Tja efter lite pusslande har vi kommit överens om ett preliminärt datum för starten på touren.
Vi samlas 9/7 på Örebro mässan där vi går igenom lite riktlinjer angående resan.
Första anhalten blir Skövde där vi kommer träffa en förening vid namn draminbil.nu och tillsammans kommer vi styra upp något skoj, på Fredag åker vi mot Jönköping där PRO-Racing väntar oss, på Lördag stundar "Meet of the Month" i Norrköping och på Söndag blir det avslutningsträff i Örebro.
Mellan alla träffarna kommer vi att stanna på lite olika mellanstop bla så stannar vi till på BRL i Jönköping där vi kan kolla in det senaste inom billjud sen stannar vi även till hos Realcar i Vingåker där vi har möjlighet att spana lite nytt till kärran. Sen kommer det att bli lite roliga aktiviteter både på träffarna samt efter. Så häng på och ha en rolig resa med oss från Unknown Örebro!!
Med vänliga hälsningar Unknown Örebro Crew
Gå gärna in och spana på vår hemsida om ni undrar över något. www.unknownorebro.se
Woodpecker SuperNova Icecheat WeDo HyperSonica _Dalle_ Fizzer JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester) Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren
Woodpecker SuperNova Icecheat WeDo HyperSonica _Dalle_ Fizzer JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester) Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren RaggarVargen
SuperNova Icecheat WeDo HyperSonica _Dalle_ Fizzer JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester) Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren RaggarVargen J-P-R
SuperNova Icecheat WeDo HyperSonica _Dalle_ Fizzer JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester) Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren RaggarVargen J-P-R aero85
Woodpecker SuperNova Icecheat WeDo HyperSonica _Dalle_ Fizzer JennyMicke ( om ej jobbet strular till det med semester) Chifen, förhoppningsviss hinner ja köpa ny bil. Min skulle inte hålla hela touren RaggarVargen J-P-R aero85 DaAddez