Fototävling: Inför Årets Gorg-fotograf 2010! TEMAOMRÖSTNING! sid. 42

Norde fotointresserad
25 mars 2009 · 2 307 Inlägg

Sitter i samma situation jag med, dåligt med fotningar nu och en massa snö tongue Vi får väl se hur många bidrag det ramlar in mot slutet av veckan då!

Angående om man får ta en bild som varit publicerad blir ju det lite som att man kan härleda bilden till vem som tagit den också väl? om man tänker på grejen med anonymitet

bollen1986
25 mars 2009 · 3 714 Inlägg

geting.se funkar eller Imageschack

Sudda regnr är det ok?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Norde fotointresserad
25 mars 2009 · 2 307 Inlägg

leksak skrev:
ÅÅÅH!!... ge mig nå vettigt ställe att ladda upp bilder på då, de ville inte funka me photobucket...

Bara ta vad som helst och ladda upp på det, jag sparar ner alla på en och samma uppladdningssida sen iaf. Blev uppmärksammad på att det gick att se i adressfältet vem som hade laddat upp den annars. Du kan ju ta de nån av de som bollen rekommendera annars kan jag säga pici också så får du en till att välja mellan tongue

bollen1986 skrev:
geting.se funkar eller Imageschack

Sudda regnr är det ok?

det är okej

bollen1986
25 mars 2009 · 3 714 Inlägg

Ska bli spännande och se hur många bidrag det kommer in nu smile
Med tanke på att det är svårt vid denna årstid

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
leksak Kanon..
25 mars 2009 · 1 473 Inlägg

Norde skrev:

leksak skrev:
ÅÅÅH!!... ge mig nå vettigt ställe att ladda upp bilder på då, de ville inte funka me photobucket...

Bara ta vad som helst och ladda upp på det, jag sparar ner alla på en och samma uppladdningssida sen iaf. Blev uppmärksammad på att det gick att se i adressfältet vem som hade laddat upp den annars. Du kan ju ta de nån av de som bollen rekommendera annars kan jag säga pici också så får du en till att välja mellan tongue

bollen1986 skrev:
geting.se funkar eller Imageschack

Sudda regnr är det ok?

det är okej

Bra, då kan ja använda mig av min comhemadress i fortsättningen då, kunde ju inte de för de luriga personerna här kunde ju då som sagt lätt lista ut vems bild de va me hjälp av adressen big_smile

Ja skicka nån bild men ja vet inte ens om de blev rätt nu, o va tvungen att förminska lite snabbt för att få upp den o kollade inte om jag råka dra ner på kvalitén massa eller ej big_smile
Meeeen de får duga för denhär omgången.

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Norde skrev:
Sitter i samma situation jag med, dåligt med fotningar nu och en massa snö tongue Vi får väl se hur många bidrag det ramlar in mot slutet av veckan då!

Angående om man får ta en bild som varit publicerad blir ju det lite som att man kan härleda bilden till vem som tagit den också väl? om man tänker på grejen med anonymitet

Tänkte oxå så lite...

Men hur lätt blir det då?
Jag menar folk kan ofta se på stilen vem som är vem... Sen om man tex har var på nåt event o lagt ut alla bilderna för att det dröjer tills röstningen så blir det ju hur dumt som helst ... hummmm...

Äh, vi får se hur det går smile Mitt lär nog komma in på fredag kväll... seeeent...hahaaaa...

Senast redigerat av Jill (25 mars 2009)

Mirano
25 mars 2009 · 263 Inlägg

Jill skrev:

Norde skrev:
Sitter i samma situation jag med, dåligt med fotningar nu och en massa snö tongue Vi får väl se hur många bidrag det ramlar in mot slutet av veckan då!

Angående om man får ta en bild som varit publicerad blir ju det lite som att man kan härleda bilden till vem som tagit den också väl? om man tänker på grejen med anonymitet

Tänkte oxå så lite...

Men hur lätt blir det då?
Jag menar folk kan ofta se på stilen vem som är vem... Sen om man tex har var på nåt event o lagt ut alla bilderna för att det dröjer tills röstningen så blir det ju hur dumt som helst ... hummmm...

Äh, vi får se hur det går smile Mitt lär nog komma in på fredag kväll... seeeent...hahaaaa...

Ja det har jag med tänkt på, eller om man har en session och får till någon bild man är riktigt nöjd med, måste man vänta att lägga ut session innan tävlingen då om man vill ha med bilden, man tar kanske bilden i början av månaden. Så dedär med att vara anonym blir lite klurigt..

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Mirano skrev:
Ja det har jag med tänkt på, eller om man har en session och får till någon bild man är riktigt nöjd med, måste man vänta att lägga ut session innan tävlingen då om man vill ha med bilden, man tar kanske bilden i början av månaden. Så dedär med att vara anonym blir lite klurigt..

Mmmm, det kan sätt käppar i hjulen framöver...

Norde fotointresserad
25 mars 2009 · 2 307 Inlägg

Mirano skrev:

Jill skrev:

Norde skrev:
Sitter i samma situation jag med, dåligt med fotningar nu och en massa snö tongue Vi får väl se hur många bidrag det ramlar in mot slutet av veckan då!

Angående om man får ta en bild som varit publicerad blir ju det lite som att man kan härleda bilden till vem som tagit den också väl? om man tänker på grejen med anonymitet

Tänkte oxå så lite...

Men hur lätt blir det då?
Jag menar folk kan ofta se på stilen vem som är vem... Sen om man tex har var på nåt event o lagt ut alla bilderna för att det dröjer tills röstningen så blir det ju hur dumt som helst ... hummmm...

Äh, vi får se hur det går smile Mitt lär nog komma in på fredag kväll... seeeent...hahaaaa...

Ja det har jag med tänkt på, eller om man har en session och får till någon bild man är riktigt nöjd med, måste man vänta att lägga ut session innan tävlingen då om man vill ha med bilden, man tar kanske bilden i början av månaden. Så dedär med att vara anonym blir lite klurigt..

Nä visst, det skulle kunna bli lite klurigt det där faktiskt.. Men vi har ju inte skrivit med det i reglerna mer än att bilden inte får innehålla logga så det kanske är upp till var och en helt enkelt då? fri tolkning

Norde fotointresserad
25 mars 2009 · 2 307 Inlägg

I övrigt kan jag säga att det har börjat ramla in lite bidrag nu iaf.. Sammanlagt 7 stycken men tror väl att det kommer någon till innan deadline

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
26 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Norde skrev:
Nä visst, det skulle kunna bli lite klurigt det där faktiskt.. Men vi har ju inte skrivit med det i reglerna mer än att bilden inte får innehålla logga så det kanske är upp till var och en helt enkelt då? fri tolkning

Kommer att göra allt jag kan för att vara så anonym som möjligt iaf smile
Tror att det kommer att lösa sig rätt bra! smile

bollen1986
26 mars 2009 · 3 714 Inlägg

Ska bli spännande och se första omgången vad folk hittar på....

Kan bli en kul grej även fast man inte vinner nångång smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Norde fotointresserad
27 mars 2009 · 2 307 Inlägg

Mindre än nio timmar kvar till deadline nu.. Men lägger nog upp bilderna imorgonbitti, tror inte jag är tillräckligt pigg när jag kommer hem inatt wink

Har kommit in nio bidrag nu iaf.. spänningen tätnar  ;D

2002tii KOMETFOTO
28 mars 2009 · 2 247 Inlägg

Kommer du lägga upp bilderna i den här tråden?

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
Norde fotointresserad
28 mars 2009 · 2 307 Inlägg

2002tii skrev:
Kommer du lägga upp bilderna i den här tråden?

Japp och nu har jag vaknat till liv något så när efter gårdagen så här kommer bilderna

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
28 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Norde skrev:

2002tii skrev:
Kommer du lägga upp bilderna i den här tråden?

Japp och nu har jag vaknat till liv något så när efter gårdagen så här kommer bilderna

Bättre o ta bilderna i en egen tråd! smile

*sitter o väntar med spänning på alla bilderna* big_smile

ponka
28 mars 2009 · 186 Inlägg

ska vi lägga rösterna här eller ska vi skicka det via pm till dig? alltså öppen röstning eller anonymt?

mvh per

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
28 mars 2009 · 4 418 Inlägg

ponka skrev:
ska vi lägga rösterna här eller ska vi skicka det via pm till dig? alltså öppen röstning eller anonymt?

mvh per

Öppet är väl bäst, annars får Norde ett heltidsjobb med alla tävlingarna haha...

ponka
28 mars 2009 · 186 Inlägg

haha jo det har du ju rätt ismile man får väl hoppas att alla går efter smak å tycke å inte grupptryck bara:)

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
28 mars 2009 · 4 418 Inlägg

ponka skrev:
haha jo det har du ju rätt ismile man får väl hoppas att alla går efter smak å tycke å inte grupptryck bara:)

Nu vet dom ju inte vem fotografen är, så nog tror jag att folk har så mycket stolthet att de röstar på vad de gillar, o inte vad andra gillar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang