2219
Sök

Här diskuterar vi Biltemas varor! Allt om Biltema!

446 Inlägg
21 augusti 2009
har biltemas skrikdämpningsplattor bak på min volvo funkar skit bra smile

OEM <3
6 957 Inlägg
22 augusti 2009
Bromsskivor till Golf/Jetta Mk2, ngt att rekommendera. Var ju så attans billiga tongue

OEM <3

242 Inlägg
24 augusti 2009
är på jakt efter en momentnyckel och tänkte höra om någon vet om biltemas är något att ha ??

3 Inlägg
24 augusti 2009
Feltema

263 Inlägg
24 augusti 2009
Hur är Biltemas Turbo då ?. Har dom 19T turbos eller. Har vart inne o letat men kunde bara hitta 16T som kostade 3990 kr.

Vad är det för kvalite på dom, värt o köpa eller ?

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -

67 Inlägg
24 augusti 2009
köpte en laddtrycksmätare på biltema + div. saker.. och är mycket nöjd med laddtrycksmätaren och allt jag handlat dära, men som några tidigare sagt.. att man får kolla lite mellan fingrarna när man köper saker, som på alla ställen finns det mycket "smäck"..

TTR - Team Toxic Racing

OEM <3
6 957 Inlägg
25 augusti 2009
Vågar man köpa fördelarlock, rotor och tändkablar från Biltema till Jettan? har ju hört ett å annat om
kablarna men är det en myt?

OEM <3

1 321 Inlägg
26 augusti 2009
Dom håller garanterat lika länge som orginal!! men dom kostar ca 60% mindre!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 augusti 2009
Magnum24 skrev:
Feltema

Skit ner dej...

Sump Runk Rätt O Slätt!

280 Inlägg
26 augusti 2009
Bjork skrev:
Vågar man köpa fördelarlock, rotor och tändkablar från Biltema till Jettan? har ju hört ett å annat om
kablarna men är det en myt?

Det skulle inte jag göra iaf.. men prova kan man väl göra, Det kostar ju inte så fasligt mkt smile

2 079 Inlägg
26 augusti 2009
HyperSonica skrev:
Magnum24 skrev:
Feltema

Skit ner dej...

Feltema

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 augusti 2009
Mackanol skrev:
HyperSonica skrev:
Magnum24 skrev:
Feltema

Skit ner dej...

Feltema

Skit ner dej oxå

Sump Runk Rätt O Slätt!

2 079 Inlägg
26 augusti 2009
HyperSonica skrev:
Mackanol skrev:
HyperSonica skrev:

Skit ner dej...

Feltema

Skit ner dej oxå

Tror inte det hade uppskattats speciellt mycket utav folket i min närhet

jobbar du på biltema eller är du bara besatt utav deras prylar för att du inte har råd med nåt annat? roll

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 augusti 2009
Mackanol skrev:
HyperSonica skrev:
Mackanol skrev:
Feltema

Skit ner dej oxå

jobbar du på biltema eller är du bara besatt utav deras prylar för att du inte har råd med nåt annat? roll

Nej.. ajg jobbar inte där... Men tycker det är irreterande när folk klankar ner på dem... De säljer en sjuhelvetes massa bra saker oxå... Men endel ör ju så trögsynta så de inte fattar de..

EDIT: De har inte direkt så myucke delar till CRX så ajg brukar inte handla där wink
Senast redigerat av HyperSonica (26 augusti 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

2 079 Inlägg
26 augusti 2009
HyperSonica skrev:
Mackanol skrev:
HyperSonica skrev:

Skit ner dej oxå

Nej.. ajg jobbar inte där... Men tycker det är irreterande när folk klankar ner på dem... De säljer en sjuhelvetes massa bra saker oxå... Men endel ör ju så trögsynta så de inte fattar de..

Vilka saker är bra? yikes

5 198 Inlägg
26 augusti 2009
Om biltemas grejer är skit... varför finns de kvar isåfall.. men klart är ju att man får det man betalar för,, vill man ha högkvalle,, ja då går man kanske inte till biltema utan man åker till märkeshandlarn, som även de säljer skit... dyrt skit..

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
26 augusti 2009
det är välle inge fel på biltema? vill man ha dyra grejer då går man till dyrare affärer, men har man inte så mycke pengar så då går man till biltema, grejena håller ilaf smile mina grejer håller fint.

Men tänkte inskaffa biltema tonings film:)

ngn som har erfarenhet av den?

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

2 079 Inlägg
26 augusti 2009
gamlingen skrev:
Om biltemas grejer är skit... varför finns de kvar isåfall.. men klart är ju att man får det man betalar för,, vill man ha högkvalle,, ja då går man kanske inte till biltema utan man åker till märkeshandlarn, som även de säljer skit... dyrt skit..

Har aldrig sagt att deras grejer är skit

ska jag vara ärlig så vet jag knappt vad de säljer, jag bara gillar diskussioner och konflikter... smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 augusti 2009
Mackanol skrev:
HyperSonica skrev:
Mackanol skrev:

Vilka saker är bra? yikes

Svitchar, Extraljus, Turboaggregat, packningssatser, sprayfärg, spackel, Hylsor, Nycklar, spärrnycklar, avgasystem, dvd-skivor, Hörlurar, batterier, spraylim, tätmassa, avgasbandage, ficklampor, vindrutetorkare, oljefilter, trädgårdsredskap.. Ska jag fortsätta?

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 augusti 2009
_JLarsson skrev:
det är välle inge fel på biltema? vill man ha dyra grejer då går man till dyrare affärer, men har man inte så mycke pengar så då går man till biltema, grejena håller ilaf smile mina grejer håller fint.

Men tänkte inskaffa biltema tonings film:)

ngn som har erfarenhet av den?

Gör man rätt så sitter den smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök