Eftersnack: South of Sweden Car Show 9/5 Markaryd

Styling_bruden Skattlösa bergen
20 april 2009 · 213 Inlägg

Det är ju lite drgyt 2 veckor kvar nu bara!! smile
Kommer att finnas någon liten överraskning bara på plats.. tongue

93T Aufrecht Melcher Großaspach
20 april 2009 · 292 Inlägg

Styling_bruden skrev:
Det är ju lite drgyt 2 veckor kvar nu bara!! smile
Kommer att finnas någon liten överraskning bara på plats.. tongue

två?, drygt tre veckor får jag det till.

Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Mercedes C180 "AMG" (2015)
Styling_bruden Skattlösa bergen
21 april 2009 · 213 Inlägg

på lörda e de ju två veckor.. smile

Ajfa
21 april 2009 · 158 Inlägg

shiit, nu börjar jag få lite inre panik att få klart bilen tongue

Styling_bruden Skattlösa bergen
22 april 2009 · 213 Inlägg

Ajfa skrev:
shiit, nu börjar jag få lite inre panik att få klart bilen tongue

Äsch du har väl ingen panik.. Du hämtade ju delarna från lacken igår jue.. big_smile
Blev det bra ?

93T Aufrecht Melcher Großaspach
22 april 2009 · 292 Inlägg

Hur många lastbilar kommer och ska de ställa ut samtidigt som personbilarna?, kan nog snabbt bli trångt om där ska in ett gäng lastbilar med trailer ..

Mercedes C180 "AMG" (2015)
Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Styling_bruden Skattlösa bergen
22 april 2009 · 213 Inlägg

93T skrev:
Hur många lastbilar kommer och ska de ställa ut samtidigt som personbilarna?, kan nog snabbt bli trångt om där ska in ett gäng lastbilar med trailer ..

Det märker du när ni kommer..!
Jag har räknat med allt så det är lugnt! smile

Ajfa
22 april 2009 · 158 Inlägg

Styling_bruden skrev:

Ajfa skrev:
shiit, nu börjar jag få lite inre panik att få klart bilen tongue

Äsch du har väl ingen panik.. Du hämtade ju delarna från lacken igår jue.. big_smile
Blev det bra ?

helt ok. han får fixa lite på ena framskärmen, sakerna har ju stått mot en vägg i 2 månader så passformen har ändrats lite så fick en spricka.  jag ska ner med hela bilen och bättra på lite ställen smile
men annars e jag jätte nöjd. smile får se hur färgen blir när jag har tvättat den smile

Aldin AT Däck
23 april 2009 · 501 Inlägg

kommer bli roligt detta vi får hoppas vädret håller i sej bara smile

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
Styling_bruden Skattlösa bergen
23 april 2009 · 213 Inlägg

Ajfa skrev:

Styling_bruden skrev:

Ajfa skrev:
shiit, nu börjar jag få lite inre panik att få klart bilen tongue

Äsch du har väl ingen panik.. Du hämtade ju delarna från lacken igår jue.. big_smile
Blev det bra ?

helt ok. han får fixa lite på ena framskärmen, sakerna har ju stått mot en vägg i 2 månader så passformen har ändrats lite så fick en spricka.  jag ska ner med hela bilen och bättra på lite ställen smile
men annars e jag jätte nöjd. smile får se hur färgen blir när jag har tvättat den smile

Hahaha passformen var ju inte den bästa när sakerna kom heller juue.. De har typ fått spackla o slipa upp en hel del på grejjerna men det är nått jag inte kan diskutera om då jag inte varit med.. Om du kommer ner idag så får du se Chevan nerslipad.. Johan har slipat ner den o sen har han slipat ner Supran med nu så nu är dem två klara för lack. Det är bara lite småsaker kvar på Chevan som ska slipas med såå.. smile

Styling_bruden Skattlösa bergen
23 april 2009 · 213 Inlägg

Ni som vill ha mat kan väl skicka ett PM till mig så får ni en lista på vad som finns o så jag kan beställa det.. Det ska vara beställt senast torsdagen innan..

apoteket00 trucken
23 april 2009 · 563 Inlägg

Styling_bruden skrev:
Ni som vill ha mat kan väl skicka ett PM till mig så får ni en lista på vad som finns o så jag kan beställa det.. Det ska vara beställt senast torsdagen innan..

dra dit en större grilljävel och köp storpack med hamburgare och bröd, sktsimpelt

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Styling_bruden Skattlösa bergen
23 april 2009 · 213 Inlägg

apoteket00 skrev:

Styling_bruden skrev:
Ni som vill ha mat kan väl skicka ett PM till mig så får ni en lista på vad som finns o så jag kan beställa det.. Det ska vara beställt senast torsdagen innan..

dra dit en större grilljävel och köp storpack med hamburgare och bröd, sktsimpelt

Det kommer att finnas grillad korv i bröd att köpa men jag tänkte om man ville ha lite mer mat i sig så finns det lite att välja mellan eller rättare sagt 6 maträtter..

mbfidde
23 april 2009 · 225 Inlägg

kommer definitivt:) måste ju gynna vårt lilla samhälle....de är ju inte ofta någon lägger ner sådan möda på Markaryd:P

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.
Chevrolet Nova SS "SUPERNOVA" (1970)
Styling_bruden Skattlösa bergen
24 april 2009 · 213 Inlägg

mbfidde skrev:
kommer definitivt:) måste ju gynna vårt lilla samhälle....de är ju inte ofta någon lägger ner sådan möda på Markaryd:P

Säg till nära o kära med så det blir några besökare... Vad vore en utställning om det inte fanns besökare?? big_smile

mbfidde
24 april 2009 · 225 Inlägg

Styling_bruden skrev:

mbfidde skrev:
kommer definitivt:) måste ju gynna vårt lilla samhälle....de är ju inte ofta någon lägger ner sådan möda på Markaryd:P

Säg till nära o kära med så det blir några besökare... Vad vore en utställning om det inte fanns besökare?? big_smile

hehe....markaryd i ett nötskal, den i markaryd som inte vet om denna träffen är ingen markarydsbo;)

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.
Chevrolet Nova SS "SUPERNOVA" (1970)
Styling_bruden Skattlösa bergen
24 april 2009 · 213 Inlägg

haha okej då får vi se hur många det är som kommer åd juue tongue

handydan
24 april 2009 · 201 Inlägg

Alltså; Plocka med 2 bilar...ta färjan...och raka spåret... om jag hinner och får med en xtra chaffis.

Be A Part Of The Driving Force
Skinkorre
26 april 2009 · 35 Inlägg

Vi kommer eventuellt 2 st från ballingslöv en Honda civic och en saab 900

Styling_bruden Skattlösa bergen
26 april 2009 · 213 Inlägg

Ju fler desto roligare! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang