Bilklubb i borås finns det några intresserade?

Wallen Auditok
13 mars 2009 · 169 Inlägg

Hade jag haft kvar någon häftig bil så, men de känns inte lönt med en gammal diesel lol

akilik1984
13 mars 2009 · 43 Inlägg

M.Persson skrev:
Blir det nått av körningen är jag gärna med då borås ligger nära och så!
Kan ju iofs komma på vanliga träffar med, men har ju ingen utställnings bil direkt!

Har du någon bil som går bra på bana neutral

Don't Drink & Drive
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
13 mars 2009 · 2 258 Inlägg

snackar vi bara om de som ska köra bana, eller de som vill fixa o dona med Klubben?. ha ha.. BPC.. Så smart jag är big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
blacklin3 Ugglan-racing
13 mars 2009 · 362 Inlägg

Jag skulle kunna tänka mig att hjälpa till/ beror ju på vad de gäller.. men kan göra mitt bästa:)

How does dust taste sucker??
akilik1984
13 mars 2009 · 43 Inlägg

HyperSonica skrev:
snackar vi bara om de som ska köra bana, eller de som vill fixa o dona med Klubben?. ha ha.. BPC.. Så smart jag är big_smile

Jodå  riktigt smart du har redan hjälpt till med klubben (BPC) smile
Men skriv du upp dig med så alla vet vilka som ska vara med tongue .
Detta ska nog gå bra Kanske ska ta någon dag som vi kan träffas å tjöta igenom allt
blacklin3 Du får gärna hjälpa till om du har tid.
Man behöver all hjälp man kan få

Senast redigerat av akilik1984 (13 mars 2009)

Don't Drink & Drive
akilik1984
13 mars 2009 · 43 Inlägg

För er som vill så kan ni Lägga till er på klubbens MSN så kan man sitta å tjöta lite mer smile
    BPC_2009@hotmail.com

Å kom igen nu sprid runt detta lite

Senast redigerat av akilik1984 (13 mars 2009)

Don't Drink & Drive
muffl0n Bajsapa
13 mars 2009 · 316 Inlägg

min flickvän blev intresserad av detta men hon ville va sekreterare eller nåt. hon sa att hon ville ställa ut sin bil och åka med tongue (eea här på garaget)

och jag hjälper gärna till också. jag addar adressen på msn

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
14 mars 2009 · 2 258 Inlägg

jag är eventuellt på om ingen misstycker.. Med tanke på att jag är med i styrelsen för GBrt..
Så det är upp till er smile Får kolla lite på vad GBrt tycker om att jag hjälper er oxå.. så vi får se smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
blacklin3 Ugglan-racing
14 mars 2009 · 362 Inlägg

akilik1984 skrev:

HyperSonica skrev:
snackar vi bara om de som ska köra bana, eller de som vill fixa o dona med Klubben?. ha ha.. BPC.. Så smart jag är big_smile

Jodå  riktigt smart du har redan hjälpt till med klubben (BPC) smile
Men skriv du upp dig med så alla vet vilka som ska vara med tongue .
Detta ska nog gå bra Kanske ska ta någon dag som vi kan träffas å tjöta igenom allt
blacklin3 Du får gärna hjälpa till om du har tid.
Man behöver all hjälp man kan få

Okej gött har lagt till adressen på msn så snackar väll vidare där imorrn när jag har jobbat klart^^

How does dust taste sucker??
akilik1984
14 mars 2009 · 43 Inlägg

HyperSonica skrev:
jag är eventuellt på om ingen misstycker.. Med tanke på att jag är med i styrelsen för GBrt..
Så det är upp till er smile Får kolla lite på vad GBrt tycker om att jag hjälper er oxå.. så vi får se smile

ja varför skulle inte det gå man kan alltid ha lite samarebete mellan klubbarna på något sätt .
Det finns nog säkert lite folk som vill vara med å åka lite big_smile
Men det kommer inte bara vara bankörningar utan även utställningar träffar m,m m,m
Får se nu om sommaren kan komma lite snart så vi kan ha en träff å tjöta lite skit sammt lära känna varandra lite  smile

Senast redigerat av akilik1984 (14 mars 2009)

Don't Drink & Drive
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
14 mars 2009 · 2 258 Inlägg

eea skrev:

HyperSonica skrev:

Anubis skrev:

Jo ja vet att GBRT finns dom står bara jämte sina bilar istället för o köra dom, så att göra en klubb som har mer intresse för o använda sina bilar låter rätt bra då kan ju alla som gillar putsa upp o visa bilen va med i GBRT medans dom som vill köra kan va med i den andra smile

innan du börjar gnälla för att vissa står jämte sina bilar, så kanske du ska ta reda på Varför vissa gör de...
personligen så gör ju jag inte det... Gasglad som man är...
Men det kommer kanske bli lite ändring med de där.. vem vet wink

man behöver väl inte ha en stor klubb, det kanske inte passar alla att komma på de tider som sätts upp, dessutom blir en jättestor klubb mindre personlig. men självklart är det kul med stora klubbar också smile

Smart flicka big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
akilik1984
18 mars 2009 · 43 Inlägg

dog tråden nu

Don't Drink & Drive
Anubis
18 mars 2009 · 1 255 Inlägg

akilik1984 skrev:
dog tråden nu

haha tror de tongue startade upp bilen idag med kolla så allt funka så nu ska fronten dän ic och oljekyl ska hitta placering tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
blacklin3 Ugglan-racing
18 mars 2009 · 362 Inlägg

akilik1984 skrev:
dog tråden nu

Är du aldrig inne på den msn adressen du länkade eller??

mvh

How does dust taste sucker??
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
18 mars 2009 · 2 258 Inlägg

Jag får tyvärr dra mej ur... Sorry sad

Sump Runk Rätt O Slätt!
blacklin3 Ugglan-racing
18 mars 2009 · 362 Inlägg

HyperSonica skrev:
Jag får tyvärr dra mej ur... Sorry sad

asså fick du inte vara med för gbrt?

How does dust taste sucker??
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
18 mars 2009 · 2 258 Inlägg

blacklin3 skrev:

HyperSonica skrev:
Jag får tyvärr dra mej ur... Sorry sad

asså fick du inte vara med för gbrt?

Fick o fick... valde själv... har inte tid för 2 klubbar tyvärr

Sump Runk Rätt O Slätt!
blacklin3 Ugglan-racing
18 mars 2009 · 362 Inlägg

HyperSonica skrev:

blacklin3 skrev:

HyperSonica skrev:
Jag får tyvärr dra mej ur... Sorry sad

asså fick du inte vara med för gbrt?

Fick o fick... valde själv... har inte tid för 2 klubbar tyvärr

Okej keligt .. men som sagt innan man kan ju samarbeta^^

How does dust taste sucker??
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
18 mars 2009 · 2 258 Inlägg

blacklin3 skrev:

HyperSonica skrev:

blacklin3 skrev:

asså fick du inte vara med för gbrt?

Fick o fick... valde själv... har inte tid för 2 klubbar tyvärr

Okej keligt .. men som sagt innan man kan ju samarbeta^^

Ja då... det är säkerligen ingen omöjlighet smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
GBrt Göteborg Borås race team
3 april 2009 · 88 Inlägg

Hallå

Va e det för påhopp på GBrt?

För det första som trådskaparen skrivit att vi nu vill göra som han "suck" det va liksom det vi ville från början dvs. Ha träffar i Borås/Göteborg åka ihop till olika event, hyra banor för laglig körning och även köra race rakt fram. Det va liksom grundstenen från början hmm

Sedan att det va en del folk med i "styrelsen" som inte gjorde va dom skulle så har allt blivit utdraget osv.

Varför inte gå med i en "befintlig" klubb och hjälpa till med dom saker som skrivits här? Tror att en sån eldsjäl som du (trådskaparen) hade vart bra för tex oss.. Kanske värt och fundera på..

Sedan finns inte GBrt för att konkurera med andra utan "vi bildade oss" pga av att det inte fanns någon seriös bil klubb för alla och Så att det skulle bli lite mer struktur på det hela(träffar etc). Sedan efter vår start har det dykit upp några som tror säg vara så bra osv men hjälp till i stället då så att det blir bättre.

Personligen tror jag inte att det finns utrymme för en aktör till utan hjälp till eller bli en av dom som pajjar hela skiten i stället...

Det ända jag kan se som inte stämmer till 100% är att du ville ha lite mer "riktiga" bilar. På den punkten tycker vi att alla skall få ha kul uno som lambo... Annars tycker jag det du skrivit precis är som vi tycker..

Så fundera lite du är välkommen att vara med på vårat nästa möte om du vill.. Säg till väldigt snart bara för det är nu i helgen..

OBS OBS !

Detta är inget påhopp svartsjukedrama eller nått i den stilen tror helt enkelt att det inte skulle funka bara..
(finns flera exempel)

Om ni skall göra något så gör det stort som f*n så kanske ni lyckas Eller nicha det på något sett.
Ett tips kunde ju kanske vara om du/ni vill skapa en egen klubb så kanske ni skall ha typ minimum 400hk klubben så får den ju helt plötsligt ett syfte liksom...

Gör va ni vill och lyckatill om ni hittar på något eget men ni har varma handen från oss och ni är som sagt välkomna!

Sedan att vi står bredvid våra bilar när GBrt har något typ av offentligt arrengemang blir vi ju tvugna till annars håller vi på med olagligheter, det kommer fram väldigt fort från er som inte är med annars! Titta upp ur din burk och se va vi gör när inte GBrt anordnar Eller när vårt event är slut!

PS

GBrt har inget att göra med vad Martin skall göra/inte göra det är helt upp tll han

ds.

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang