Eftersnack: Cruising i Malmö 4 april

Medde
8 april 2009 · 183 Inlägg

haagi skrev:

emijl skrev:
Medde, hur fan gick det till!? neutral

Vart hände de?


Haagi, vart hittar vi filmen! Och håller med Medde, jävligt smart ideee. JObbigt förr er som kör bilar som kostar en del å sen kommer ngn tattare å sur era saker!

slänger ut den här vilken sekund som helst .. . men anmäl er på listan . . så jag vet vem jag ska skicka mejl till. . är nämligen en event imorgon!!!

okej men ja e med på listan!! du kan väl maila det till min nu??

Memme I'am AWESOME..
8 april 2009 · 2 783 Inlägg

Haaagi, vart hittar jag listan? Mvh!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Medde
8 april 2009 · 183 Inlägg

emijl skrev:
Medde, hur fan gick det till!? neutral

Vart hände de?


Haagi, vart hittar vi filmen! Och håller med Medde, jävligt smart ideee. JObbigt förr er som kör bilar som kostar en del å sen kommer ngn tattare å sur era saker!

Mmm... suger så hårt!!!:(blir lack:(mad

Memme I'am AWESOME..
8 april 2009 · 2 783 Inlägg

Vad är det för saker som har stulits?

Man får ju försöka hålla koll här upp med , om man kanske hittar ngt..

Sorry OT.

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
BlackEagle
8 april 2009 · 155 Inlägg

När ni säger det så...visst var det folk som var där o riktigt kikade på antingen oss eller bilarna ....
Vi bör styra upp detta lite mer ordentligt och hålla bättre koll på varandra och våra kära fordon,
jag är självklart med på din lista HAAGI !!!!

Smaka fäste !!!
Medde
8 april 2009 · 183 Inlägg

sååå sa*ans tråkigt att man inte kan ha sina saker ifred!!

haagi
8 april 2009 · 905 Inlägg

höj volymen till max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AnDys70
8 april 2009 · 25 Inlägg

vart hittar man listan ?

Volvo s70 Autotech "Bäst i test 2009" (1998)
Biggi
8 april 2009 · 352 Inlägg

haagi skrev:
höj volymen till max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

snyggt jobbat! trevlig träff/cruising! du får ordna fler såna smile

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Ford Fiesta ST "Sveriges finaste FiestaST" (2008)
Tahii
8 april 2009 · 27 Inlägg

varför kan inte folk skilja på mitt och ditt, det som är mitt ge fan i det, jag har haft inbrott i min bil 3 gånger på samma vecka, det räckte inte att de plockade med sig baslåda, stereo, slutsteg, de tog t.o.m min flickväns smink och ett fotografi på mina föräldrar (vem fan vill ha ett foto på en gammal gubbe och en gammal kärring som de inte känner till) inte nog med det utan de ville ha högtalarna i hatthyllan och dörrarna oxå, bra jobbat av haagi att sätta upp en VIP lista, då behöver man inte oroa sig för att pumpa upp musiken, som tur är så är min Focus het orginal, ingen baslåda, extra utrustning eller något annat hela skitet är orginal, men det är jävligt synd att folk ska behöva sova med ett öga öppet och hålla ständigt koll på sin bil pga folk som inte kan hålla sina fingrar borta, en gång sov jag i bilen med ett baseballträ ifall dom skulle tillbaka efter högtalarna i hatthyllan men den kvällen hade jag ingen tur!!!!!

There's Something About Engines That Calms Me Down
Ford Focus 1.6 ".... To Punish And Enslave" (2001)
evo_krolle BMR
8 april 2009 · 1 513 Inlägg

låter som att man snart får slopa vingen eller ha den demonterbar så man tar den med sig in på kvällen:) men slår dom upp mitt reg nr så kan dom leta sig till döds moohhhaaa dom får börja med att åka 14mil norrut snurra runt där i 3 timmar för att sedan återvända hem utan att ha sett röken av bilen:) men med ving ryckningar å sånt här känns som att de e små pojkar som ska kitta sin 740gl men bilsterios å sånt kan ju vara vem fan som helst.. men visst foto på päronen nja de hade man ju nog inte plockat med sig:)

Tahii
8 april 2009 · 27 Inlägg

evo_krolle skrev:
låter som att man snart får slopa vingen eller ha den demonterbar så man tar den med sig in på kvällen:) men slår dom upp mitt reg nr så kan dom leta sig till döds moohhhaaa dom får börja med att åka 14mil norrut snurra runt där i 3 timmar för att sedan återvända hem utan att ha sett röken av bilen:) men med ving ryckningar å sånt här känns som att de e små pojkar som ska kitta sin 740gl men bilsterios å sånt kan ju vara vem fan som helst.. men visst foto på päronen nja de hade man ju nog inte plockat med sig:)

hahah. joo jag fick plocka med mig hatthyllan in i lägenheten varje gång jag skulle parkera bilen, såg lite korkad ut när man kom där bärandes på en hatthylla full med högtalare!!

There's Something About Engines That Calms Me Down
Ford Focus 1.6 ".... To Punish And Enslave" (2001)
pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
8 april 2009 · 412 Inlägg

AnDys70 skrev:
vart hittar man listan ?

Här har du listan. Ifall du ej har hittat den redan
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 10&p=1

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
Pal
9 april 2009 ·

Nice film ^^ för den som vill finns de lite bilder i mitt galleri xD

DeFlo
9 april 2009 · 514 Inlägg

emijl skrev:
Vad är det för saker som har stulits?

Man får ju försöka hålla koll här upp med , om man kanske hittar ngt..

Sorry OT.

Huvudenhet, slutsteg, bas, jacka, stativ, liten handkamera, sen drog de sönder usb ladden till ufo- neonet som jag har vid fötterna.

BMW = Bil Med Wasakredit
haagi
9 april 2009 · 905 Inlägg

Har startat en klubb som kallas för SVC MK!!! skriv in er i listan!! ni hittar den i skåne blekinge froumet!!

Kiki
9 april 2009 · 119 Inlägg

haagi skrev:
Har startat en klubb som kallas för SVC MK!!! skriv in er i listan!! ni hittar den i skåne blekinge froumet!!

du menar XSC.... wink

True love never ends!
haagi
9 april 2009 · 905 Inlägg

skåne v.i.p  cars smile

PerraN1 Åklagare
9 april 2009 · 47 Inlägg

Filmen blev nice! smile Men jag är inte vilse! wink

Snart i en backspegel nära dig....;)
Seat Alhambra 20VT Sport "Silverkulan" (2002)
Medde
9 april 2009 · 183 Inlägg

Filmen var kanon:) man längtar igen efter nästa träff:D
/T5

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang