemot sen..ja länge, de e nya golf gti big_smile

OEM <3
Opelmadness German cars, quality and beyond
31 december 2008 · 8 197 Inlägg

Dansken- skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Niklas1987 skrev:

Rätt så osäker själv när den ska börja säljas hmm Men inom en snar framtid är det iallfall cool big_smile

Challengern? Det rullar två SRT-8 här uppe redan, fast intagna från USA. Mycket sköna vagnar... Låter otroligt gôtt med. big_smile

Själv ser jag fram emot nya Camaron och Opel Signum, har blvit erbjuden en VIP-provkörning av den senare. wink Ska bli kul...

Hoppas verkligen att du menar Opel Insignia.

HAHAHA!!! Ja för fan, givetvis gör jag det.. Insignian är det.. Signumen har jag ju kört..
Är man trött ska man inte skriva sånt. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Bjork OEM <3
31 december 2008 · 6 957 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Dansken- skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Challengern? Det rullar två SRT-8 här uppe redan, fast intagna från USA. Mycket sköna vagnar... Låter otroligt gôtt med. big_smile

Själv ser jag fram emot nya Camaron och Opel Signum, har blvit erbjuden en VIP-provkörning av den senare. wink Ska bli kul...

Hoppas verkligen att du menar Opel Insignia.

HAHAHA!!! Ja för fan, givetvis gör jag det.. Insignian är det.. Signumen har jag ju kört..
Är man trött ska man inte skriva sånt. tongue

Såg en Insignia i Trollhättan, RIKTIGT fin!

OEM <3
2-D Faderator
31 december 2008 · 637 Inlägg

Challengern? Det rullar två SRT-8 här uppe redan, fast intagna från USA. Mycket sköna vagnar... Låter otroligt gôtt med. big_smile

Själv ser jag fram emot nya Camaron och Opel Signum, har blvit erbjuden en VIP-provkörning av den senare. wink Ska bli kul...

Jag har också rejsat mot en ny Challenger SRT8!! tongue
Dem är ju asballa, och låter myyyycket najs!cool

iallafall så ser jag fram emot den nya Ferrari Carlifornia och nya r8an

Shaked but not störd.
Audi TT "2.0 TFSI Quattro" (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang