Då det är ganska exakt om plats så blir det inte tal om för mkt pimp runt bilarna, ca 2 bilar på 3 rutor sen har vi tänkt oss V-formation typ VVVVVVVV. En sak till, jag och resten av CREWet kommer att finnas till o från på träffområdet under dagen, är det så att någon vill ställa upp sin bil innan 17 för att shoppa på allum, så går det för sig, detta skulle underlätta för oss oxå PM:a mig om ni vill ha mitt mobilnr.
"Mekonomen Partille erbjuder alla utställare tvättmöjlighet hos dom, adress: Järnringen 19 43330 Parille"
Är det gratis tvättning där? eller skall man ta med sig massa småpengar å stoppa i en automat? ja har inte tvättat i en gör de själv hall på jag vet inte när:S känner mig rusktigt ovetande just nu:P men frågar man inte får man inget svar:) inte sant?
"Mekonomen Partille erbjuder alla utställare tvättmöjlighet hos dom, adress: Järnringen 19 43330 Parille"
Är det gratis tvättning där? eller skall man ta med sig massa småpengar å stoppa i en automat? ja har inte tvättat i en gör de själv hall på jag vet inte när:S känner mig rusktigt ovetande just nu:P men frågar man inte får man inget svar:) inte sant?
Enligt Jonas på Mekonomen så kunde alla utställarna låna deras högtryck för att tvätta bilen men ta kontakt med honom ute på anläggningen först, på möte sa han inget om det skulle kosta iaf.
Lättaste stället tvätta bilen är ju faktiskt Cleanpark(kärchertvätt), är ju utomhus och lätt att köra dit, använder poletter som du köper i en automat.
Lättaste stället tvätta bilen är ju faktiskt Cleanpark(kärchertvätt), är ju utomhus och lätt att köra dit, använder poletter som du köper i en automat.
Blir billigare på OK Om man vill tvätta lite petigare
får man använda egna grejer där? för jag va på en gör det självstation en gång å där fick man inte ens gå på med egen svamp liksom..
får man använda egna grejer där? för jag va på en gör det självstation en gång å där fick man inte ens gå på med egen svamp liksom..
Jo egna grejer o det finns högtryck och vanlig slang.. Va det sist när jag va där iallafall 2månader sedan.. (gör det själv hall)