Talvis skrev:nu börjar det bli lite bilar, jag kommer ju få fota genom takluckan hela resan:P
SaaB_Turbo skrev:Talvis skrev:nu börjar det bli lite bilar, jag kommer ju få fota genom takluckan hela resan:PBara och hoppas på ett par stadiga minus och snöstorm då
Wissting skrev:2st Nissan 200sx S13 Pickuper !Från Norrköping
mickius skrev:Wissting skrev:2st Nissan 200sx S13 Pickuper !Från Norrköpingdessa ska bli kul o se
Bergkuist skrev:Räkna med mig och Frippe08 + polare möter er i norrköping
Bergkuist skrev:Räkna med mig och Frippe08 + Tuggumimannen ( om bilen funkar) MBmannen sen en till BMW knutte
Evert skrev:Bergkuist skrev:Räkna med mig och Frippe08 + Tuggumimannen ( om bilen funkar) MBmannen sen en till BMW knutteVar kommer ni att ansluta till karavanen?/Evert
Bergkuist skrev:Evert skrev:Bergkuist skrev:Räkna med mig och Frippe08 + Tuggumimannen ( om bilen funkar) MBmannen sen en till BMW knutteVar kommer ni att ansluta till karavanen?/EvertOj glömde helt bort att skriva, Norrköping !sorry!
Evert skrev:Bergkuist skrev:Evert skrev:Var kommer ni att ansluta till karavanen?/EvertOj glömde helt bort att skriva, Norrköping !sorry!Ingen fara. Hittar inte tuggumimannen så jag antar att det är mbmannen?/Evert
Bergkuist skrev:Evert skrev:Var kommer ni att ansluta till karavanen?/EvertOj glömde helt bort att skriva, Norrköping !sorry!
Evert skrev:Var kommer ni att ansluta till karavanen?/Evert
Frippe08 skrev:Evert skrev:Bergkuist skrev:Oj glömde helt bort att skriva, Norrköping !sorry!Ingen fara. Hittar inte tuggumimannen så jag antar att det är mbmannen?/EvertNej det är både mbmannen och tuggimmimannen Nu är det "rätt" stavat
Evert skrev:Bergkuist skrev:Oj glömde helt bort att skriva, Norrköping !sorry!Ingen fara. Hittar inte tuggumimannen så jag antar att det är mbmannen?/Evert
Bergkuist skrev:Oj glömde helt bort att skriva, Norrköping !sorry!