2086
Sök

Inför: *STREET MEET på ALLUM* 7 Maj 2009 Partille/GBG

43 Inlägg
3 maj 2009
jocke_k_89 skrev:
fan jag tog ledigt från jobbet denna dag:D så man hiner tvätta och skit:D

Härligt karlsson:P

43 Inlägg
3 maj 2009
bara jag som har en platina bersch 850 t5(R)??

1 779 Inlägg
4 maj 2009
hur mycket plats kommer man få per bil??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

273 Inlägg
4 maj 2009
Akakapukko skrev:

Undrar också hur mycket plats man får. Bra och veta om man planerar och pimpa upp runt om bilen!wink

Cambrant
4 maj 2009
Zand skrev:
Akakapukko skrev:

Undrar också hur mycket plats man får. Bra och veta om man planerar och pimpa upp runt om bilen!wink

Ni med era tunna & supersmala s40's kan dela på en parkering och då har ni tom gott om plats över till erat pimp runtom smile

Alla feta s60 och kombis behöver mest plats tongue
Senast redigerat av Cambrant (4 maj 2009)

1 833 Inlägg
4 maj 2009
Man brukar väl ställa med "en dörr mellan" så att säga. Men det beror ju på vad arangörerna tänkt sig.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

120 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Då det är ganska exakt om plats så blir det inte tal om för mkt pimp runt bilarna, ca 2 bilar på 3 rutor sen har vi tänkt oss V-formation typ VVVVVVVV.
En sak till, jag och resten av CREWet kommer att finnas till o från på träffområdet under dagen, är det så att någon vill ställa upp sin bil innan 17 för att shoppa på allum, så går det för sig, detta skulle underlätta för oss oxå wink PM:a mig om ni vill ha mitt mobilnr.

120 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Lite uppdatering på 1:a, 2:a o 3:e priset på förstinlägget. Lite presentkort från Allum smile

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 maj 2009
Jag kommer dessvärre inte kunna delta.

Önskar alla andra lycka till och en trevlig dag smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 779 Inlägg
4 maj 2009
kommer de ställas upp så fint med typ s40 ihop, v40 ihop, s60 ihop 850 ihop m.m

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

120 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Akakapukko skrev:
kommer de ställas upp så fint med typ s40 ihop, v40 ihop, s60 ihop 850 ihop m.m

Blir tyvärr blandat, då parkering ser som den gör, hade varit lättare med typ en fotbollsplan.

"Bilskadetekniker"
276 Inlägg
4 maj 2009
"Mekonomen Partille erbjuder alla utställare tvättmöjlighet hos dom, adress: Järnringen 19 43330 Parille"

Är det gratis tvättning där? eller skall man ta med sig massa småpengar å stoppa i en automat? ja har inte tvättat i en gör de själv hall på jag vet inte när:S
känner mig rusktigt ovetande just nu:P
men frågar man inte får man inget svar:) inte sant?

Cambrant
4 maj 2009
"tvättmöjlighet" står det och det betyder i 99,9% av fallen att det kostar sad

men å andra sidan är det riktat till utställare enbart och dom kanske gjort en miss då det handlar om 60 utställare smile
Senast redigerat av Cambrant (4 maj 2009)

"Bilskadetekniker"
276 Inlägg
4 maj 2009
Cambrant skrev:
"tvättmöjlighet" står det och det betyder i 99,9% av fallen att det kostar sad

men å andra sidan är det riktat till utställare enbart och dom kanske gjort en miss då det handlar om 60 utställare smile

hm ja jag gissade med på de! men man vet ju aldrig^^
ja de e en hel del bilar får ja säga!big_smile

120 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
High-Octane skrev:
"Mekonomen Partille erbjuder alla utställare tvättmöjlighet hos dom, adress: Järnringen 19 43330 Parille"

Är det gratis tvättning där? eller skall man ta med sig massa småpengar å stoppa i en automat? ja har inte tvättat i en gör de själv hall på jag vet inte när:S
känner mig rusktigt ovetande just nu:P
men frågar man inte får man inget svar:) inte sant?

Enligt Jonas på Mekonomen så kunde alla utställarna låna deras högtryck för att tvätta bilen men ta kontakt med honom ute på anläggningen först, på möte sa han inget om det skulle kosta iaf.

120 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Lättaste stället tvätta bilen är ju faktiskt Cleanpark(kärchertvätt), är ju utomhus och lätt att köra dit, använder poletter som du köper i en automat.

Avstängd
1 557 Inlägg
4 maj 2009
Revill skrev:
Lättaste stället tvätta bilen är ju faktiskt Cleanpark(kärchertvätt), är ju utomhus och lätt att köra dit, använder poletter som du köper i en automat.

Blir billigare på OK wink Om man vill tvätta lite petigare tongue

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

120 Inlägg
4 maj 2009
MrKerm skrev:
Revill skrev:

får man använda egna grejer där? för jag va på en gör det självstation en gång å där fick man inte ens gå på med egen svamp liksom..

Avstängd
1 557 Inlägg
4 maj 2009
SixtenP skrev:
MrKerm skrev:
Revill skrev:

får man använda egna grejer där? för jag va på en gör det självstation en gång å där fick man inte ens gå på med egen svamp liksom..

Jo egna grejer o det finns högtryck och vanlig slang.. Va det sist när jag va där iallafall 2månader sedan.. (gör det själv hall)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

120 Inlägg
4 maj 2009
MrKerm skrev:
SixtenP skrev:
MrKerm skrev:

Jo egna grejer o det finns högtryck och vanlig slang.. Va det sist när jag va där iallafall 2månader sedan.. (gör det själv hall)

okej.. de e ju perfekt.. slipper man köra från mölndal med nytvättad bil..

Sök