Jag skulle bara vilja säga en sak angående jobben som kan gå förlorade. Det är inte bara folk som jobbar på Volvo vars jobb försvinner, utan alla företag runt om. Företag som fixar det ena och det andra. tycker bara att man ska ge en tanke åt dom företag som anställs av volvo som ingen direkt tänker på, som troligtvis också kommer få det jävligt svårt om volvo skulle konka!. Självklart är det surt för dom som jobbar på volvo också. Men finns mindre företag runt Volvo som storföretag som gjort det möjligt att bygga Volvo bilar.
Håller också med att Volvo kanske va bättre vid den tidigare åldern. Rödblockare, RWD, knarkande inredning(kanske bara jag), nedsuttna säten. Men vi får också tänka på att tiden ändrar sig!. Säkerhet och teknologi blev viktigare än att kunna snurra runt på en parkeringsplats.
Men om man ska gå OT så om Volvo skulle bli kinesiskt får man väl hoppas att det fortfarande kallas för Volvo och inte får något namn som inte går att uttala. Men själv ser jag väl hellre att kanske ett japanskt, eller ett Europeiskt företag som köper det.
Mvh//Robin.
Dom kallar mig Danino