Har Biltemas torkarblad på min bil, låter som fan men torkar hyfsat. Ett bra val om man inte låter sig störas av oljudet.
Kan rekommendera deras hjulmutternyckel, mycket bättre än den skiten som följde med bilen. Utdragbart skaft men tål ändå tuffa tag. Dessutom fem års garanti.
Hoppas att du inte menar den för 89.90 ( art nr 102608) fattar inte hur man kan göra nåt som inte är i 90 graders vinkel? Är ju som gjort för att förstöra både hylsor o bultar/muttrar Plus att jag vet flera stycken som knäckt sina, o var har du sett att det är 5 års garanti på dessa inte på deras hemsida i alla fall
Syftade på den för 59.90. Jag har en polare som visserligen lyckades knäcka sin ett par år efter inköpet, och det var då inga problem att få en ny på garantin. Min har hållit ihop bra iaf
Hoppas att du inte menar den för 89.90 ( art nr 102608) fattar inte hur man kan göra nåt som inte är i 90 graders vinkel? Är ju som gjort för att förstöra både hylsor o bultar/muttrar Plus att jag vet flera stycken som knäckt sina, o var har du sett att det är 5 års garanti på dessa inte på deras hemsida i alla fall
Jag anväder den du syftar på flitigt och jag tycker den är bra faktiskt (: Har hållt i dryga ett år för mig än så länge och fortfarande inga fel på den, visst det hade varit lättare om den hade varit 90 grader men den gör sitt jobb endå och man får bra kraft med den Dock så är ju hylsan man får med den helt värdelös
"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
Läste att biltemas oljefilter gör så turbo bilar inte kmr upp i rätt oljetryck (tidigare i tråden) , detta fakta eller? Ska nämligen kränga dit deras oljefilter på min 940 turbo imorgon....
Allvarligt talat tycker ett originalfilter är för dyrt då eller? För långt till Volvobutiken? Det är ju 10:or det handlar om och originalet vet du ju att det funkar om du tvekar menar jag. Mvh Jerry O
Köpte elfläkt, givare och adapter funka fin fint , förutom givaren som jag fick byta men nu funkar det kanon, får se hur länge de håller:) 1 års garanti iaf:)
köpte alla värktyg jag har i garaget än så länge och allt håller går nått sönder så har man ju råd o köpa styckvis istället från annat ställe helt underbar butik sen ser man ju ofta på andra saker att de är skräp som kanske fungerar en gång ^^ Spilloljedunk utan några hål i e ju ett skrämmande skämt jag köpt men de fick dom tillbax
Var inne idag och köpte lite grejer och då bl.a en rulle silvertejp. Det måste nog ha varit ett måndags ex, för tejpen delade sig så att "vävlagret" släppte från "limlagret". Men gick tillbaka med den och fick en ny och den var som de brukar vara.
Deras fälgrengöring är bra. Smutsen och bromsdammet går väldigt lätt att tvätta bort.
Verktygen tycker jag är väldigt prisvärda. Har våldat ganska mycket med dom och de håller bra
Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk
Vad har ni för erfarenhet av den här? 3 års garanti. Jag drog sönder min första gången jag använde den. Bultarna satt så förbannat.
Har ingen erfarenhet av denna, men längre upp i tråden är det ju någon som säger att det är skräp.
Jag kan nog hålla med om att den känns helt fel bara man tittar på den eftersom vinkeln verkar motarbeta fysikens grundlagar på något sätt. Tror man får en onödigt stor radiell belastning på både hylsa och mutter/skruv.
idag handlade man lite iallafall , kallavfettning . fälgrengöring , hylsor , momentnyckel , polermaskin och till sist men inte minst. Domkraft det är grejjer det !