fritte89 skrev:finns de några platser kvar nu lr ??
Akakapukko skrev:som de ser ut så kommer de nog en liten överraskning från mitt håll till torsdagen
Revill skrev:Akakapukko skrev:som de ser ut så kommer de nog en liten överraskning från mitt håll till torsdagen Du kommer i en SAAB?
Akakapukko skrev:Revill skrev:Akakapukko skrev:som de ser ut så kommer de nog en liten överraskning från mitt håll till torsdagen Du kommer i en SAAB? hehehe självklart. nä de e en gammal grej som äntligen ska ut i de fria tillsammans med volvon.
MrKerm skrev:Sorry glömde prensentera mig till den jag skicka mail till (Revill kanske ?)Säg till om min får rum också Inte för att den e så nice men ändå Bara lite nyfiken skall det stå en bil per vanlig parkeringsplats? Jädra trånga platser där
Squadron skrev:Akakapukko skrev:Revill skrev:Du kommer i en SAAB? hehehe självklart. nä de e en gammal grej som äntligen ska ut i de fria tillsammans med volvon. Fått tummen ur nu ?
Akakapukko skrev:Revill skrev:Du kommer i en SAAB? hehehe självklart. nä de e en gammal grej som äntligen ska ut i de fria tillsammans med volvon.
Revill skrev:Du kommer i en SAAB?
TurboFronc68 skrev:12 volts micro ? ne ser fram mot detta ska bli kul och se en massa nice bilar och min